Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

…προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγ.Βλασίου

κ.κ Ιερόθεο

Σεβασμιώτατε, την ευχή Σας.

Στις 23 Αυγούστου 2011 αναρτήθηκε στην «Ρομφαία» η πρώτη ανοικτή επιστολή μου προς την Ιερά Σύνοδο και προς Εσάς, Σεβασμιώτατε «Άγιε» Ναυπάκτου, με την οποί αποφάσισα ως νομικός να απευθύνω δύο λόγους πνευματικούς. Όπως ενθυμείσθε, στο Ευαγγέλιο αναφέρεται ότι: «προσήλθεν νομικός τις εκπειράζων τον Ιησούν και λέγων·». Και παρ’ότι ο νομικός προσήλθε με κακή πρόθεση, ο μόνος αληθινός Αρχιερέας δεν τον καταφρόνησε, αλλά του απάντησε. Εσείς δεν απαντήσατε όμως στον νομικό της ανοικτής επιστολής. Αντιθέτως, μόλις η «Ρομφαία» ανήρτησε θετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Κόσμος του Επενδυτή», αμέσως στείλατε την απάντηση στις 27 Αυγούστου 2011 στην «Ρομφαία», που φέρει τίτλο: «Η Μητρόπολη Ναυπάκτου για τον έλεγχο στην Μονή Μεταμορφώσεως». Θα κάνω επί του δημοσιεύματός Σας αυτού, τις κάτωθι επισημάνσεις και «ο νοών νοείτω».

1) Στην αρχή της επιστολής Σας, καθιστάτε σε όλους γνωστό ότι το πρόβλημα με την Ι.Μ.Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου είναι κατ’εξοχήν θεολογικό. Αμέσως μετά από την γνωστοποίηση αυτή, όλο το κείμενό Σας αναφέρεται μόνο σε οικονομικούς ελέγχους όπου τα πορίσματα των αρμοδίων υπηρεσιών δεν έχουν ακόμα βγει, σε διαχειριστικούς ελέγχους οικονομικής φύσεως που πρέπει να γίνουν σε σωματεία για επενδύσεις που αυτά πραγματοποίησαν, για άγνοια των ποσοστών συμμετοχής της Ι.Μονής στις επενδύσεις, για επιστροφές Φ.Π.Α. που πρέπει να κάνει η Μονή, για καταστρατήγηση του νόμου περί επιστροφών Φ.Π.Α. Για όλα αυτά περιμένουμε τις αρμόδιες οικονομικές αρχές να βγάλουν τα πορίσματά τους, και τα αρμόδια δικαστήρια να εκδώσουν τις αποφάσεις τους. Ενώ καταγγέλλετε την Μονή, μας γνωστοποιείτε ότι εάν εκ του διαχειριστικού οικονομικού ελέγχου δεν υπάρξει επιβαρυντικό πόρισμα για την Μονή, «εννοείται ότι η Ιερά Μητρόπολη θα χαρεί». Από το πνεύμα που όλο το διάστημα αυτό κατατίθεται εκ μέρους της Μητροπόλεώς Σας, φαντάζομαι το τι χαρά θα κάνετε, τι δοξολογίες πανηγυρικές θα πραγματοποιήσετε και το πόσο ευτυχής θα αισθάνεσθε με τόσα που συνεχώς ανακοινώνετε εις βάρος της Μονής.

2) Όλο αυτό το οικονομικό πρωτοφανές θεολογικό κείμενό σας, εξαντλείται στην ανησυχία για τυχόν παραγραφή των αδικημάτων και για το ότι οι Επιθεωρητές επισημαίνουν ότι θα υπάρξει οικονομική ζημία που θα υποστεί το κράτος.

α) Σεβασμιώτατε, να φοβούνται οι Επιθεωρητές «την παραγραφή των αδικημάτων», αυτό το κατανοούμε. Αλλά Εσείς που ως Πνευματικός έχετε λάβει εντολή να συγχωρείτε τα αδικήματα ακόμα και των εγκληματιών και φονιάδων, πόρνων κ.λ.π., δεν κατανοούμε γιατί να έχετε τέτοιο φόβο, αυτόν τον φόβο Σας σύμφωνα με την «αγωγή της ψυχοθεραπείας» μόνον η ΑΓΑΠΗ μπορεί να Σας τον βγάλει και ουδείς άλλος. Έχει γραφτεί: «η αγάπη έξω βάλλει τον φόβο». Φαντασθείτε να ήσασταν όχι πνευματικός Πατέρας αλλά σαρκικός, και οι Επιθεωρητές να έκαναν οικονομικό έλεγχο στα παιδιά Σας και Εσείς να είχατε αγωνία να τελειώσουν οι Επιθεωρητές γρήγορα, μην τυχόν και παραγραφούν τα αδικήματα των παιδιών Σας! Άγιε Ναυπάκτου, έχετε γίνει απολύτως κατανοητός. Αυτή η «πατρική» Σας αγάπη είναι απαράμιλλη. Γι’αυτό η Εκκλησία μας αναφέρεται μόνο σε όσους υπήρξαν «ΠΑΤΕΡΕΣ» και δεν λέμε «οι Δεσπότες της Εκκλησίας» ούτε «οι παπάδες της Εκκλησίες» ούτε «οι Πατριάρχες της Εκκλησίας», αλλά «οι Πατέρες της Εκκλησίας»· δηλ. αναφέρεται μόνο σε όσους το ιδίωμα του Πατρός υπερκέρασε κάθε άλλο εκκλησιαστικό αξίωμά τους.

β) Όσον αφορά την επίκληση τού «τι ζημία θα υποστεί το κράτος», Σεβασμιώτατε αν θέλετε, συνεννοηθείτε με την Ιερά Σύνοδο και να καθήσουμε να δούμε με τους οικονομικούς Επιθεωρητές τι ζημία έχει υποστεί το κράτος από πλήθος οικονομικών ενεργειών εκ των Ι.Μητροπόλεων, εκ των επιδοτήσεων που έχουν λάβει, από έργα που έχουν συντελεσθεί, από μη καταβολή Φ.Π.Α., από μη παροχή αποδείξεων εκ της τελέσεως μυστηρίων, από διπλά βιβλία, από… από… από… από διορισμούς Ιερέων διπλοθεσιτών… και δεν θέλω αυτή την στιγμή να αναφέρω άλλα που αφορούν τις ΜΚΟ για ευνόητους λόγους. Από τους Αγίους Αρχιερείς αυτοί που λιθοβολούν την Ιερά Μονή βάλλοντας πρώτοι τον λίθο πριν καν αποφανθούν οι οικονομικές υπηρεσίες, πρόκειται περί αναμαρτήτων ή περί υποκριτών;

3) Αναφέρετε ότι ο ξενώνας που ανοικοδόμησε η Μονή στερείται αδείας εκ της Ναοδομίας και της Πολεοδομίας (και αυτό όμως το θέμα βρίσκεται στην δικαιοσύνη).

Αν οι Συνοδικοί Αρχιερείς καταδικάζουν την Μονή γι’αυτό, τότε οι Άγιοι Αρχιερείς προφανώς προβάλλουν τους εαυτούς τους ως αναμ] ]>

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

Leave a Comment