Δίαιτα: Τι κάνω λάθος;

Δίαιτα: Τι κάνω λάθος;
Της Αναστασίας Φουντουκίδου για το briefingnews.gr
Πολλοί τρόποι έχουν προταθεί για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας τα τελευταία χρόνια. 
Χάπια αδυνατίσματος, γεύματα- σκόνες, αυστηρές δίαιτες όπως η δίαιτα της λαχανόσουπας, των ζωνών, των φαναριών, η δίαιτα ατκινς και πολλές άλλες που κατά καιρούς αποκτούσαν τη δημοσιότητα τους.

Όντως υπάρχουν πολλές δίαιτες… γιατί όλες είναι αναποτελεσματικές. Και αυτό για 2 λόγους. Ο ένας είναι προφανής καθώς όλες είναι ελλιπείς σε θρεπτικά συστατικά έτσι μετά από ένα διάστημα εφαρμογής τους προκαλούν διάφορα συμπτώματα όπως αδυναμία, ζάλη , κόπωση, ενώ η παρατεταμένη χρήση τους οδηγεί σε απώλεια μνήμης, έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης και άλλες νευρολογικές διαταραχές.

Μάλιστα η επιστημονική κοινότητα παρατήρησε πως όταν κάποιος σταματάει τέτοιου είδους στερητικές δίαιτες και τρώει από όλες τις τροφές, ΔΕΝ υπάρχει πλήρη αντιστροφή των συμπτωμάτων. Η δε γρήγορη απώλεια βάρους από τον οργανισμό οδηγεί στην απώλεια όχι μόνο λιπώδη ιστού αλλά και μυικής μάζας με αποτέλεσμα την αποδυνάμωση του οργανισμού και την επαναπρόσληψη διπλάσιου βάρους από αυτό που εχει χάσει.

Ο δεύτερος και κυριότερος λόγος και μη προφανές κακό είναι ότι στην διαδικασία αυτή το άτομο βάζει και χάνει βάρος εναλλάξ με αποτέλεσμα να επηρεάζεται ψυχολογικά και να χάνει την αυτοπεποίθηση του και την θέληση του για προσπάθεια. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ όμως σε αυτή την περίπτωση… ΦΤΑΙΕΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ της δίαιτας που ακολούθησαν.

Ποιες μπορεί να είναι οι λάθος συνήθειες μας όταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος;

Εφαρμόζουμε αυστηρές δίαιτες

Όπως αναλύσαμε και παραπάνω με αποτέλεσμα το βάρος μας να βρίσκεται σε μια κατάσταση γιο- γιο.

Παραλείπουμε γεύματα

Πολλοί, λόγω του ότι δεν πεινούν το πρωί, πιστεύουν πως αν παραλείψουν το πρωινό γεύμα και ξεκινήσουν τα γεύματα τους μετά το μεσημέρι θα έχουν απώλεια βάρους. Αυτό όχι μόνο δεν σας βοηθά, αλλά μειώνει και τον βασικό σας μεταβολισμό. Τι να αλλάξω: Συνηθίστε τον οργανισμό σας στο πρωινό γεύμα.

Βραδινή υπερφαγία

Διακόπτεται τον ύπνο σας για να κάνετε γεύμα, με αποτέλεσμα να μην έχετε όρεξη το πρωί.

Προσλαμβάνουμε πολλές θερμίδες από τα ποτά

Αναλογιστείτε πόσες θερμίδες κατά την διάρκεια της ημέρας μπορεί να προσλαμβάνεται από τους καφέδες με ζάχαρη, τα αναψυκτικά , τους χυμούς,
Τι να αλλάξω: πίνετε άφθονο νερό, τσάι ή σόδα και μειώστε οποιοδήποτε ρόφημα περιέχει ζάχαρη και αλκοόλ.

Πλήρης ακινησία…

Όταν κατά την διάρκεια της ημέρας δεν κάνετε καμία φυσική δραστηριότητα τότε ο οργανισμός απαιτεί ακόμη λιγότερες θερμίδες για την απώλεια βάρους και μειώνεται ο μεταβολισμός ηρεμίας. Τι να αλλάξω: βρείτε τις ασκήσεις που σας ευχαριστούν. Δοκιμάστε διάφορες δραστηριότητες μέχρι να βρείτε αυτό που σας αρέσει περισσότερο.

Ζυγίζεστε καθημερινά

Δεν υπάρχει λόγος, οι αλλαγές που μπορεί να δείτε στην ζυγαριά από το ένα βράδυ στο άλλο πρωί μπορεί να είναι και κατακρατήσεις υγρών και άδικα να σας απογοητεύσουν τι να αλλάξω: Είναι καλύτερα να βάλετε μακροπρόθεσμούς στόχους με εβδομαδιαίο ζύγισμα. Τα αποτελέσματα θα είναι πιο ενθαρρυντικά

Τσιμπολογήματα…

Τσιμπολόγημα μπορεί να είναι ένα μήλο ή λίγα αμύγδαλα μπορεί όμως να είναι και 4 σοκολατάκια η 3 τυροπιτάκια, που μπορεί αν γίνονται συχνά να μη μας επιτρέπουν να σταθεροποιήσουμε το βάρος μας. Τι να αλλάξω: τσιμπολογήστε, αυτό σας βοηθάει να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας αλλά προσέξτε τι θα διαλέξετε, συνηθίστε τα φρούτα τους ξηρούς καρπούς το μέλι…

Η Αναστασία Φουντουκίδου είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος και διατηρεί διαιτολογικό γραφείο στην Αριδαία Αλμωπίας.
Κύπρου 32, Αριδαία
Τηλ.: 23840 28078
Κιν.: 697 268 6899

ΥΓΕΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...