Η Sony αλλάζει στρατηγική στα smartphones και τις τηλεοράσεις

Η Sony αλλάζει στρατηγική στα smartphones και τις τηλεοράσεις
“Η Sony σχεδιάζει να μειώσει το line-up των προϊόντων της στις τηλεοράσεις και τα κινητά τηλέφωνα, ποντάροντας σε έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων από το PlayStation 4 και τους αισθητήρες εικόνας για τα επόμενα τρία χρόνια”, μεταδίδει από το Τόκιο το Reuters.

Η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζεται να περιορίσει την παραγωγή τηλεοράσεων και smartphones, επενδύοντας ακόμα περισσότερους πόρους και κεφάλαια στη χρυσοφόρα μηχανή και τις υπηρεσίες του Playstation, αλλά και τους εξαιρετικούς φωτογραφικούς αισθητήρες, με τους οποίους εφοδιάζονται πολλά μοντέλα ανταγωνιστών της.

Με βάση τις προβλέψεις, ο τομέας της Sony Mobile θα έχει απώλεια περίπου 1,7 δισ. δολαρίων μέχρι τον επόμενο Μάρτιο, λόγω των χαμηλών πωλήσεων της σειράς συσκευών Xperia και παρά το γεγονός ότι το κορυφαίο της Ζ3 έχει αναγνωριστεί ως ένα από τα καλύτερα διαθέσιμα smartphones.

Αν και για την ώρα, δεν προκύπτει ότι η Sony προτίθεται να αποσυρθεί από την αγορά των smartphones, είναι πλέον αναμενόμενο ότι θα προχωρήσει σε μείωση της παραγωγής. Και αυτό παρά το ότι αναγνωρίζει πως η κίνηση αυτή θα μειώσει περαιτέρω τις πωλήσεις και ίσως απογοητεύσει τους πιστούς πελάτες της στην Ευρώπη και την Ασία, όπου τα smartphones της Sony είναι πιο δημοφιλή.

“Δεν έχουμε στόχο το μέγεθος ή το μερίδιο της αγοράς, αλλά τα κέρδη”, είπε στη διάρκεια συνάντησης με επενδυτές ο Hiroki Totoki, νέος επικεφαλής της Sony Mobile.

Η Sony αναμένεται να επικεντρωθεί στην κατασκευή λιγότερων και υψηλότερων προδιαγραφών μοντέλων smartphones και τηλεοράσεων, επενδύοντας μεγαλύτερο μέρος των προσπαθειών της στο PlayStation και τους αισθητήρες εικόνας, δύο εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων τομέων δραστηριοποίησής της.

Στο πλαίσιο του νέου τριετούς επιχειρηματικού της σχέδιο, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις το τομέα βιντεοπαιχνιδιών κατά 25%, στα 13,6 δισ. δολάρια. Για να το πετύχει ποντάρει και στην προσφορά (μέσω του δικτύου και των υπηρεσιών της) εξατομικευμένου περιεχομένου, που θα αυξήσει τα έσοδα ανά χρήστη.

Στο τομέα των φωτογραφικών αισθητήρων, η Sony προβλέπει ότι οι πωλήσεις της μπορούν να αυξήσουν έως και 70%. Εκτός από την Apple, η οποία χρησιμοποιεί αισθητήρες της Sony στα iPhones, όλο και περισσότεροι Κινέζοι κατασκευαστές συσκευών στρέφονται στην υψηλή τεχνογνωσία της ιαπωνικής εταιρείας στο κομμάτι της εικόνας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...