ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: “Τάξη” στο κυκλοφοριακό της πόλης φιλοδοξεί να βάλει ο δήμος με το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης

-Όλα όσα συζητήθηκαν αποκλειστικά στο Nafpaktianews !

Δημόσια διαβούλευση πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα,στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Ναυπακτίας με αντικείμενο το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης που θα θεσμοθετήσει ο δήμος Ναυπακτίας,λαμβάνοντας βεβαίως και τις σχετικές αποφάσεις στο κυρίαρχο όργανο που είναι το δημοτικό συμβούλιο

Σ’αυτή τη διαβούλευση,ο δήμαρχος Ναυπακτίας αναφέρθηκε λεπτομερώς στον τρόπο που θα στηθεί και θα λειτουργήσει το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στους δύο κεντρικούς δρόμους της πόλης,από το Κεφαλόβρυσο ως την κεντρική πλατεία στη οδό Αθηνών και από την κεντρική πλατεία ως το τέρμα της οδού τζαβέλλα.

Ουσιαστικά πρόκειται για τον ίδιο οδικό άξονα που διέρχεται της κεντρικής πλατείας Ναυπάκτου.Σύμφωνα με την μελέτη Βόσκογλου που συνέταξε τη μελέτη,θα προκύψουν περί τις 156 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης ,ενώ προβλέπονται και δύο σημεία για την στάθμευση δικύκλων.

Ο κ. Λουκόπουλος ανέφερε,ότι στόχος της δημοτικής αρχής είναι να μπει ένα νοικοκύρεμα στο κυκλοφοριακό χάος,ενώ σε καμία περίπτωση το μέτρο δεν κρίνεται ειπρακτικό αφού το κόστος δεν είναι απαγορευτικό και έχει χαρακτήρα ανταποδοτικό.

Πως θα λειτουργεί

Η μέγιστη επιτρεπόμενη διάρκεια στάθμευσης θα είναι οι δύο ώρες ανά ημέρα.Για την πληρωμή του χρόνου θα υπάρχει ξυστή κάρτα ή μέσω sms από περίπτερα ή άλλα καταστήματα.Το κόστος για την πρώτη ώρα θα είναι 0.05 λεπτά,ενώ για την δεύτερη ώρα 1 ή 2 ευρώ.Το σύστημα θα ελέγχεται με ασύρματο μηχάνημα και έξυπνα τηλέφωνα από τους 2 εντεταλμένους υπαλλήλους του δήμου που θα αποστέλλουν στο κέντρο λήψης την ταυτότητα του αυτοκινήτου προκειμένου να γνωστοποείται η κατάστασή του (αν έχει πληρώσει ή όχι).Μάλιστα ο ένας εξ αυτών θα κινείται από το ύψος της πλατείας Κεφαλοβρύσου μέχρι την κεντρική πλατεία και ακολούθως από την οδό Θεμιστοκλή Νόβα στο Ξενία και πάλι πίσω (περιοχή απάπλασης( ,ενώ ο δεύτερος υπάλληλος θα κινείται από την κεντρική πλατεία μέχρι το τέρμα της οδού Τζαβέλλα με επιστροφή από τον ίδιο άξονα.

Με τη χρήση των καρτών διευκολύνεται ο χρήστης (κάτοχος του οχήματος) προκειμένου να προμηθεύεται με 1 ευρώ 20 κάρτες της οπρώτης ώρας και να τις χρησιμοποιεί κάθε φορά που επιθυμεί να σταθμεύσει.Το μέτρο δεν είναι εισπρακτικό αλλά δημιουργεί τις προυποθέσεις να εξυπηρετεί όσο τον δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα.

Που θα πηγαίνουν τα έσοδα.

Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά χθες,το μέτρο σε πλήρη εφαρμογή και σε ποσοστό περίπου το 95% αναμένεται να επιφέρει έσοδα της τάξης των 200.000 ευρώ,τα οποία με δέσμευση του δημάρχου θα κατευθυνθούν προκειμένου να στηρίξουν δράσεις όπως είναι το κοινωνικό παντοπωλείο,η δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης(ενοικίαση οικοπέδων),την αγορά ηλεκτικών ή άλλων μη ρυπογόνων μικρολεωφορείων,την διασύνδεση (ηλεκτρονική εφαρμογή-πληροφοριακό σύστημα) των υφιστάμενων χώρων στάθμευσης προκειμένου να γνωρίζει ο οδηγός που υπάρχει κενή θέση για το όχημά του και σε ποιο πάρκινγκ ,την διακίνηση των ΑΜΕΑ της πόλης κλπ

Να σημειωθεί ότι στη χθεσινή δημόσια διαβούλευση,πήραν μέρος πολίτες και εκπρόσωποι φορέων και σωματείων της περιοχής,ανάμεσα στους οποίους ο εμπορικός σύλλογος με τον κ.Παπαϊωάννου,η ομοσπονδία επαγγ/βιοτεχνών κ.Δαβανέλλος,ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ Γ.Κοργιαλάς και ο εκπρόσωπος των διπλωματούχν μηχανικών Ν.Τσερπέλης.

-Απ.Παπαϊωάννου (Πρ.Εμπορικού συλλόγου Ναυπάκτου) : Υπέρ του μέτρου-Πρέπει οι δρόμοι να έχουν τον χαρακτήρα στάσης και όχι στάθμευσης.

Αυτό διατύπωσε στην αναφορά του,ο πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Ναυπάκτου Αποστόλης Παπαϊωάννου ,τονίζοντας ότι ο εμπορικός σύλλογος τάσσεται υπέρ της δημιουργίας του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης.Έκρινε σωστό η πρώτη ώρα να είναι δωρεάν ενώ η δεύτερη ώρα να κοστίζει 2 ευρώ,προσπαθώντας έτσι να αποτρέπουμε-πως-είπε την στάθμευση για πολλές ώρες.Τόνισε ωστόσο την ανάγκη της δημιουργίας ενός ακόμη σημείου στάθμευσης για δίκυκλα -πέρα των δύο σημείων σε Εθνική τράπεζα και δημαρχείο- στην αρχή της οδού Αθηνών στο ύψος πάνω από τις πηγές Νοβα.

-Θ.Δαβανέλλος (Πρ.Ομοσπονδίας Επαγγ/βιοτεχνών):Επέκταση μέχρι την αρχή της οδού Θέρμου-Ανάγκη η επανασύσταση της δημοτικής αστυνομίας

Την ανάγκη επέκτασης του μέτρου της ελεγχόμενης ως το ύψος της αρχής της οδού Θέρμου υποστήριξε ο πρόεδρος της ομοσπονδίας επαγγ/βιοτεχνών Ναυπακτίας και Δωρίδας Θ.Δαβανέλλος.Ο κ.Δαβανέλλος αναφέρθηκε για μια ακόμη φορά στην ανάγκη επανασύστασης της δημοτικής αστυνομίας ενώ ζήτησε να υπάρχει ειδική μέριμνα για τα αυτοκίνητα τροφοδοσίας των καταστημάτων.

Γ.Κοργιαλάς (Εκπρ/πος ΤΕΕ Δυτ.Ελλάδας) :Αναγκαία η συνολική μελέτη του κυκλοφοριακού της πόλης-Λύσεις από το ΤΕΕ

Ν.Τσερπέλης (Εκπρ/πος Διπλ.Μηχανικών): Δεν αρκούν οι δύο υπάλληλοι

Την ανάγκη μια συνολικής εκπόνησης μελέτης σχετικά με το κυκλοφοριακό ζήτημα της Ναυπάκτου εξέφρασε ο Γ.Κοργιαλάς με την ιδιότητα του εκπροσώπου του Τ.Ε.Ε.,ενώ πρότεινε να συσταθεί ομάδα εργασίας με ειδικούς πάνω στο θέμα προκειμένου να προτεινουν λύσεις.Ωστόσο είπε ότι θα πρέπει να ξαναδούμε πάλι το κόστος χρήσης,ενώ ο εκπρόσωπος των μηχανικών Ν.Τσερπέλης ανέφερε ότι δεν αρκούν οι δύο υπάλληλοι προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες

 

 

 

 

 

 



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Διοικητικός υπάλληλος απαγορεύεται να ελέγχει Ρ-69 κ Ρ-70 της ελεγχόμενης στάθμευση….. Θα φάει κ ο Δήμος Ναύπακτο καμία αγωγή να στρώσει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...