Ανοιχτό σεμινάριο – Οικονομικά επιχειρήσεων για μη ειδικούς

Ανοιχτό σεμινάριο – Οικονομικά επιχειρήσεων για μη ειδικούς

 

Κατανοήστε την επιχείρηση σας – Αξιολογήστε πελάτες, προμηθευτές, ανταγωνισμό – Μιλήστε με άνεση την οικονομική γλώσσα μέσα στην επιχείρηση

Σε ποιους απευθύνεται

Η κατανόηση των βασικών Οικονομικών εννοιών είναι πλέον απαραίτητη για ΟΛΑ τα μη Οικονομικά στελέχη οποιουδήποτε τμήματος ή λειτουργίας (πωλήσεις, hr, αγορών, παραγωγής κλπ). Αν δεν γνωρίζουν βασικές Οικονομικές έννοιες, δεν θα είναι σε θέση να συμμετέχουν σε αποφάσεις, να κατανοούν αποφάσεις, να κατανοούν προς τα πού βαδίζει η Επιχείρηση, να κατανοούν πώς κινούνται οι Ανταγωνιστές, οι Πελάτες, οι Προμηθευτές, η Αγορά. Τα οικονομικά είναι πλέον η μοναδική κοινή γλώσσα που επικοινωνούν μεταξύ τους διαφορετικές ειδικότητες και τμήματα.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

  • Θα αντιλαμβάνονται και θα κατανοούν οικονομικές επιπτώσεις προτάσεων και αποφάσεων
  • Θα αντιλαμβάνονται πλέον την κρισιμότητα των Πωλήσεων, των Τιμών πώλησης και αγοράς,των Logistics, των Πιστώσεων, των Αγορών, των Εξόδων Μισθοδοσίας, των Λοιπών Εξόδων, των Επενδύσεων
  • Θα αναγνωρίζουν την οικονομική αξιοπιστία των προμηθευτών, των πελατών και θα αξιολογούν τον ανταγωνισμό
  • Θα κατανοήσουν τη σημαντικότητα του προϋπολογισμού και θα είναι σε θέση να διαβάζουν έναν ισολογισμό
  • Θα γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι Τράπεζες & Προμηθευτές αξιολογούν την Επιχείρησή τους

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Πως διαβάζουμε έναν Ισολογισμό (Balance Sheet) και πως τα Οικονομικά Αποτελέσματα (P&L) ? Πάγια, αποθέματα, απαιτήσεις, διαθέσιμα, ίδια κεφάλαια, υποχρεώσεις, κεφάλαιο κίνησης.
  • Τιμολογιακές & Εκπτωτικές πολιτικές :Από πού ξεκινάμε, πως επηρεάζουν τα ποσοστά λειτουργικών εξόδων, που πρέπει να καταλήγουμε ? Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ?
  • Πολιτικές Αγορών & Εξόδων : Βάλτε όρια !!
  • Πολιτικές Πιστώσεων Πελατών – Προμηθευτών : Πως επηρεάζουν την τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική ? Πως επηρεάζει την πορεία της επιχείρησης η ακολουθούμενη πολιτική πιστώσεων σε πελάτες. Πλαφόν (όρια) πιστώσεων και προσδιορισμός του βέλτιστου χρόνου είσπραξης και πληρωμής
  • Πολιτικές διαχείρισης Αποθεμάτων : Πως επηρεάζουν την τιμολογιακήπολιτική και πως αποφέρουν κέρδος μέσω της ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών μας ?
  • Πολιτικές επενδύσεων : κι αν δεν αποδώσουν, τι γίνεται ?
  • Margin, Markup, DSO, Aging, DIO, DPO, Break Even, EBITDA, Gross Sales & Discounts, Forecast, Budgetary Control, Credit Control, Gross & Net Profit, Factoring, Leasing, YTD, CCC, Venture Capital, On credit, ΦΠΑ, Χρέωση – Πίστωση (debit / credit), Κόστη Μισθοδοσίας.
  • Οι επιπτώσεις της Εμπορικής & Τιμολογιακής Πολιτικής στην Οικονομική Θέση μίας Επιχείρησης
  • Μεγιστοποίηση μεριδίων αγοράς, μεγιστοποίηση Πωλήσεων ή Μεγιστοποίηση Κερδών ?
  • Εκπτώσεις σε χρήμα ή προσφορές σε είδος ?
  • Τι είναι το Κόστος Πωλήσεων ?
  • Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Ποια τα βέλτιστα % Μικτού Κέρδους : % Margin και % Markup, τι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας.
  • Ποια είναι (αναλυτικά) τα έξοδα πωλήσεων κατά είδος και ποια τα έξοδα πωλήσεων κατά προορισμό ? Μέχρι που πρέπει να φτάνουν ? Πως επηρεάζουν την κερδοφορία μίας επιχείρησης ? Τι είναι έξοδο, τι είναι δαπάνη, τι είναι κόστος ? Τι ονομάζουμε Κέντρα Κόστους και τι Κέντρα Κέρδους ?
  • Εναλλακτικές πολιτικές πωλήσεων & μικτών κερδών
  • Πως επηρεάζει ο τρόπος που πουλάμε την αξία των τόκων
  • Έννοια και χρησιμότητατων εμπορικών και οικονομικών δεικτών. Ποιοι είναι οι βασικότεροι εμπορικοί δείκτες ? Πως τους ερμηνεύουμε ? Τι αποφάσεις λαμβάνουμε ?
  • Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική. Ανάλυση και συσχέτιση.
  • Ανάλυση Νεκρού Σημείου (Break Even Point) Πωλήσεων
  • Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, χρόνου αποθεματοποίησης, εξόδων, κλπ)
  • Αξιολόγηση υποψηφίων και υφιστάμενων πελατών μας, αλλά και των προμηθευτών μας
  • Αξιολόγηση του ανταγωνισμού μας. Που είμαστε καλύτεροι και που πρέπει να γίνουμε καλύτεροι ?
  • Αποτύπωση των εμπορικών προοπτικών μίας επιχείρησης. Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση οικονομικών και εμπορικών δεδομένων.
  • Εργαλεία θέσπισης ορίων πίστωσης και χρόνου αποπληρωμής πελατών μας
  • Ποιες Εμπορικές/Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε?
  • Εργαλείαπρουπολογισμού
  • Πότε η Μισθοδοσία είναι έξοδο και πότε κόστος ? Πότε το κόστος μισθοδοσίας δημιουργεί κέρδος ? Τι ποσοστό των εσόδων και των εξόδων πρέπει να ανέρχεται το κόστος μισθοδοσίας ?

Group A : Παρασκευή 20/4/18 και ώρες 09 30 – 16 30

Group B : Σάββατο     21/4/18 και ώρες 09 30  – 16 30

Πληροφορίες στο 210 27 94 991-2-5 / ZisimatosSeminars.gr

Πηγή: http://www.kontranews.gr/OIKONOMIA/325783-Anoichto-seminario-Oikonomika-epicheireseon-gia-me-eidikoys ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...