«Μπαλάκι» οι ευθύνες για την ταλαιπωρία των πολιτών στα εκδοτήρια ηλεκτρονικών εισιτηρίων!

«Μπαλάκι» οι ευθύνες για την ταλαιπωρία των πολιτών στα εκδοτήρια ηλεκτρονικών εισιτηρίων!

Τριμερής υπουργείου, ΟΑΣΑ και Αρχής Προστασίας Δεδομένων, για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Νέο επεισόδιο στο σίριαλ το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτήριου! Μετά την ταλαιπωρία που πέρασαν περίπου 300.000 πολίτες, ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί το ποιος φταίει! Το υπουργείο λέει ότι έβαλε αυστηρά εμπόδια η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η Αρχή ρίχνει το μπαλάκι σε υπουργείο και ΟΑΣΑ και ενώ αναζητούνται ευθύνες, η ταλαιπωρία συνεχίζεται στις ουρές των εκδοτηρίων.

Από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έγινε γνωστό ότι  παρά την άρνηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, για  ανοιχτή δημόσια συζήτηση επί του θέματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ώστε να υπάρξει αναλυτική πληροφόρηση των πολιτών για τις θέσεις όλων των εμπλεκομένων φορέων στο θέμα, επιμένει στην αναγκαιότητα της τετραμερούς συνάντησης, έστω και τώρα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, ο Γενικός Γραμματέας  του Υπουργείου κ. Θάνος Βούρδας, η διοίκηση του ΟΑΣΑ και η ανάδοχος εταιρεία , θα συναντηθούν αύριο με την Αρχή στη 1μμ  στα γραφεία της.

Από το υπουργείο επισημαίνεται ότι , «όπως ανακοίνωσε και ο ΟΑΣΑ, ο Οργανισμός  ήταν έτοιμος (και το είχε δηλώσει στην Αρχή) τόσο για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων, όσο  και για την ταχυδρομική αποστολή των καρτών στους δικαιούχους, κάτι που οι γνωμοδοτήσεις της Αρχής δεν δέχονταν».

Τέλος, από του Παπάγου, τονίζουν ότι «Ελπίζουμε , ότι έστω και τώρα, έστω και αργά, θα υπάρξει η  ξεκάθαρη  έγκριση για το αυτονόητο, η οποία  μέχρι σήμερα ΔΕΝ έχει δοθεί».

Πηγή: http://www.kontranews.gr/OIKONOMIA/308013-Mpalaki-oi-eythynes-gia-ten-talaiporia-ton-politon-sta-ekdoteria-elektronikon-eisiterion ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...