bb

 

Με την άνοιξη έρχεται πάντα και όρεξη να βρούμε τη χαμένη μας φόρμα αλλά και να ξεκινήσουμε (επιτέλους) μια πιο υγιεινή διατροφή. Μετά από τους χειμωνιάτικους μήνες, η ιδέα αυτή μπορεί να μας φαίνεται «βουνό», αλλά με καλή διάθεση και με τα tips που σας προτείνει το itrofi.gr σίγουρα θα τα καταφέρετε αυτή τη φορά.

Λαχανικά από το πρωί

Ένα αλμυρό πρωινό όπως μια ομελέτα, σας δίνει την ευκαιρία να συμπεριλάβετε μια μερίδα λαχανικών και να ανταποκριθείτε στην απαιτούμενη καθημερινή πρόσληψη των 2-3 φλιτζανιών, προσφέροντάς σας παράλληλα την αναγκαία ενέργεια.

Μαγειρέψτε μια φορά και τρώτε υγιεινά όλη την εβδομάδα

Αφιερώστε μερικές ώρες την Κυριακή για να πλύνετε και να κόψετε λαχανικά ή να μαγειρέψτε μερικά εύκολα γεύματα με δημητριακά ολικής αλέσεως, αυγά ή ψητό στήθος κοτόπουλου. Βάλτε τα στο ψυγείο και χρησιμοποιήστε τα για  ένα γρήγορο, υγιεινό γεύμα μετά τη δουλειά. Σίγουρα θα σας γλυτώσουν από τον πειρασμό να παραγγείλετε άλλη μια pizza ή ένα burger.

Ελέγξτε τις μερίδες

Περιορίστε το μέγεθος των μερίδων στο πιάτο σας, σταματήστε το συνεχές τσιμπολόγημα και προσπαθήστε να ελέγχετε τις θερμίδες που καταναλώνετε κάνοντας πιο έξυπνους συνδυασμούς τροφών, ώστε να διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά το επιπλέον βάρος που βάλατε το χειμώνα.

Περιορίστε το αλάτι και τη ζάχαρη

Η λευκή ζάχαρη συνδέεται με τον διαβήτη, τις φλεγμονές, τη μειωμένη ανοσολογική απόκριση, την κόπωση του ήπατος και με πολλά προβλήματα της υγείας. Είναι επίσης γνωστό ότι η περικοπή του αλατιού μειώνει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων αφού το αλάτι σκληραίνει τις αρτηρίες και τις καθιστά άκαμπτες.

Προσθέστε προβιοτικά στη διατροφή σας

Τα προβιοτικά βοηθούν στην υγεία του πεπτικού συστήματος, καταπολεμούν τα κρυολογήματα και τη γρίπη. Επιλέξτε να πάρετε τα προβιοτικά όχι από συμπληρώματα αλλά από πηγές τροφίμων όπως το γιαούρτι.

Περιορίστε τα ποτά που αφυδατώνουν

Μειώστε το αλκοόλ επειδή ως διουρητικό αφυδατώνει το σώμα. Η καφεΐνη επίσης και τα διάφορα αναψυκτικά και οι σακχαρούχοι χυμοί θα πρέπει να περιοριστούν και να αντικατασταθούν με το πολύτιμο νερό. Προσθέστε σε μια κανάτα νερό πορτοκάλι, λεμόνι, λάιμ ή φέτες αγγουριού για ένα δροσιστικό και απολαυστικό ρόφημα που θα σας ενυδατώσει.

Ψήστε λαχανικά

Το ψήσιμο στη σχάρα δίνει στα διάφορα κηπευτικά μια γλυκύτητα και μια αξεπέραστη καπνιστή γεύση. Φτιάξτε παραπάνω για να τα προσθέτετε όλη την εβδομάδα σε σαλάτες, ζυμαρικά, ή σάντουιτς.

Αναδιοργανώστε την κουζίνα

Αναδιοργανώστε τα ντουλάπια και το ψυγείο σας, έτσι ώστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα να είναι μπροστά.

Τρώγοντας έξω

Αποφασίστε πριν φτάσετε στο εστιατόριο ότι θα απολαύσετε ένα από τα 3:  λίγο ψωμί,  ένα ποτήρι κρασί, ή το επιδόρπιο.

Καταγράψτε τι τρώτε

Φωτογραφήστε ό,τι βάζετε στο στόμα σας για 1-2 ημέρες και φτιάξτε ένα οπτικό ημερολόγιο τροφίμων που θα σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τι τρώτε και πότε και να δείτε πού μπορείτε να κάνετε πιο υγιεινές αλλαγές.

Ένα γεύμα για όλους

Τα παιδιά είναι μίνι ενήλικες και πρέπει να τρώνε με τον ίδιο τρόπο. Αντί να τους δίνετε συνέχεια pizza, hot dogs, κοτομπουκιές ή μακαρόνια με τυρί, προσπαθήστε να τους σερβίρετε μικρότερες μερίδες από ό,τι έχετε μαγειρέψει για σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...