Διαβάστε τα μέτρα του Facebook κατά της… «κλικοθηρίας»

Διαβάστε τα μέτρα του Facebook κατά της... «κλικοθηρίας»
Βελτιώσεις στο News Feed που θα βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν τις δημοσιεύσεις που πραγματικά τους ενδιαφέρουν, αποφεύγοντας τα Spam/click-baiting posts, ανακοίνωσε χθες το Facebook.

Συγκεκριμένα, σε μία προσπάθεια να περιοριστεί το click-baiting ή αλλιώς η «κλικοθηρία», το Facebook στοχεύει στη μείωση του φαινομένου των τρομερά ελκυστικών τίτλων όπως «ΣΟΚ! Δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας τι…» βοηθώντας τους χρήστες να βλέπουν τα διαμοιραζόμενα λινκς στην καλύτερη δυνατή μορφή.

Σύμφωνα με έρευνα του Facebook, το 80% των χρηστών απάντησαν ότι θα ήθελαν οι επικεφαλίδες να τους επιτρέπουν να αποφασίζουν εάν θέλουν να διαβάσουν το πλήρες άρθρο πριν κάνουν κλικ.

Ένας τρόπος εντοπισμού των click-baiting αναρτήσεων εξαρτάται από το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες του Facebook όταν κλικάρουν μία ανάρτηση σε συνάρτηση με των αριθμό των χρηστών. Εν ολίγοις, εάν μία ανάρτηση κλικάρεται από πολλούς χρήστες οι οποίοι μένουν για ελάχιστα δευτερόλεπτα στο νέο ιστότοπο, αυτό σημαίνει πως πιθανότατα δε βρήκαν κάτι αξιόλογο και ίσως είναι ένα περιστατικό κλικοθηρίας.

Το δεύτερο update σχετίζεται με τον διαμοιρασμό links σε posts. «Διαπιστώσαμε ότι οι χρήστες συχνά προτιμούν να κάνουν κλικ σε links που παρουσιάζονται σε link format (που εμφανίζεται όταν ο χρήστης κάνει επικόλληση ένα link ενώ στήνει μία δημοσίευση) παρά σε links που είναι ‘θαμμένα’ σε λεζάντες φωτογραφιών. Το link format δείχνει κάποιες επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το link, όπως η αρχή του άρθρου, που κάνει πιο ευκολότερο για κάποιον να αποφασίσει αν θέλει να κάνει κλικ. Η μορφή αυτή επίσης κάνει ευκολότερο για κάποιον να κάνει κλικ σε φορητές συσκευές με μικρότερες οθόνες. Με αυτό το update θα δώσουμε προτεραιότητα στην προβολή links στο link format και θα δείχνουμε λιγότερα links που διαμοιράζονται σε λεζάντες ή status updates», ανακοίνωσε το Facebook.

Οι χρήστες που ανεβάζουν συχνά λινκς με «κλικοθηρικές» επικεφαλίδες, θα δουν πτώση της απήχησής τους μέσα στους επόμενους μήνες: «Κάνουμε αυτές τις αλλαγές για να διασφαλίσουμε ότι το κλικοθηρικό υλικό δεν θα ‘πνίγει’ τα πράγματα που θέλουν πραγματικά οι άνθρωποι να βλέπουν στο Facebook», κατέληξε η ανακοίνωση.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...