Τα social media μας κάνουν αγενείς!

Τα social media μας κάνουν αγενείς!
Η τεχνολογική εξέλιξη σε κινητά τηλέφωνα και άλλες φορητές συσκευές μπορεί να βοηθάει τους ανθρώπους να επικοινωνούν με μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο εύκολα, αλλά τους κάνει να ξεχνάνε και τους σωστούς τρόπους συμπεριφοράς και επικοινωνίας.

Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει μία νέα έρευαν που έγινε από το Debrett και έδειξε ότι περίπου τρεις στους τέσσερις ανθρώπους πιστεύουν ότι οι άνθρωποι πλέον είναι πιο αγενείς και αυτό οφείλεται στην εκτεταμένη χρήση των τηλεφώνων, των υπολογιστών, των tablets, αλλά και των μέσων δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter.

Το 77% θεωρεί ότι οι κοινωνικές δεξιότητες είναι χειρότερες σήμερα από ότι ήταν πριν από 20 χρόνια, ενώ το 72% θεωρεί ότι τα κινητά «προάγουν» την αγένεια. Η έρευνα προειδοποίησε τα στελέχη κάθε εταιρείας να ελέγξουν αν οι νέοι εργαζόμενοί τους είναι όλο και περισσότερο εξαρτημένοι από τα smartphones τους και τους υπολογιστές στους στο γραφείο.

Μερικοί είναι «τόσο εξαρτημένοι από την τεχνολογία που πλέον δεν μπορούν να γράψουν με ευκολία μια επιστολή σε χαρτί», δήλωσε άτομα του Debrett.

Η ανησυχία για τις επιπτώσεις της εξάρτησης από την κινητή τηλεφωνία της γενιάς που έχει μεγαλώσει με τα smartphones μεγαλώνει καθώς η εξάπλωσή της, αυξάνει κατά πολύ και την «εξάπλωση» της κακή συμπεριφοράς.

Μέσα από την τελευταία έρευνα αποκαλύφτηκαν οι παγίδες της υπερβολικής εξάρτησης από την τεχνολογία. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την One Poll σε 1.000 άτομα, βρήκε ότι το 77% πιστεύει ότι οι κοινωνικές δεξιότητες είναι χειρότερες από ότι ήταν πριν από 20 χρόνια και το 72% θεωρεί ότι αυτό οφείλεται στα κινητά που ενθάρρυναν την αγένεια.

Σχεδόν τα δύο τρίτα, το 65%, θεωρεί ότι η σημασία που δίνουν οι νέοι στις online σχέσεις είχε αρνητική επίδραση στον τρόπο συμπεριφοράς τους, όταν επρόκειτο να έχουν κάποια επαφή πρόσωπο με πρόσωπο, με φίλους ή συναδέλφους.

Μελέτη έγινε και σε μια ομάδα 58 ανώτερων στελεχών, από την οποία διαπιστώθηκε ότι πάνω από τους μισούς έδιναν σημασία και έψαχναν αν οι εργαζόμενοί τους έχουν κοινωνικές δεξιότητες, παρά ακαδημαϊκή επίδοση προκειμένου να σκεφτούν κάποια προαγωγή για εκείνους.

Εντόπισαν ότι ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα μεταξύ των νεαρών εργαζομένων ήταν «η συνεχής χρήση των κινητών τηλεφώνων και των social media εν ώρα εργασίας. Η πλειοψηφία τους θεωρεί ότι δεξιότητες των νέων εργαζομένων που περιγράφονταν στα βιογραφικά τους ήταν «φρικτές».

Η έκθεση σημείωνε ότι υπάρχει «ένα ρήγμα μεταξύ εικονικών και πραγματικών προσωπικοτήτων», λέγοντας ότι το 15% των ανθρώπων που πήραν μέρος στην έρευνα θα αισθάνονταν άνετα να μπει σε ένα δωμάτιο που δε γνωρίζει κανέναν άλλο, ενώ το 62% θα είχε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση ότι να δημιουργήσει ένα προφίλ σε κάποιο social media.

Ένας στους τέσσερις νιώθει άβολα αν πρόκειται να συναντηθεί πρόσωπο με πρόσωπο με κάποιο νέο συνάδελφο και σχεδόν οι μισοί παραδέχονται ότι είναι νευρικοί όταν πρέπει να παραστούν σε κάποια συνάντηση ή να κάνουν κάποια επίσημη παρουσίαση.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...