2123 | Ανοιχτές θέσεις εργασίας στο κατάστημα της WATT+VOLT NΑΥΠΑΚΤΟΥ.

Τι άτομα ζητούνται – Που θα στείλετε βιογραφικό

Το κατάστημα της WATT+VOLT στη Ναυπακτο, στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης των δραστηριοτήτων του με σκοπό την ανάπτυξη του πελατολογίου του στην περιοχή τις Ναυπάκτου και στην ευρύτερη περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας, αναζητά εργαζόμενους για να πλαισιώσουν την ομάδα πωλήσεων.1)Πωλητή Καταστήματος / Sales

Advisor Με έδρα: ΝΑΥΠΑΚΤΟ

Βασικές Αρμοδιότητες: Προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρίας Άριστη εξυπηρέτηση υφιστάμενων και νέων πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης Υποστήριξη και καθοδήγηση των πελατών σε ολοκληρωμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους Οργάνωση εικόνας καταστήματος

1)Πωλητή Καταστήματος / Sales Advisor Με έδρα: ΝΑΥΠΑΚΤΟ Βασικές Αρμοδιότητες: Προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρίας Άριστη εξυπηρέτηση υφιστάμενων και νέων πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης Υποστήριξη και καθοδήγηση των πελατών σε ολοκληρωμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους Οργάνωση εικόνας καταστήματος Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτος Λυκείου.

Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ επιθυμητό Προϋπηρεσία στον τομέα πωλήσεων λιανικής θα συνεκτιμηθεί Πολύ καλή γνώση Αγγλικών και Η/Υ (MS Office) Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες Αυτοπαρακίνηση και ενθουσιασμός για την επίτευξη στόχων Ομαδικό πνεύμα

Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτος Λυκείου. Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ επιθυμητό Προϋπηρεσία στον τομέα πωλήσεων λιανικής θα συνεκτιμηθεί Πολύ καλή γνώση Αγγλικών και Η/Υ (MS Office) Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες Αυτοπαρακίνηση και ενθουσιασμός για την επίτευξη στόχων Ομαδικό πνεύμα 2) Αντιπρόσωπος Πωλήσεων / Sales Representative B2B Βασικές αρμοδιότητες: – Εύρεση και ανάπτυξη πελατολογίου – Αποτελεσματική διαχείριση και άριστη εξυπηρέτηση πελατών – Συμπλήρωση και υποβολή αιτήσεων – Εβδομαδιαία, γραπτή αναφορά επαφών – Εβδομαδιαία συνάντηση προγραμματισμού -Ταξίδια σε περιοχές της Δυτικής Ελλάδας για προγραμματισμένες συναντήσεις – Μηνιαία στοχοθέτηση – Αξιολόγηση της αγοράς και αναζήτηση νεών ευκαιριών συνεχούς ανάπτυξης των πωλήσεων – Επίτευξη μηνιαίων στόχων βάσει πλάνου πωλήσεων

Requirements – Προϋπηρεσία 2-3 ετών σε οργανωμένο περιβάλλον πωλήσεων – Εμπειρία στον κλάδο της ενέργειας θα συνεκτιμηθεί – Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας – Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες – Δυναμισμός, ευελιξία και ανάληψη πρωτοβουλιών – Ικανότητα οργάνωσης και προγραμματισμού – Προσωπική παρακίνηση, ομαδικό πνεύμα – Άριστη γνώση χειρισμού smartphone applications, social media, e-mail – Άριστη γνώση Microsoft Office, συγκεκριμένα Outlook, Word & Excel – Άμεση διαθεσιμότητα εργασίας – Δίπλωμα οδήγησης Benefits – Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών (σταθερός μισθός και μηνιαίο bonus επίτευξης πωλήσεων) – Έξοδα μετακίνησης, εταιρικό κινητό και tablet – Ολοκληρωμένο σύστημα εκπαίδευσης – Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον

Για την έγκυρη αίτηση των βιογραφικών απαραίτητη είναι η αποστολή τουςe-mail στο [email protected] .Τηλ 2634 400507



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...