Οικολογική Δυτική Ελλάδα:Μας ανησυχούν τα πλήγματα κατά του προαστιακού της Πάτρας

Μας ανησυχούν τα πλήγματα κατά του προαστιακού της Πάτρας

Ο Περιφερειακός σύμβουλος Κώστας Παπακωνσταντίνου, επικεφαλής της Οικολογικής Δυτικής Ελλάδας,  έκανε την ακόλουθη δήλωση:Πολύ ανησυχητική είναι η νέα αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εκ μέρους του Αστικού ΚΤΕΛ κατά της λεωφορειακής γραμμής της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» από τον τερματικό σιδηροδρομικό σταθμό του Ρίου προς το Πανεπιστήμιο και αντίστροφα, η οποία εξυπηρετεί τους επιβάτες του προαστιακού σιδηροδρόμου, η οποία συζητείται την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου. Η κίνηση αυτή, παρά την απόσυρση του ιδίου δικογράφου στην δίκη που έγινε στις 4 Μαΐου 2011, δείχνει να αποσκοπεί συνολικά στον περιορισμό του ανταγωνισμού και την υπονόμευση της λειτουργικότητας του φιλικότερου προς το περιβάλλον μέσου συγκοινωνίας που είναι τα τραίνο.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

Μας ανησυχούν τα πλήγματα κατά του προαστιακού της Πάτρας

Ο Περιφερειακός σύμβουλος Κώστας Παπακωνσταντίνου, επικεφαλής της Οικολογικής Δυτικής Ελλάδας,  έκανε την ακόλουθη δήλωση:Πολύ ανησυχητική είναι η νέα αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εκ μέρους του Αστικού ΚΤΕΛ κατά της λεωφορειακής γραμμής της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» από τον τερματικό σιδηροδρομικό σταθμό του Ρίου προς το Πανεπιστήμιο και αντίστροφα, η οποία εξυπηρετεί τους επιβάτες του προαστιακού σιδηροδρόμου, η οποία συζητείται την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου. Η κίνηση αυτή, παρά την απόσυρση του ιδίου δικογράφου στην δίκη που έγινε στις 4 Μαΐου 2011, δείχνει να αποσκοπεί συνολικά στον περιορισμό του ανταγωνισμού και την υπονόμευση της λειτουργικότητας του φιλικότερου προς το περιβάλλον μέσου συγκοινωνίας που είναι τα τραίνο.

Η εν λόγω λεωφορειακή γραμμή αποτελεί συμπλήρωμα και μόνο του προαστιακού, και είναι αναγκαία εξ αυτού του λόγου.

Μετά και τα προ μηνών προκλητικά αιτήματα του προέδρου της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Σκέντζου για κατάργηση του προαστιακού, η λειτουργικότητα του απόλυτα πετυχημένου και φιλικού στο περιβάλλον αυτού  μέσου μαζικής  μεταφοράς επιχειρείται να πληγεί και πάλι.

Υπογραμμίζουμε ότι η λειτουργία του προαστιακού οδήγησε στην επέκταση της αντίστοιχης αστικής γραμμής ως την περιοχή του Αγ. Ανδρέα στην Πάτρα και την αύξηση των δρομολογίων της.

Δεν πρέπει, επομένως, να επιστρέψουμε άμεσα ή έμμεσα λογικές μονοπωλίου σε βάρος της εξυπηρέτησης του κοινού.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

Leave a Comment