ΒΡΑΒΕΙΑ « ΣΠ. ΜΑΡΓΕΤΗ» ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΛΑΓΚΑ ΚΑΙ ΚΩΝ/ΝΟΥ ΛΑΣΚΑΡΗ

.
Την Τετάρτη 23-5-2018 και ώρα 11.00 , στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου δόθηκαν τα πρώτα βραβεία Νεοελληνικής Γραμματείας για το Γυμνάσιο και Θετικών Επιστημών για το Λύκειο από τον διακεκριμένο πειραματικό Φυσικό και Καθηγητή του Πανεπιστημίου Kent State του Οχάιο, κ. Σπυρίδωνα Μαργέτη.
Η βράβευση έγινε στο πλαίσιο συνεργασίας των δυο σχολείων με το Πανεπιστήμιο Kent State καθώς το Γυμνάσιο και το Λύκειο έχουν υιοθετηθεί από αυτό. Στόχος της υιοθεσίας οι μαθητές να ενημερώνονται για ό,τι συμβαίνει στο χώρο της Φυσικής και της Αστρονομίας αλλά και να βοηθηθούν σε θέματα διδασκαλίας των φυσικών επιστημών και των πειραμάτων.
Το Βραβείο Νεοελληνικής Γραμματείας, το οποίο συνοδευόταν από το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ- ποσό που διέθεσε ο κ. Μαργέτης- δόθηκε από τη μητέρα του Νικολάου Μπλάγκα στη μνήμη του γιου της, στη μαθήτρια Ελένη – Μαρίνα Βοτσαΐτη του Ιωάννη, η οποία πέρα από την εξαίρετη επίδοση στα θεωρητικά μαθήματα και την κοσμιοτάτη διαγωγή της, διακρίθηκε και βραβεύθηκε στη λογοτεχνία και στο δοκίμιο (πατερική γραμματεία). Επέδειξε το ταλέντο της στη ζωγραφική. Τέλος ,ουσιαστική είναι η επίδοσή της στη βυζαντινή μουσική και το τραγούδι.
Υποψήφιες μαθήτριες για το παραπάνω βραβείο από την Γ΄τάξη του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου ήταν και οι :
1. Μαρία Ελένη Σκληρού
2. Σοφία Τριανταφυλλίδη και
3. Κωνσταντίνα – Μαρία Χουλιάρα.
Οι παραπάνω μαθήτριες ξεχώρισαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους όχι μόνο για την άριστη επίδοσή τους στο μάθημα της Νεοελληνικής Γραμματείας αλλά και για το εξαίρετο ήθος τους. Στις μαθήτριες αυτές δόθηκε έπαινος από τον κ. Μαργέτη.

Το βραβείο Φυσικών Επιστημών, το οποίο συνοδευόταν από το χρηματικό ποσό των 300 ευρώ – ποσό που διέθεσε ο κ. Μαργέτης- δόθηκε από την καθηγήτρια Γαλλικών κ. Μοναστηριώτη Κωνσταντούλα και την οικογένεια Λάσκαρη στη μνήμη του Κων/νου Λάσκαρη, στη φοιτήτρια Φαρμακευτικής, Καραπαπά Μαρία του Κων/νου.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο αιδεσιμώτατος του Ευηνοχωρίου π. Ζήσης Δημήτριος, η οικογένεια του Κων/νου Λάσκαρη, η μητέρα και οι αδερφές του Νικολάου Μπλάγκα, ο Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δρ. Σπυρίδων Παπαδάκης, ο χαράκτης Απόστολος Κούστας, εκπρόσωποι της τοπικής κοινότητας Ευηνοχωρίου καθώς και εκπρόσωποι του πολιτιστικού Συλλόγου «Αρχαία Καλυδώνα», οι Διευθυντές του Δημοτικού σχολείου Ευηνοχωρίου κ. Αραχωβίτης Ιωάννης και του Δημοτικού σχολείου Γαλατά, κ. Παπανικολάου Κων/νος, ο παλαίμαχος Διευθυντής του 1ου Λυκείου Μεσολογγίου κ. Στεργιάννης Ιωάννης, και πλήθος γονέων και κηδεμόνων.
Χαιρετισμούς απηύθυναν ο Διευθυντής του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου κ. Κονδραλής Σπυρίδων, ο Διευθυντής του Λυκείου Ευηνοχωρίου, κ. Σταμάτης Νικόλαος ΄και ο κ. Μαργέτης Σπυρίδων. Ο κ. Μαργέτης στην ομιλία του έκανε λόγο και για την μελλοντική χορήγηση υποτροφιών σε άριστους μαθητές και μαθήτριες από το Πανεπιστήμιο Kent State.
Στη συνέχεια η καθηγήτρια Μουσικής κ. Αλεξανδροπούλου Μαρία γοήτευσε το κοινό με την παρουσίασή της με τίτλο: «Η αρμονία των πλανητών στην αρχαία ελληνική σκέψη». Επρόκειτο για μια πετυχημένη προσπάθεια συνδυασμού της αστροφυσικής, της μουσικής και των μαθηματικών.
Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε η φιλόλογος κ. Καλλιόπη Μυλωνά,η οποία εντυπωσίασε το κοινό απαγγέλοντας στίχους από το ποίημα «Ασημοκαπνισμένη» της λυρικής ποιήτριας Σαπφούς.
Την παρουσίαση της βραβευθείσας μαθήτριας ανέλαβε η φιλόλογος κ. Παρασκευή Μπάρλα – Παπαδοπούλου για το Γυμνάσιο ενώ την μαθήτρια του Λυκείου παρουσίασε η μαθηματικός κ. Κατερίνα Πρατσόλη.
Η όμορφη εκδήλωση έκλεισε με την προσφορά γλυκών και εδεσμάτων στους επίσημους καλεσμένους από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο καθηγητών του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου.
΄ Εμείς οι δάσκαλοι- παιδαγωγοί χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την άριστη επίδοσή των μαθητών μας σε πολλούς τομείς του πνεύματος και της Τέχνης, τους συγχαίρουμε μέσα από την καρδιά μας τους ιδιους και τους γονείς τους και τους ευχόμαστε πρόοδο και επιτυχία στη ζωή τους.
Σε μια κοινωνία σκληρής αντιπαλότητας και αδυσώπητου ανταγωνισμού όπου κανείς δεν αναγνωρίζει την αριστεία και την ανωτερότητα του συνανθρώπου του, γιατί κατά τον Θουκυδίδη,τον διαχρονικό καταξιωμένο ιστορικό μας κυριαρχεί ο φθόνος, το Σχολείο με την ανθρωπιστική παιδεία που παρέχει, προσπαθεί να ανακαλύψει τις αρετές και τα χαρίσματα,πνευματικά, ψυχικά, σωματικά των μαθητών, να τα αξιοποιήσει και να τα προβάλει.
Αγωνίζεται να διαμορφώσει ελεύθερους πολίτες,ολοκληρωμένες προσωπικότητες,ικανές να σταδιοδρομήσουν στο στίβο της ζωής, αξιοποιώντας τα προτερήματά τους και να αναδειχθούν χρήσιμοι στον εαυτό τους και στην κοινωνία. ΄Έτσι επιτυγχάνεται ο σκοπός της σχολικής εκπαίδευσης. Αυτό ακριβώς τονίζει κατηγορηματικά ο ιστορικός μας «αθλα οις κεινται αρετης μέγιστα, τοισδε και αριστοι πολίτες πολιτεύονται», δηλαδή στις πολιτείες που αθλοθετούνται βραβεία μέγιστα αρετής και αριστείας, εκεί αναδεικνύονται άριστοι πόλιτες.
Το σχολείο μας αισθάνεται μεγάλη ηθική ικανοποίηση γιατί μέσα από τις μαθητικές του τάξεις αναδεικνύονται αριστείς μαθητές και μαθήτριες στο ήθος, στην επίδοση, στο χαρακτήρα. Εξάλλου αυτός είναι και ο απώτερος στόχος της εκπαίδευσης το «αιέν αριστεύειν και υπέιροχον έμμεναι άλλων»,πάντοτε δηλαδή να αριστεύεις και να ξεχωρίζεις ανάμεσα στους άλλους. Αυτό φιλοδοξούν όλοι οι δάσκαλοι και παιδαγωγοί της μαθητιώσας νεολαίας.



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...