“Πλωτή προβλήτα” τη λένε….Η συζήτηση στο δ.σ. του λιμενικού ταμείου για το έργο στο λιμάνι.(βίντεο)

bb

 

90-Κάτι τέτοιο μπορεί να δούμε έξω από το λιμάνι.Τοποθέτηση φυσικών ή τεχνιτών ογκόλιθων με έδραση στον πυθμένα για την προστασία του μνημείου από τη διάβρωση των κυματισμών,με τη χρήση πασάλων και τοποθέτηση ξύλινου δαπέδου για την πρόσδεση σκαφών και διάβαση πεζών.

Τουλάχιστον μάθαμε πως θα πρέπει να το λέμε το έργο.Γιατί κατά καιρούς το είπαμε αγκυροβόλιο,πλωτή μαρίνα,μαρίνα σκέτη και ότι άλλο θες.

Σήμερα λοιπόν το μεσημέρι στο δ.σ. του λιμενικού δημοτικού ταμείου Ναυπάκτου,είχε προσκληθεί ο τεχνικός και λιμενολόγος κ. Δασκαλάκης από την εταιρεία Θαλάσσια Ενεργειακά συστήματα Α.Ε. για να ενημερώσει και να φωτήσει το σώμα αλλά και τους εκπροσώπους φορέων πάνω στο θέμα  της  Η.Δ. της συνεδρίασης “περί εκπόνησης μελετών προς λήψη μέτρων για την προστασία του Λιμένα Ναυπάκτου”.

Ουσιαστικά αυτή η συζήτηση έρχεται ως συνέχεια της πρώτης συνεδρίασης του δ.σ. του λιμενικού ταμείου όταν και αποφασίστηκε τελικά να δοθεί ο λόγος σε έναν τεχνικό ο οποίος θα ανέπτυσε το θέμα

Σήμερα λοιπόν στην αίθουσα παρευρέθηκε ο κ. Δασκαλάκης ο οποίος ανέφερε ότι γενικά η επέμβαση σε ένα χώρο μεταβάλλει τις ισορροπίες που επικρατούν.Άρα οι όποιες ενέργειες γίνουν θα πρέπει να μην μεταβάλλουν τις ισορροπίες αυτές.

Τόνισε την ανάγκη βυθομετρικής μέτρησης,ανεμολογικής μέτρησης,ανάπτυξη του μοντέλου διάδοσης των κυματισμών,δηλαδή το πως τα κύματα προσεγγίζουν τη συγκεκριμένη περιοχή,καθώς και σχεδίαση εναλλακτικών έργων.

DSC03540Τι θα γίνει; Ποια θα είναι η διαδικασία;

Ήδη ανέφερε  ο κ. Δασκαλάκης συγκεντρώνονται ανεμολογικά στοιχεία από τους σταθμούς της ΕΜΥ,ώστε να γίνει μια συστηματική καταγραφή των κυματισμών,έτσι ώστε να αναπτυχθεί ένα μοντέλο διάδοσης των κυματισμών που επιτρέπουν να δει κανείς το πως προσεγγίζουν την ακτή.

Ως προς τη διαδικασία θα πρέπει να υπάρξουν δύο με τρεις εναλλακτικές προτάσεις με τις οικονομικές προσφορές και θα είναι τεχνικά αποδεκτές.Παράλληλα θα υπάρχει διαρκής επαφή με τις αρμόδιες υπηρεσίες οι οποίες και θα αδειοδοτήσουν το έργο.

Οι λύσεις είπε ο κ. Δασκαλάκης θα είναι ή η τοποθέτηση φυσικών ογκόλιθων (λιθοριπή) ή η τοποθέτηση τεχνιτών ογκόλιθων με έδραση στον πυθμένα ή ο συνδυασμός των ανωτέρω δύο με προσθήκη μιας πλωτής εξέδρας για την πρόσδεση σκαφών ή τη διάβαση πεζών με σκοπό την ανάδειξη του μνημείου.

 

 

 

 

Ακολουθήστε το nafpaktianews.gr στο Google News αλλά και στο Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...