Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

Πιστεύουμε ότι έχει ιδαίτερο ενδιαφέρον να παραθέσουμε ένα e-mail που μας απέστειλε ένα φίλος αναγνώστης περί κατασκευής μαρίνας στη Ναύπακτο.

καλησπερα σας,
 
πρωτα απ ολα να σας ευχαριστησω για τη προσπαθεια σας στην ενημερωση. Για εμας που δυστυχως δε βρισκομαστε μονιμα στη Ναυπακτο, η σελιδα σας
ειναι ενα μεσο να μαθαινουμε τα του τοπου μας.
Σε μια αναρτηση σας, διαβασα την αναφορα σας για τον πιο λογο δε γινεται μαρινα στη Ναυπακτο.
Εκτος ολων των αλλων, και σαφεστατα της αδιαφοριας καθε αρχης, θα σας προτεινα να κανετε μια μικρη ερευνα στο θεμα κατασκευη γεφυρας…
Πριν καποιες μερες, και λογω εργασιας ηθελα να μαθω το μεγιστο επιτρεπομενο υψος απο τη διωρυγα της κορινθου για πλοια και σκαφη αν
αψυχης….

Προς ενημερωση σας, το μεγιστο επιτρεπομενο υψος στον ισθμο της κορινθου ειναι 50 μετρα, αλλα με ενημερωσαν οτι καλο θα ηταν να τσεκαρω και το μεγιστο υψος της γεφυρας, το οποιο συμωνα με τον υπαλληλο του ισθμου ειναι τα 45 μετρα.
Αν οντως ισχυει το παραπανω (δε το διασταυρωσα ποτε με τη Γεφυρα) πειτε μου ενα λογο να περασει καποιο ιστιοφορο τον ισθμο για να φτασει μεχρι τη Ναυπακτο, και
μετα να πρεπει να επιστρεψει, χωρις να εχει αμεση προσβαση στον Πατραικο κολπο και κατ επεκταση στο ιονιο.
 
Δυστυχως εχουμε μια περιοχη απιστευτης ομορφιας, αλλα κανεις δεν ενδιαφερεται…
 
Και παλι σας
Ευχαριστω για την ενημερωση

Με εκτιμηση
Κων/νος Μπεσσας
 

 Εκτίμησή μας είναι κ.Μπέσσα ότι πράγματι το όριο στο ύψος είναι αληθές.Όμως μιλάμε για πολύ μεγάλα ιστιοφόρα τα οποία διαθέτουν αυτό το ύψος.Αλλά πόσα είναι από αυτά;Δε νομίζουμε ότι είναι αυτός ο λόγος που δε γίνεται η μαρίνα.Άλλωστε θα μπορούσαμε να φιλοξενήσουμε όλα τα υπόλοιπα μικρότερου ύψους.Τα πολύ μεγάλα;Ας πήγαιναν σε άλλο σημείο να δέσουν.

Άλλού είναι τα προβλήματα και όχι τόσο πολύ πιστεύουμε στο ύψος των καραβιών.Πιστεύουμε ότι κάποιοι στέκουν σε πολύ μεγαλύτερο ύψος από το ενδεδειγμένο και αδιαφορούν…Να δούμε πότε θα ξεπεζέψουν από το δικό τους κατάρτι…

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

Leave a Comment