Αρσενικό και παλιά δαντέλα
Σταμάτης Φασουλής, Πέτρος Φιλιππίδης, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Ένας κριτικός θεάτρου επισκέπτεται τις γεροντοκόρες θείες του και με έκπληξη ανακαλύπτει πως οι γλυκές, ανύπαντρες γριούλες έχουν ένα περίεργο χόμπι. Ο Σταμάτης Φασουλής και ο Πέτρος Φιλιππίδης συναντιούνται επί σκηνής μεταμορφωμένοι σε θεία Άμπι και θεία Μάρθα αντίστοιχα, σκορπίζοντας γέλιο μέσα από μια έξυπνη μετάφραση και παίζοντας με τις γνωστές ευκολίες τους. Η ερμηνεία του Χρήστου Χατζηπαναγιώτη προκαλεί γέλιο, ενώ ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης ξέρει να φέρνει πάντα το ρόλο στα μέτρα του.
Θέατρο Παλλάς, Τετάρτη – Κυριακή
Τάσος Ιορδανίδης
Συνεχίζεις για τρίτη χρονιά να έχεις την καλλιτεχνική διεύθυνση του θεάτρου Άνεσις. Ποιος είναι μέχρι τώρα ο απολογισμός σου;
Ο απολογισμός μου είναι θετικός, καθώς το κοινό αγκάλιασε τη –sold out– παράσταση Κάθε Πέμπτη, Kύριε Γκρην. Με το μεγάλο μου δάσκαλο, τον Γιώργο Μιχαλακόπουλο, ταιριάξαμε πάρα πολύ. Για μένα ήταν μεγάλο στοίχημα κι ένα μεγάλο οικονομικό άνοιγμα και χαίρομαι που πήγε τόσο καλά. Ήταν πραγματικά μεγάλο δώρο η αποδοχή από το κοινό. Για την επόμενη σεζόν έχω κάπου κατασταλάξει, αλλά ακόμη δεν είναι κάτι ανακοινώσιμο.
Πόσο υπάκουος είσαι, όταν καλείσαι να παίξεις σε μια παράσταση υπό τις οδηγίες άλλου σκηνοθέτη, καθώς τα τελευταία χρόνια σκηνοθετείς έργα;
Είμαι πολύ πειθαρχημένος ηθοποιός και οφείλω να είμαι στο σκηνοθέτη μου. Πιστεύω στο όραμα του σκηνοθέτη, με τον οποίο έχουμε αποφασίσει να συνεργαστούμε.
Ποια είναι τα επαγγελματικά σου σχέδια για το καλοκαίρι;
Θα υποδυθώ τον Πετρούτσιο και θα προσπαθήσω να τιθασεύσω την Κατερίνα Λέχου. Από τις 18 Ιουνίου θα ανέβει στο Ανοιχτό Θέατρο η παράσταση Το Ημέρωμα της Στρίγκλας, σε μουσική Θάνου Μικρούτσικου, που είναι μια μεγάλη παραγωγή.
Λυσιστράτη
Μαρία Καβογιάννη, Αντώνης Λουδάρος,
Καίτη Κωνσταντίνου
Η αντιπολεμική κωμωδία του Αριστοφάνη ξεκινά περιοδεία στα τέλη Ιουνίου. Το κείμενο της Λυσιστράτης είναι σε μετάφραση και απόδοση του Σπύρου Ευαγγελάτου, με ένα καστ ηθοποιών που γνωρίζουν πολύ καλά να χειρίζονται το συγκεκριμένο είδος θεάτρου και στην καρέκλα του σκηνοθέτη τον Cezaris Grauzinis. Ένα από τα σημαντικότερα θεατρικά κείμενα, με το οποίο έχουν καταπιαστεί αρκετοί σκηνοθέτες.