Οι αυξήσεις στον ΦΠΑ, «αγκάθι» για τον Τουρισμό, λέει η Citigroup

Οι αυξήσεις στον ΦΠΑ, Αύγουστο του 2015 και Ιούνιο του 2016, έχουν αυξήσει τις τιμές στην ελληνική αγορά, μειώνοντας  την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ένα σημείο που είχε  κερδίσει η Ελλάδα από το 2010, αναφέρουν οι αναλυτές της Citigroup σε σημερινό της σημείωμα.

Από την μία τα στοιχεία των τουριστικών αφίξεων,  από την άλλη, η αύξηση των φόρων, οι αναλυτές σχολιάζουν πως αν και προς το παρόν παραμένουν κοντά σε επίπεδα ρεκόρ, υπάρχει επιβράδυνση από το τέλος του 2015.

Αναλυτικά,  οι αριθμοί είναι, μείων 3,8% το πεντάμηνο (Ιανουάριος – Μάιος) του 2016 έναντι  +15,8% την αντίστοιχη περίοδο το 2015 και 23,9% το 2014.

Στο ίδιο σημείωμα τονίζεται πως  για την επιβράδυνση ενδέχεται να ευθύνονται οι αυξημένες μεταναστευτικές εισροές  στην αρχή του 2016, αλλά σύμφωνα με τους ίδιους αναλυτές το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης το φέρει η απώλεια της ανταγωνιστικότητας των τιμών.

Τέλος, η Citi συμπεράνει πως οι πιέσεις που έχουν φέρει κάμψη στην αύξηση του ελληνικού τουρισμού, θα έχουν σημαντική επιρροή στην διαμόρφωση των αποτελεσμάτων της ελληνικής Οικονομίας και  ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν περιμένει επιστροφή του ελληνικού ΑΕΠ σε ανάπτυξη στο β’ εξάμηνο του 2016.

Πηγή:



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...