Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Ράλι Ακρόπολις -και πρώτη μετά το Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο- πανηγυρίζει ο Τιερί Νεβίλ. Ο Βέλγος της Hyundai -και επικεφαλής στη βαθμολογία των οδηγών- τερμάτισε σήμερα (10/9) πρώτος στον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και έκανε ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του «παρθενικού» τίτλου της καριέρας του, καθώς αύξησε στους 34 βαθμούς το προβάδισμά του σε σχέση με τον Γάλλο οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Οζιέ, το Toyota του οποίου ανετράπη στην τελευταία ειδική.
Ο 36χρονος Νεβίλ, ο οποίος είχε επικρατήσει και στο «Ράλι των Θεών» του 2022, άφησε στη δεύτερη θέση τον Ισπανό «ομόσταυλό» του, Ντάνι Σόρντο (+1:36.8), ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ακόμη ένας οδηγός της Hyundai, ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019, Οτ Τάνακ (+2:57.3).
Δεδομένου ότι εκκίνησε την τελευταία ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με προβάδισμα 54.9 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Σόρντο, ο Νεβίλ δεν είχε λόγο να πιέσει. Έτσι, ο Βέλγος τερμάτισε δεύτερος στην πρώτη σημερινή ειδική («Οινοχώρι»), όντας 5.3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ. Από την πλευρά του, ο Γάλλος «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο στη διαδρομή και, εκμεταλλευόμενος την καθόλου καλή επίδοση του Σόρντο (+31.9 δεύτερα σε σχέση με τον Οζιέ), ανέβηκε στην δεύτερη θέση της γενικής, με τον Ισπανό να «πέφτει» στην τρίτη θέση, έχοντας πίσω του τον Οτ Τάνακ, ο οποίος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα του Hyundai του.
Ο Οζιέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική («Ελευθεροχώρι 1») και «έκοψε» άλλα 13.2 δευτερόλεπτα από το προβάδισμα του Νεβίλ, ο οποίος τερμάτισε μόλις έκτος, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά στη γενική να μειωθεί στο 1 λεπτό και 2.4 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ειδική «Ελευθεροχώρι 1») διεκόπη μετά από έξοδο του Skoda των Ισπανών Ρόμπερτ Μπλατς/Μάουρο Μπαρέιρο. Το δίδυμο είναι καλά, ωστόσο το αυτοκίνητό τους μπλόκαρε τη διαδρομή και τα εναπομείναντα πληρώματα επέστρεψαν στο σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής.
Όμως, διεκόπη και η ειδική «Ελευθεροχώρι 2», που ήταν η Power Stage, «λόγω ιατρικού ζητήματος θεατή (μεταφέρεται στο νοσοκομείο)», όπως ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή. Μετά την επανεκκίνησή της, το αυτοκίνητο του Οζιέ ήρθε… τούμπα, περίπου 1.6 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα ο Σόρντο να επιστρέψει στην δεύτερη θέση της γενικής, ενώ ο Τάνακ, ο οποίος ανέβηκε τρίτος στη γενική και τερμάτισε με ένα μικρό κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό λάστιχο, πανηγύρισε το 50ό βάθρο στην καριέρα του. Ο Αντριάν Φουρμό με Ford ήταν ο ταχύτερος στην Power Stage, με αποτέλεσμα να πάρει τους πέντε επιπλέον βαθμούς, ο Τάνακ ήταν δεύτερος και πήρε τέσσερις, ενώ ο Νεβίλ τερμάτισε τέταρτος και πήρε δύο. Παρά τον χρόνο που έχασε, ο Οζιέ συνέχισε στην ειδική, για να τερματίσει και να εξασφαλίσει τους 13 βαθμούς από την τρίτη θέση που είχε στη γενική μετά το τέλος του χθεσινού σκέλους. Ο Γάλλος πήρε την 15η θέση στη γενική.
Στο μεταξύ, ο Παναγιώτης Ρουστέμης ήταν ο ταχύτερος Έλληνας στο εφετινό Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Skoda Fabia RS κατετάγη 12ος στη γενική, 20 λεπτά και 24.0 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ. Από την πλευρά του, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid κατέλαβε την 14η θέση στη γενική, 23 λεπτά και 6.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο.
Το εφετινό WRC συνεχίζεται το διάστημα 26-29 Σεπτεμβρίου με το Ράλι Χιλής, το οποίο είναι ο 11ος (από τους 13) αγώνας της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.