Ποιες συνήθειες μας προσθέτουν βάρος χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε;

Ποιες συνήθειες μας προσθέτουν βάρος χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε;

 

Η  απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση, ένα υγιές βάρος μπορεί να επιτευχθεί όταν οι σωστές επιλογές γίνουν τρόπος ζωής. Οι απλές καθημερινές και ασυνείδητες συνήθειες είναι αυτές που μας προσθέτουν βάρος και εκείνες που δεν μας επιτρέπουν να το χάσουμε.

Παρακάτω αναφέρονται ορισμένες από αυτές:

Δεν έχουμε τις κατάλληλες προμήθειες.

Η προετοιμασία ξεκινώντας μια ισορροπημένη διατροφή έχει μεγάλη σημασία. Έχοντας ένα ψυγείο και ένα ντουλάπι εφοδιασμένο με τα σωστά τρόφιμα θα μας  βοηθήσει να τρώμε ό, τι πρέπει ,όταν πρέπει. Η προετοιμασία σημαίνει, επίσης, να γνωρίζουμε τις αδυναμίες μας και να έχουμε υγιείς εναλλακτικές λύσεις για να τις περιορίσουμε. Για παράδειγμα, έχουμε αδυναμία στα γλυκά φροντίζουμε να έχουμε στο σπίτι φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, για να ικανοποιήσουμε την επιθυμία μας για γλυκό.

Δεν πίνουμε αρκετό νερό.

Η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας νερού βοηθάει το δέρμα μας να φαίνεται νεανικό και σφριγηλό, καθώς και την καλή λειτουργία του πεπτικού μας (αποφυγή δυσκοιλιότητας). Αλλά η σωστή ενυδάτωση μπορεί επίσης να μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος. Η κόπωση είναι ένα από τα σημάδια ήπιας αφυδάτωσης. Πολλοί άνθρωποι παρερμηνεύουν το αίσθημα της αφυδάτωσης νομίζοντας πως πρέπει να φάνε ώστε να πάρουν ενέργεια, ενώ στην πραγματικότητα απλώς διψάνε.

Δεν τρώμε αρκετή πρωτεΐνη.

Αυξάνει τον κορεσμό και μας κάνει να νοιώθουμε πλήρεις με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο.

Δεν κοιμόμαστε αρκετά!

Η ποιότητα και η διάρκεια του ύπνου αποτελεί μείζονα παράγοντα για την επίτευξη και τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Ο λόγος είναι η διαταραχή των ορμονών του ύπνου, λεπτίνης – γκρελίνης. Η στέρηση ύπνου προκαλεί μείωση των επιπέδων λεπτίνης, προκαλώντας την αύξηση των επιπέδων της γκρελίνης. Τα υψηλά επίπεδα γκρελίνης διεγείρουν την όρεξη, ενώ τα χαμηλά επίπεδα λεπτίνης μας κάνει να αισθανόμαστε πιο πεινασμένοι όταν ξυπνάμε.

Παραλείποντας το πρωινό!

Μπορεί να είναι  δύσκολο να βρούμε χρόνο για το πρωινό αλλά εάν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος ή να το σταθεροποιήσουμε πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον προσπάθεια. Το πρωινό βοηθάει στην ενεργοποίηση και στην σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, κάνοντας τις σωστές καύσεις. Ένα σωστό πρωινό συνδυάζει σύνθετους υδατάνθρακες – πρωτεΐνες – φρούτο ή λαχανικό.

Αφήνουμε ένα λάθος να μας χαλάσει όλο το πρόγραμμα!

Πολλές φορές μπορεί  να υποκύψουμε και να προτιμήσουμε ένα ανθυγιεινό γεύμα. Λάθη συμβαίνουν και στην διατροφή, αφήνουμε τις ενοχές και επιστρέφουμε αμέσως στο πρόγραμμα διατροφής, δεν σημαίνει ότι έχουμε ελεύθερο το υπόλοιπο της ημέρας ή αφήνουμε νηστικό τον οργανισμό μας. Λάθη συμβαίνουν και η μάχη της απώλειας βάρους κερδίζεται και χάνεται από το πώς θα ανταποκριθούμε σ’ αυτά τα λάθη. Ο καλύτερος τρόπος είναι να συγχωρήσουμε τον εαυτό μας και να προχωρήσουμε συνεχίζοντας κανονικά το πρόγραμμά μας.

Τρώμε χωρίς να πεινάμε!

Αποφεύγουμε να τρώμε μπροστά από την τηλεόραση, επειδή τρώμε μεγαλύτερη ποσότητα και χωρίς συναίσθηση.

Τρώμε γρήγορα!

Προσπαθούμε να τρώμε αργά και να μασάμε καλά το φαγητό μας! Μασώντας καλά, θα βελτιώσουμε την πέψη μας, θα απορροφήσουμε περισσότερα θρεπτικά συστατικά και θα ελέγξουμε καλύτερα την πρόσληψη θερμίδων.

Δεν πραγματοποιούμε αρκετή φυσική δραστηριότητα.

Αυξάνοντας την δραστηριότητα μας επιτυχαίνουμε την αύξηση του καρδιακού μας ρυθμού και των καύσεων. Μπορούμε να χάσουμε επιπλέον θερμίδες με αύξηση της δραστηριότητας μας, όπως να ανέβουμε τις σκάλες αντί να χρησιμοποιήσουμε τον ανελκυστήρα, να μετακινιόμαστε με τα πόδια και όχι με το αυτοκίνητο και άλλες τέτοιες καθημερινές ασκήσεις που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος!

Για κάθε κακή συνήθεια, υπάρχει μια καλή συνήθεια. Και ο μόνος τρόπος είναι να υιοθετήσουμε τις υγιεινές επιλογές.

Leave a Comment