Εγκρίθηκαν 2.444 επενδυτικά σχέδια πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Αλέξης Χαρίτσης

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΛΙΣΤΑ                                                                                                                                                                                           

Την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των επενδυτικών σχεδίων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της δράσης «Ενίσχυση της Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης» ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Η προσωρινή λίστα των επενδυτικών σχεδίων, συνολικού προϋπολογισμού 62.033 εκατ. ευρώ, αναρτήθηκε στους διαδικτυακούς τόπους www.antagonistikotita.gr,  www.espa.gr και www.efepae.gr και οι δικαιούχοι θα κληθούν άμεσα να καταθέσουν τον φυσικό φάκελο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ώστε με την κατακύρωση των τελικών αποτελεσμάτων να πραγματοποιηθούν οι εντάξεις και να προχωρήσει η εκταμίευση των πρώτων χρηματοδοτικών ενισχύσεων εντός του 2016.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μεγαλύτερος αριθμός των επενδυτικών σχεδίων, στο πλαίσιο της δράσης «Ενίσχυση της Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επιχειρηματικότητα, Ανταγωνιστικότητα και Καινοτομία 2014-2020». εγκρίθηκε για τις περιφέρειες:

– Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,
– Κεντρικής Μακεδονίας,
– Ηπείρου, Θεσσαλίας
– και Δυτικής Ελλάδας.

Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της αξιολόγησης, ο υφυπουργός Αλέξης Χαρίτσης δήλωσε: «Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι παρεμβάσεις μας ήταν εύστοχες και οι αλλαγές που κάναμε απέδωσαν τους στόχους που είχαμε αρχικά θέσει. Πολιτική μας επιλογή είναι η αξιοποίηση του ΕΣΠΑ στην κατεύθυνση της διαμόρφωσης ενός νέου παραγωγικού μοντέλου με έμφαση στην καινοτομία και την εξωστρέφεια, όπου θα πρωταγωνιστεί το υψηλά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει η χώρα.

Η συγκεκριμένη δράση, σε συνδυασμό και με άλλες δράσεις που χρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και έχουν ήδη ανακοινωθεί, όπως η ενίσχυση της μεταδιδακτορικής έρευνας και η απόκτηση διδακτικής εμπειρίας από νέους διδάκτορες, εντάσσεται στο πλαίσιο μιας σειράς στοχευμένων πρωτοβουλιών για την ανάσχεση του κύματος μετανάστευσης του νέου επιστημονικού δυναμικού της χώρας (brain drain) και τη μετατροπή του σε κύμα επιστροφής (brain gain)».

Πηγή:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...