“Βάζει θέμα γέφυρας” ο δήμος Ναυπακτίας-Προς ειδική συνεδρίαση για λήψη απόφασης και συντονισμό δράσεων με τους όμορους δήμους-Καθοριστικός μήνας ο Μάιος

Το Nafpaktianews zeroαναδεικνύει το φλέγον ζήτημα

-Αποκλειστικές δηλώσεις Φράγκου-Κοτσανά-Μπουλέ-Παπαθανάση στο Nafpaktianews για το ζήτημα της τιμολογιακής πολιτικής της γέφυρας.

-Στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής της γέφυρας προκειμένου να υπάρξει κοινός βηματισμός τόσο από την πλευρά του δήμου Ναυπακτίας,όσο και κατ’επέκταση με τους όμορους δήμους-Εξελίξεις μέσα στον επόμενο μήνα

Αντ.Φράγκος:Να σταματήσουν τα λόγια και να ληφθούν αποφάσεις προς το συμφέρον των πολιτών των όμορων δήμων πέριξ της γέφυρας.

Α.Κοτσανάς:Προστιθέμενη αξία για την περιοχή οι χώροι της γέφυρας-Η Περιφέρεια για τους δικούς της λόγους κωφεύει αντί να βάζει ζητημα τιμολογικής πολιτικής

Γ.Μπουλές:Nα σταματήσει η Τοπική αυτοδιοίκηση να είναι επαίτης-Η γέφυρα θα πρέπει να ενώνει

Θ.Παπαθανάσης:Aποικιοκρατική η σύμβαση με τη γέφυρα

Κατά τη χθεσινή συζήτηση για την διοργάνωση του beach-volley στο Αντίρριο,ο αντιδήμαρχος περιβάλλοντος Α.Κοτσανάς έβαλε στο τραπέζι ουσιαστικά δύο θέματα που υποβόσκουν πολλά χρόνια τώρα στην τοπική κοινωνία του Αντιρρίου ειδικότερα,με το ένα να είναι οι εγκαταστάσεις του έργου κατασκευής της γέφυρας (εργοταξιακοί χώροι) οι οποίες έχουν αφεθεί στο έλεος του Θεού δημιουργώντας μεγάλες περιβαλλοντικές επιπτώσεις (Ξηρά δεξαμενή-Λιμενικές εγκαταστάσεις) υποβαθμίζοντας όλο το παραλιακό μέτωπο.Το άλλο θέμα έχει να κάνει με την τιμολογιακή πολιτική της γέφυρας.

Ο κ.Κοτσανάς μιλώντας και αυτός στο Nafpaktianews ανέφερε,ότι η γέφυρα κάνει εκπτώσεις κατά το δοκούν σε μεγάλες εταιρείες,ενώ με την πολιτική της χωρίζει και δεν ενώνει τους πολίτες.Το κόστος διέλευσης (27,00 ευρώ) είναι απαγορευτικό για έναν εργαζόμενο να διέλθει,επικαιροποιούνται πλέον οι κοινές δράσεις με τον δήμο Πατρέων,προκειμένου μέσα στον επόμενο μήνα και εφόσον ωριμάσουν τα δημοτικά συμβούλια των περιοχών την κοινή συνεδρίαση των δημοτικών συμβουλίων προκειμένου να υπάρξει κοινή πολιτική και σύμπλευση.Για τον δήμο Ναυπακτίας τ;oνισε ο κ. Κοτσανάς (σε δηλώσεις του επίσης στο nafpaktianews) το θέμα της γέφυρας και των εγκαταστάσεων αποτελεί προστιθέμενη αξία για την περιοχή αφού μόνο με την αποκατάσταση στην πρόταιρη κατάσταση θα προσελκύσει ικανούς επενδυτές που θα προσδώσοουν ιδιαίτερη δυναμική και όχι οι επενδύσεις σε βαφεία και κοντένερς.

Ο κ. Κοτσανάς τέλος,άφησε αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο η Περιφέρεια αντιμετωπίζει το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής,λέγοντας χαρακτηριστικά,ότι κωφεύει για τους δικούς της λόγους,αντί να ανακαινήσει ζητήματα που έχουν να κάνουν με την τιμολογιακή πολιτική

Ο αντιδήμαρχος διοικητικών υπηρεσιών και πρόεδρος του δημοτικού λιμενικού ταμείου Αντ.Φράγκος,πρότεινε να σταματήσουν τα λόγια και να γίνουν έργα προς την κατεύθυνση μιας άλλης τιμολογικής πολιτικής προς όφελος των πολιτών.Πρότεινε επίσης την σύσταση επιτροπής αγώνα με την συμμετοχή φορέων και συλλόγων,κάνοντας ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου προκειμένου να παρθούν αποοφάσεις και κοινός συντονισμός δράσεων με τους όμορους δήμους της περιοχής.

Ο κ. Μπουλές ανέφερε ότι η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να διεκδικεί αυτά που δικαιούται και να μην γίνεται επαίτης,διαμορφώνοντας μια τέτοια αντίληψη στην κοινωνία γιατί αυτό  περνά σε άτομα αλλά και συλλογικότητες.Ο κ. Μπουλές σε δηλώσεις του στο Νafpaktianews ανέφερε,ότι αυτό που κάναμε πράξη ως δημοτική αρχή τα προηγούμενα χρόνια,ήταν να διευρύνουμε από δίωρο σε τρίιωρο τη διέλευση και τη θέσπιση του Σαββατοκύριακου.Σήμερα,τρία χρόνια μετά με την παρούσα δημοτική αρχή δεν έχει γίνει το παραμικρό,παραμόνο το πως η γέφυρα μπορεί να δώσει μερικά ψυχία,προκειμένου να αποκομίσει τον τίτλο του ευεργέτη.Από την γέφυρα σημειώνει ο κ. Μπουλές η τοπική κοινωνία μπορεί να διιεκδικήσει την ένωση του χώρου,γιατί τον χωρίζει αντι να τον ενώνει,να διεκδικήσει κοινωνικό τιμολόγιο για τις ευπαθείς ομάδες και όσους πηγαινοέρχονται στα νοσοκομεία καταβάλλοντας αμύθιτα ποσά,σαφώς μεγαλύτερα συγκριτικά με τα ποσά που απαιτούνται στους νέους αυτοκινητόδρομους,Ο κ. Λουκόπουλος και ο κ. Καρακώστας ανέφερε ο κ. Μπουλές,κατά την προηγούμενη τετραετία ήταν με τη λέξη “κινητοποίηση” στο στόμα.Και σήμερα ως διοίκηση του δήμου,δεν έχουν κάνει το παραμικρό.

Ο κ. Παπαθανάσης ανέφερε ότι η γέφυρα με τον τρόπο που λειτουργεί  δεν ενώνει.Ωφείλουμε είπε,κάποια στιγμή να κάνουμε συζήτηση για το θέμα αυτό,η σύμβαση που είχε υπογραφεί στο παρελθόν είναι αποικιοκρατική και δίνει μονομερώς στη γέφυρα να αναπροσαρμόζει το τιμολόγιο κάθε χρόνο κατά το δικούν.

Ο κ. Παπαθανάσης τόνισε ότι στη δική του θητεία είχε παρευρεθεί ουσιστικά στην ανακοίνωση από την πλευρά της γέφυρας της αύξησης των διοδίων μόνο την πρώτη χρονιά θητείας του,ενώ απο’κει και πέρα δεν ξανασυμμετείχα σε τέτοιες διαδικασίες αφού ήταν άνευ ουσίας.Συμπλήρωσε δε,ότι η γέφυρα οφείλει στην Ναυπακτία,θα πρέπει να ενώνει και όχι να χωρίζει.

 



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...