Ναύπακτος:”Ουρές”αυτοκινήτων από τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις-Ταλαιπωρία την πρώτη μέρα !

Mε αρκετή υπομονή θα πρέπει να οπλιστούν οι Ναυπάκτιοι που σκοπεύουν να διέρχονται της πόλεως λόγω των νέων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που τέθηκαν σε ισχύ από τις μεταμεσημεριανές ώρες της χθεσινής ημέρας,λόγω της έναρξης των εργασιών ανάπλασης του ιστορικού κέντρου, στην οδό Νότη Μπότσαρη.

Για το λόγο αυτό έχει αντιδρομηθεί η οδός Τβαβέλα μέχρι το ύψος της οδού Ψαρρού.

Το σημείο που φαίνεται ότι “πονάει” είναι το λεγόμενο S του λιμανιού,η διπλή στροφή δηλαδή,στην οποία έχουν τοποθετηθεί φωτεινοί σηματοδότες για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία.Κατά τη χθεσινή πρώτη ημέρα εφαρμογής,παρουσιάστηκαν σοβαρά προβλήματα από τη χρήση των φαναριών και μόνο κι έτσι αποφασίστηκε έκτακτη βραδινύ σύσκεψη στο δημαρχείο μεταξύ παραγόντων του δήμου,της ΕΛ.ΑΣ. και του εργολάβου.

Κατά την σύσκεψη,αποφασίστηκε η ενίσχυση της παρουσίας ανδρών της τροχαίας στο επίμαχο σημείο της διπλής στροφής προκειμένου να διευκολίνεται με την παρουσία ανθρώπινου παράγοντα η ομαλή ροή των οχημάτων.

Οι πρωινές ώρες αιχμής

Κατά την σημερινή πρώτη εργάσιμη ημέρα εφαρμογής των νέων μέτρων και πάλι δεν αποφεύχθηκε η ανάσχεση των οχημάτων ιδιαίτερα τις πρωινές ώρες οι οποία από τα δυτική πλευρά της πόλης,έφτανε μέχρι το ύψος των φαναριών της Λαγκαδούλας,σε μια απόσταση δηλαδή του 1 χλμ.

ΕΠί τόπου από το πρωί βρίσκονταν ο δήμαρχος Ναυπακτίας Βασίλης Γκίζας με τον αντιδήμαρχο τεχνικών υπηρεσιών Ζαχαρία Χοχτούλα,ο αστυνομικός διευθυντής κ.Νταλαχάνης,με τους διοικητές του αστυνομικού τμήματος και του τμήματος τροχαίας Ναυπάκτου κ.Κυρίτση και Ράμμο.

Η μόνη πιθανή λύση που μπορεί να δώσει έναν αέρα στην κυκλοφορία είναι να μπορούν στο επίμαχο σημειο της διπλής στροφής να υπάρχει ταυτόχρονη κυκλοφορία των μικρών οχημάτων,με εναλλάξ κίνηση στην περίπτωση των μεγάλων οχημάτων.Αυτό βεβαίως απαιτεί ενίσχυση του προσωπικού από την πλευρά της αστυνομικής διευθύνσεως,αλλά και θετική γνωμοδότηση του συγκοινωνιολόγου που για την ώρα φαίνεται αρνητικός σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

Να σημειωθεί για την ιστορία,ότι και την περίοδο επί δημάρχίας Ρέππα,όταν και πάλι είχε κλείσει η Νότη Μπότσαρη στο ύψος τοτυ λιμανιού προκειμένου να γίνου παρεμβάεις στήριξης και προστασίας του μηνμείου (τσιμεντοενέσεις στο οδόστρωμα),η κυκλοφορία γινόταν και πάλι από την ίδια διαδρομή με ταυτόχρονη κυκλοφορία των μικρών οχημάτων στο επίμαχο σημείο της διπλής στροφής.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...