bb

Εικόνα3Ναι,  είναι κομψά, σέξι και όμορφα, αλλά τα ψηλά τακούνια μπορεί να επιβαρύνουν πολύ τα πόδια σας  και άλλα μέρη του σώματός σας.
Οι άνθρωποι περπατούν πολύ κατά τη διάρκεια της καθημερινότητάς  τους, και πολύ συχνά η προσαρμογή στις απαιτήσεις της μόδας  γίνεται σε βάρος της άνεσης. Ως αποτέλεσμα αυτού, πολλοί ορθοπαιδικοί και ειδικά χειρουργοί άκρου ποδός έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με προβλήματα που προκαλούνται από τα ψηλά τακούνια.
Η καθημερινή και πολύωρη χρήση ψηλοτάκουνων παπουτσιών μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα σε πόδια και μέση.

-Η βάδιση γίνεται ασταθής και οι γυναίκες που χρησιμοποιούν ψηλοτάκουνα παπούτσια είναι ποιό επιρρεπείς σε διαστρέμματα και κατάγματα της ποδοκνημικής και του άκρου ποδός
-Λόγω της πολύωρης χρήσης οι οπίσθιοι μύες της κνήμης ρικνώνονται πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε σειρά καταστάσεων όπως μεταταρσαλγία , πελματιαία απονευρωσίτιδα , τενοντίτιδα του αχιλλείου.
-Συνήθως το πόδι ολισθαίνει μέσα στο παπούτσι και τα δάκτυλα στριμώχνονται στο πρόσθιο μέρος αυτού με συνέπεια την ανάπτυξη επώδυνων κάλων , παραμορφώσεων στα μικρά δάκτυλα (σφυροδακτυλία), αύξηση των πιθανοτήτων για ανάπτυξη βλαισού μεγάλου δακτύλου (κότσι) καθώς και νευρώματος Morton λόγω ερεθισμού των νεύρων που βρίσκονται μεταξύ των δακτύλων.
-Η συνεχής βάδιση με τακούνια επιβαρύνει επίσης τα γόνατα τη μέση ακόμα και τον αυχένα λόγω μεταφοράς του κέντρου βάρους του σώματος προς τα εμπρός.
-Λόγω της μη καλής λειτουργίας των μυών της κνήμης κατά τη βάδιση η φλεβική επαναφορά του αίματος από τα κάτω άκρα καθίσταται δυσχερής με αποτέλεσμα το πρήξιμο των ποδιών.
Τι μπορεί να γίνει όμως ώστε να αποφευχθούν  όλες αυτές τις επώδυνες καταστάσεις ;

Ναι στη χρήση ψηλοτάκουνων παπουτσιών αλλά με μέτρο. Χρησιμοποιήστε κατά προτίμηση παπουτσιών με τακούνι έως 4 εκατοστά και αποφυγή της χρήσης υψηλότερων τακουνιών σε καθημερινή βάση και για πολλή ώρα.
Προτιμήστε παπούτσια με φαρδύτερο πρόσθιο μέρος και αποφύγετε τα στενά-μυτερά παπούτσια.
Χρησιμοποιήστε αντιολισθητικούς πάτους στα παπούτσια σας ώστε να αποφεύγεται η ολίσθηση του ποδιού και το στρίμωγμα των δακτύλων στο πρόσθιο μέρος αυτού.
Αφιερώστε λίγο από το χρόνο σας καθημερινά και κάντε μασάζ στα πόδια και τις γάμπες σας για να εξασφαλίσετε καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.
Κάντε καθημερινά διατάσεις της πελματιαίας απονεύρωσης και των μυών της γάμπας σας .

Ασκήσεις – Διατάσεις άκρου ποδός και ποδοκνημικής Συνίσταται να γίνονται καθημερινά απο γυναίκες που χρησιμοποιούν ψηλοτάκουνα παπούτσια .

Εικόνα1

 

Ο Δημήτρης Αναγνωστόπουλος είναι ορθοπαιδικός χειρουργός με εξειδίκευση στη χειρουργική του άκρου ποδός και της ποδοκνημικής.
Εκπαιδεύτηκε στην ειδικότητα της ορθοπαιδικής χειρουργικής στην Γ΄ Ορθοπαιδική κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών με έδρα το νοσοκομείο ΚΑΤ, στην Αθήνα όπου και απέκτησε μεγάλη εμπειρία στην αντιμετώπιση τραύματος καθώς και την αντιμετώπιση παθήσεων του άνω και κάτω άκρου και της σπονδυλικής στήλης .
Κατά τη διάρκεια της ειδικότητάς του ολοκλήρωσε το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε τον τίτλο Msc (Master of Science) στην οστεοπόρωση και τα μεταβολικά νοσήματα των οστών.
Το 2012 εργάστηκε στο Weil Foot Ankle and Orthopaedic Institute με έδρα το Chicago  USA   όπου εξειδικεύθηκε στις παθήσεις του άκρου ποδός και της ποδοκνημικής υπό την επίβλεψη του παγκοσμίου φήμης χειρουργού άκρου ποδός και της ποδοκνημικής (Foot and Ankle Surgeon)  Lowell Weil Sr.
To 2013 εργάστηκε στο Birmingham της Αγγλίας ως Senior Clinical Fellow στο τμήμα του άκρου ποδός και της ποδοκνημικής του νοσοκομείου  Royal Orthopaedic Hospital, ενός από τα παλαιότερα αμιγώς ορθοπαιδικά νοσοκομεία του Ηνωμένου Βασιλείου και κέντρου αναφοράς για τις ορθοπαιδικές παθήσεις, όπου και αποκόμισε σημαντική εμπειρία όσων αφορά τις παθήσεις του άκρου ποδός και της ποδοκνημικής.
Το 2014 επέστρεψε στην Ελλάδα και εργάστηκε ως Επιμελητής στην Kλινική Αθλητικών Κακώσεων του Mediterraneo Hospital στη Γλυφάδα
Από τον Νοέμβριο του 2014 εργάζεται ως επιμελητής στην Ορθοπαιδική Κλινική του Νοσοκομείου Metropolitan.
Παράλληλα διατηρεί ιδιωτικό ιατρείο στη Ναύπακτο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...