Κέρκυρα: Πώς εξηγούν οι γιατροί την παράλυση 40χρονης που έκανε το εμβόλιο

bb

Υπό διερεύνηση βρίσκεται το περιστατικό αιφνίδιας παράλυσης κάτω άκρων σε μία 40χρονη νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Κέρκυρας, η οποία, μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες είχε κάνει και τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού. 

Μετά την κλινική εξέταση που έγινε στη 40χρονη διαπιστώθηκε ότι πάσχει από το αυτοάνοσο Guillain-Barre.

Οι γιατροί δεν συνδέουν τη συγκεκριμένη νόσο με το εμβόλιο κατά του κορονοϊού. Μάλιστα, και σε διεθνές επίπεδο δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια παρενέργεια αυτού του τύπου. 

Στο μεταξύ, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, μιλώντας το πρωί στο OPEN TV, υποστήριξε ότι η νοσηλεύτρια οδηγήθηκε στην κατάσταση αυτή μετά τον εμβολιασμό της, προκαλώντας την παρέμβαση της εισαγγελίας Πρωτοδικών για την πιθανή διασπορά ψευδών ειδήσεων. 

.thebest.gr

Ακολουθήστε το nafpaktianews.gr στο Google News αλλά και στο Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...