Enterprise Greece: Πρωτοβουλίες για την ενίσχυση των εξαγωγών

Η ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας είναι άρρηκτα συνυφασμένη και με την πορεία των εξαγωγών της, τονίζει ο Enterprise Greece και ξεκινά  μία ολοκληρωμένη στρατηγική προβολής των επιχειρηματικών ευκαιριών της χώρας μας! Οι εξαγωγές, έχουν ήδη αναπτύξει μία σημαντική δυναμική  και όπως φαίνεται από τα προσωρινά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το 2016, σημείωσε ρεκόρ αξίας εξαγωγών στα 18,59 δις ευρώ  και άνοδο 1,2% σε σχέση με το 2015.

Ο Χρήστος Στάικος, Πρόεδρος του Enterprise Greece, δήλωσε ότι «η αύξηση των εξαγωγών, ιδιαίτερα σε κλάδους όπως αυτοί των τροφίμων, ποτών και διάφορων βιομηχανικών προϊόντων που παρουσιάζουν σημαντική δυναμική, αποτελεί θετικό δείγμα για τις δυνατότητες εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας», σε αυτό το πλαίσιο, κρίνει ότι «η συνεργασία θεσμικών φορέων και κλάδων της οικονομίας είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και σαν Οργανισμός θεωρούμε ότι αυτή η στρατηγική μπορεί να αποδώσει ακόμα περισσότερο».

Ο Οργανισμός Enterprise Greece, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, που προωθούν τις Περιφέρειες της χώρας ως θερμοκοιτίδες επιχειρηματικότητας και υλοποιεί σειρά δράσεων, όπως: ενημερωτικές εκδηλώσεις στα Επιμελητήρια της χώρας, εργαστήρια μεταφοράς τεχνογνωσίας σε θέματα πρακτικών διεθνοποίησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων, partenariat, προσκλήσεις αγοραστών από άλλες χώρες, συναντήσεις δικτύωσης, επιτόπιες επισκέψεις ξένων διπλωματικών αρχών, εκδηλώσεις marketing, κ.λπ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στο πλαίσιο του προγράμματος δράσης του για το 2017, ο Οργανισμός έχει απευθύνει πρόσκληση στα Επιμελητήρια της χώρας για τη συν-διοργάνωση σεμιναρίων, για την επιμόρφωση στελεχών των ΜμΕ και ήδη έχουν προγραμματιστεί αρκετές σε διάφορες περιοχές της χώρας. Η θεματολογία των σεμιναρίων είναι: «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες».

Στόχος των σεμιναρίων αυτών είναι να ενημερωθούν διεξοδικά οι ενδιαφερόμενοι  εξαγωγείς για όλο το πλέγμα ενεργειών και προϋποθέσεων που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια. Τα σεμινάρια είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να δίδουν απαντήσεις σε ερωτήματα και να καλύπτουν θέματα όπως:

  • Δημιουργία – κατοχύρωση εμπορικών σημάτων.
  • Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (από πλευράς marketing), δηλαδή design, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.
  • Σήμανση προϊόντων – barcode κ.λπ.
  • Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων.
  • Επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.
  •  Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους.
  • Δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών.

Αυτές οι πρωτοβουλίες του Οργανισμού εντάσσονται σε ένα πρόγραμμα δράσεων εξωστρέφειας τόσο για την προώθηση των εξαγωγών όσο και για την προσέλκυση επενδύσεων.

Πηγή: http://www.kontranews.gr/OIKONOMIA/272044-Enterprise-Greece-Protoboylies-gia-ten-enischyse-ton-exagogon ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...