Συγγενής νεφροπαθή καταγγέλει τη ΓΕΦΥΡΑ για τον τρόπο που λειτουργεί η κάρτα υγείας-Τι απαντά η εταιρεία;

-Κόρη νεφροπαθούς ασθενή,καταγγέλει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η κάρτα υγείας στην ΓΕΦΥΡΑ .

Στο ηχητικό που ακολουθεί,εξηγεί την ταλαιπωρία και την καθυστέρηση την οποία υπέστη τόσο η ίδια ως οδηγός-συνοδός,όσο και η μητέρα της ασθενής-νεφροπαθής στην γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου,προκειμένου να μεταβούν στο νοσοκομείο για την προγραμματισμένη αιμοκάθαρση.

Αναφέρει ότι κατά την διέλευσή της στην γέφυρα,ενημερώθηκε από το σύστημα ότι η κάρτα υγείας που διέθετε δεν είχε υπόλοιπο χρημάτων, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να περάσει.

-Τι είναι και πως λειτουργεί το σύστημα με τις ειδικές κάρτες;

Πρόκειται για ένα ειδικό συνδρομητικό πρόγραμμα το οποίο επιτρέπει στους εγγεγραμμένους συνδρομητές, χρησιμοποιώντας την ειδική προσωπική κάρτα τους, να διέρχονται την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου με κόστος 5€ ανά διέλευση.Δικαίωμα εγγραφής στο πρόγραμμα έχουν νεφροπαθείς ή καρκινοπαθείς, μόνιμοι κάτοικοι των νομών Αιτωλοακαρνανίας ή Φωκίδας, οι οποίοι διέρχονται το στενό Ρίου-Αντιρρίου για να μεταβούν σε νοσοκομείο της Πάτρας για θεραπεία.

Αρχικά ο δικαιούχος θα πρέπει να στείλει ηλεκτρονικά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ([email protected]) τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας) και μία πρόσφατη φωτογραφία προδιαγραφών διαβατηρίου, προκειμένου να ετοιμασθεί η ειδική προσωπική κάρτα του.

Στη συνέχεια μετά από σχετική ειδοποίηση που θα λάβει (τηλεφωνικά ή μέσω e-mail), θα πρέπει να προσέλθει στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για την συμπλήρωση και υπογραφή των σχετικών αιτήσεων, προσκομίζοντας παράλληλα κάποια έγγραφα.

Η επαναφόρτιση του συνδρομητικού λογαριασμού είναι δυνατή:

  1. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. για τον οποίο θα ενημερωθείτε από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
  2. Με μετρητά ή κάρτα (χρεωστική / πιστωτική) στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

-Η περίπτωση της καταγγέλουσας

Θα έπρεπε δηλαδή,εκ των πραγμάτων η ίδια η καταγγέλουσα,σύμφωνα με τον κανονονισμό,να προσέλθει στο γραφεία εξυπηρέτησης πελατών προκειμένου να ρυθμίσει το θέμα και όχι στον γκισέ των διοδίων.

Η ίδια ωστόσο αναφέρει με τα λεγόμενά της,ότι με τον τρόπο που λειτουργεί η κάρτα δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει το υπόλοιπο κάθε φορά που βρίσκεται διαθέσιμο μέσα στην κάρτα ούτε και αναγράφεται το υπόλοιπο του ποσού ή των διελεύσεων στην απόδειξη πληρωμής που λαμβάνει ο δικαιούχος.

Με αφορμή αυτό το περιστατικό,υπόχρεώθηκε όπως ανέφερε η ίδια,να πληρώσει  την aller-retour (3ωρη) διέλευση με 13.30 ευρώ και στην επιστροφή της με την ασθενή στο αυτοκίνητο,να τακτοποιήσει το θέμα της κάρτας υγείας,παρόλα αυτά σε σύντομο (5 λεπτο) χρονικό διάστημα

-Τι απαντά η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.

Όπως είναι φυσικό,σε καταγγελίες εξασφαλίζουμε και την άλλη άποψη προκειμένου να υπάρχει και η θέση της άλλης πλευράς,τηρώντας ίσες αποστάσεις από το θέμα,με γνώμονα πάντα την σφαιρική ενημέρωση.

Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα πληροφορούμαστε,η επαναφόρτιση λογαριασμού ΔΕΝ γίνεται σε θάλαμο διοδίων αλλά, είτε α) με καταβολή ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. είτε β) με μετρητά ή κάρτα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών το οποίο λειτουργεί (08:0021:00 κάθε μέρα / πλην Κυριακής 10:0018:00).

Ο λόγος που η επαναφόρτιση δεν μπορεί να γίνει σε θάλαμο, είναι οι διατυπώσεις που ενίοτε χρειάζονται για το ειδικό προϊόν, το οποίο χρήζει δικαιολογητικών, σχετικών με το πρόγραμμα θεραπειών του ενδιαφερομένου.Για το υπόλοιπο της κάρτας ο δικαιούχος μπορεί να το γνωρίζει είτε μέσω εγγραφής του στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα της εταιρεία στο site,είτε με ένα απλό τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ΓΕΦΥΡΑΣ στο 26340 39010 -11

 

 



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...