
Τα υπερβολικά χρήματα που δαπανώνται σε διαφημίσεις πρέπει ασφαλώς να υπερκαλυφθούν από δαπάνες πλούσιων, φτωχών και ανέργων συνδρομητών ,που αναγκάζονται , ενδίδοντας σε πλασματικές ανάγκες ,να ξοδεύουν μέγιστο μέρος του προϋπολογισμού τους σε άσκοπες συζητήσεις.
Η εξάρτηση από το κινητό τηλέφωνο πλέον φαντάζει ισοβαρής με άλλες βλαβερές εξαρτήσεις, οι χρήστες –πλην ίσως ελάχιστων εξαιρέσεων- σπαταλούν χρόνο και χρήμα άσκοπα, υπερβολικά, καταχρηστικά.
Η αδιάκοπη βελτίωση της εμφάνισης και των δυνατοτήτων των κινητών τηλεφώνων ανανεώνει την διάθεση και την απαίτηση -ειδικά των νέων- για αντικατάσταση των παλαιών με νέα κινητά και νέα έξοδα.
Η απληστία των εταιρειών , τα υπερβολικά κέρδη που οι ίδιες αποκομίζουν, έρχονται σε πλήρη ανακολουθία και αναντιστοιχία με την κρίσιμη οικονομικά περίοδο που διάγουμε.
Και επειδή οι πολίτες είμαστε απροστάτευτοι μπροστά στη λαίλαπα των διαφημίσεων-όπως και παλαιότερα με την αλόγιστη χορήγηση δανείων-είναι επιβεβλημένη η λογική χρήση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών προς ουσιαστικό όφελός μας.-
Του Ευάγγελου Ραφτόπουλου, Νομικού-Οικονομολόγου-Τ. Υποδιευθυντού της Τραπέζης της Ελλάδος
