Γιατί η νέα γενιά απορρίπτει το στρινγκ και επιλέγει το «εσώρουχο της γιαγιάς» (Φωτογραφίες)

Αποτέλεσε μέρος της ανδρικής φαντασίωσης για περίπου 40 χρόνια. Ο λόγος για το string που εφηύρε η σχεδιάστρια μόδας Rudi Gernreich το 1974.

Όμως, μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του ’80, όμως, δεν είχε εισβάλει στη mainstream κουλτούρα και το έβλεπε κανείς μόνο… σε χορεύτριες σε ερωτικά κλαμπ.

Η νέα γενιά γυναικών, σύμφωνα με τους Times, ανακαλύπτει το σέξι στα συρτάρια εσωρούχων της γιαγιάς. Και δίνει παραδείγματα νέων γυναικών επιχειρηματιών, που σχεδιάζουν εσώρουχα και ιδρύουν εταιρείες εσωρούχων, οι οποίες προσφέρουν απλότητα, απαλότητα, υγιεινή και … γεμάτη αίσθηση στα εσώρουχα, τα οποία δεν είναι πλέον ένα… κορδονάκι, αλλά κανονικό κομμάτι ύφασμα.

«Πάντα ήθελα κανονικά εσώρουχα, δεν έβρισκα τα βολικά που έψαχνα και έτσι έφτιαξα μια εταιρεία μόνη μου» δήλωσε η Daphne Javitch, 35 ετών, ιδρύτρια της εταιρείας Ten Undies.

 

Πηγή:



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...