Συμφωνία στο ΚΥΣΟΙΠ για το σχέδιο ενίσχυσης των εξαγωγών

Συμφωνία στο ΚΥΣΟΙΠ για το σχέδιο ενίσχυσης των εξαγωγών

Κατηγορία

christos.papad…
Τετάρτη 02/03/2016 – 18:15

Δραγασάκης

Το «Οκ» έδωσε το ΚΥΣΟΙΠ στο σχέδιο για την ενίσχυση των εξαγωγών που έχει επεξεργαστεί το υπουργείο Οικονομίας.

Το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής, που συνεδρίασε υπό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη.

Παράλληλα, συμφωνήθηκε η σύσταση Διυπουργικής Επιτροπής που θα συνδράμει στον συντονισμό και την υλοποίηση των διεθνών οικονομικών σχέσεων της Ελλάδας και θα διευθετεί ζητήματα που μπορεί να προκύψουν στην συνεργασία επαγγελματικών φορέων και Δημοσίου.

Στη συνεδρίαση δόθηκε το «πράσινο φως» για την εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής (letter of intent) της Ελλάδας στην Ασιατική Επενδυτική Τράπεζα Υποδομών (Asian Infrastructure Investment Bank- AIIB) εκτιμώντας τις σημαντικές δυνατότητες που υπάρχουν για την ανάπτυξη επωφελών συνεργασιών για την ελληνική οικονομία.

Στη συνέχεια, εγκρίθηκε η εισήγηση του Υπουργού Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού σχετικά με το Σχέδιο Δράσης για την εξωστρέφεια και την προώθηση των εξαγωγών καθώς και τη σύσταση Διυπουργικής Επιτροπής η οποία θα συνδράμει στο συντονισμό και την ταχύτερη υλοποίηση των διεθνών οικονομικών δράσεων της χώρας και θα διευθετεί ζητήματα που ενδεχομένως θα ανακύπτουν μεταξύ Δημοσίων Υπηρεσιών και επαγγελματικών Φορέων.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αντιπροεδρίας, το Σχέδιο Δράσης θα έχει ως κύριο στόχο τη διευκόλυνση της εξωστρεφούς μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας με παρεμβάσεις όπως:

– H δημιουργία ενός ενοποιημένου ηλεκτρονικού συστήματος για διευκόλυνση και ενημέρωση δυνητικών εξαγωγέων. Περιλαμβάνει την καταγραφή κάθε απαραίτητης για την εξαγωγική πολιτική πληροφορίας, την αναζήτηση και συλλογή της από εναλλακτικές πηγές και την καταχώρηση και συγκέντρωσή της σε ένα σύστημα που θα καταλήγει σε μία δυναμική, διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης.

– H σύσταση υπηρεσίας help desk η οποία θα απευθύνεται στους ενδιαφερόμενους εξαγωγείς (αναφορά προβλημάτων, ενημέρωση κ.α.) μέσω εναλλακτικών δικτύων (τηλέφωνο, web κ.α.).

–  Η εκπόνηση Οδηγών Επιχειρηματικότητας για τις αγορές στόχους του εξωτερικού, μέσω των οποίων θα παρέχονται στοιχεία στους ενδιαφερόμενους με τρόπο συνεκτικό, ολοκληρωμένο και εύκολα προσβάσιμο.

– H αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών από τα γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (Ο.Ε.Υ.).

– O σχεδιασμός δράσεων για την επιμόρφωση στελεχών επιχειρήσεων για την προώθηση των εξαγωγών.

 

Πηγή:



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...