Το μυστικό της επιτυχίας μίας από τις πιο γνωστές αλυσίδες εστιατορίων στις ΗΠΑ αποκάλυψε ο ίδιος ο CEO της.
Ο λόγος για την αλυσίδα Papa John’s που χρησιμοποιεί για μότο “Better Ingredients. Better Pizza.” δηλαδή “Καλύτερα προϊόντα. Καλύτερη πίτσα.” η Papa John αποφάσισε να κινηθεί διαφορετικά από τους ανταγωνιστές της.
Όπως υποστήριξε ο ιδρυτής και CEO John Schnatter με συνέντευξή του στον Business Insider, η επιτυχία της Papa John’s, από το 1985 που ξεκίνησε την λειτουργία της, ήταν ακριβώς αυτός. Δηλαδή τα καλά προϊόντα της.
Έτσι, μία από τις πιο αλλαγές που έκανε ο Schnatter ήταν στον τρόπο παρασκευής του λουκάνικου που χρησιμοποιούσε. Από τι γίνονταν; Από “πρόσωπο αγελάδας”.
Είναι κοινό μυστικό ότι τα λουκάνικα φτιάχνονται από κρέατα του κεφαλιού γουρουνιών και αγελάδων, από αυτιά και μάγουλα ενώ πολλοί προσθέτουν και κοτόπουλο. Όμως η Papa John’s ήθελε κάτι καλύτερο για τους πελάτες της έτσι χρησιμοποιεί μόνο το κρέας από το πρόσωπο των ζώων.
Πηγή: