Το μπλοκάρισμα του αέρα μπορεί να προκαλέσει «υπερβολική» αρνητική πίεση κάτι που ίσως «έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ράγισμα στη δεξαμενή του καυσίμου» και διαρροή, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο πυρκαγιάς.
Η εθελοντική ανάκληση αφορά στα μοντέλα 6 που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 2010 και 2012, με κινητήρες 2,5 λίτρων.
Η εταιρεία, η οποία είχε προβεί στην πρώτη ανάκληση οχημάτων που ήταν σχετική με το συγκεκριμένο πρόβλημα, προσπαθεί να διορθώσει το σφάλμα στα αυτοκίνητά της από το 2010.
Παρά το γεγονός ότι εισήγαγε στα οχήματα έναν μηχανισμό, σκοπός του οποίου ήταν να αποτρέπει την είσοδο της αράχνης στο σωλήνα του ρεζερβουάρ, το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.
Η Mazda ανακοίνωσε ότι είχαν σημειωθεί τουλάχιστον 9 νέα κρούσματα αυτού του είδους έως τον Δεκέμβριο του 2013 και κατέληξε στο πόρισμα ότι «πρόκειται για ελάττωμα που σχετίζεται με την ασφάλεια».