Όπως ανάφερε η κυρία Κεφαλογιάννη, ο προορισμός του Μαραθώνα έχει παγκόσμια αναγνώριση, και στο πλαίσιο αυτό θα υλοποιηθούν δράσεις για την προσέλκυση τουριστών. Μάλιστα, το ΥΠΟΤ θα εντάξει τις όποιες δράσεις του δήμου Μαραθώνα στην επικοινωνιακή προβολή της χώρας. «Οι πρωτοβουλίες του δήμου συμπίπτουν με τη διάθεση του υπουργείου για εξωστρέφεια και ανάδειξη της Αθήνας σε ένα προορισμό city break» είπε η κυρία Κεφαλογιάννη. «Κοινός στόχος είναι η διεθνής προβολή της Μάχης του Μαραθώνα, του Κλασικού Μαραθωνίου, της ιστορικής περιοχής του Μαραθώνα. Ο Μαραθώνας είναι παγκόσμιο brand name και αποτελεί ένα πολύ δυνατό μέσο για τη διεθνή προβολή της Ελλάδας».
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης τόνισε ότι «ο Μαραθώνας είναι παγκόσμια λέξη και πρέπει να αξιοποιηθεί προς όφελος της Ελλάδας». Ο κύριος Ψινάκης ανακοίνωσε τη σύσταση Αμφικτιονιών αρχαίων Δήμων πανελληνίως αλλά και διεθνώς, ιστορικών μαχών αρχαίων πόλεων – «που είναι πολύ της μόδας στο εξωτερικό, όπως π.χ .του Άουστερλιτς και του Βατερλό» – ενώ κατόπιν προσκλήσεων ο δήμος θα συμμετέχει σε δεκάδες μαραθωνίους σε όλο τον κόσμο.
«Είναι γάτα η Κεφαλογιάννη, ανταποκρίθηκε άμεσα όταν της ζήτησα βοήθεια. Είναι ένα ωραίο κορίτσι, συνήθως τα ωραία κορίτσια είναι τούβλα, άλλα εδώ έχω μείνει άφωνος. Είναι ταλαντούχα, έξυπνη, δραστήρια» είπε με τον χαρακτηριστικό του τρόπο ο δήμαρχος Μαραθώνα, για να συνεχίσει προτείνοντας – εκτός ατζέντας πρωτοκόλλου – στην κυρία Κεφαλογιάννη την επέκταση της συνεργασίας τους στη δημιουργία του Marathon Film Office για την παροχή των υποδομών και των φυσικών τοπίων σε διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές, προκειμένου αυτές να γυρίζονται στη χώρα μας.
«Ο Μαραθώνας μπορεί να αξιοποιήσει την Αμερικανική βάση για κινηματογραφικά πλατό με προκάτ σκηνικά, να δημιουργήσει μια σύγχρονη ζώνη κινηματογραφικών παραγωγών με τεράστια οφέλη για την τοπική και γενική οικονομία» είπε ο κύριος Ψινάκης που κάλεσε την υπουργό να πιέσει ώστε τα αρμόδια υπουργεία να θεσπίσουν και να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια. «Είναι στην πρώτη γραμμή των προτεραιοτήτων μας σε σχέση με την προβολή της Ελλάδας τα τελευταία δύο χρόνια» δήλωσε η κυρία Κεφαλογιάννη αποδεχόμενη την πρόταση του Ηλία Ψινάκη.