Τεχνογνωσία ετών στη χρήση του κινητού ως εισιτήριο στα Μέσα Μεταφοράς

Τεχνογνωσία ετών στη χρήση του κινητού ως εισιτήριο στα Μέσα Μεταφοράς
Η Αθήνα έγινε η πρώτη πόλη που επωφελείται από τη διεθνή συνεργασία της MasterCard και της Masabi, εταιρείας με ηγετική θέση στο mobile ticketing για μετακινήσεις. 
Το μέχρι πρότινος σύστημα αποκλειστικής χρήσης μετρητών ενισχύεται με την καινοτόμο λύση για την αγορά και την ενεργοποίηση εισιτηρίων απευθείας μέσω smartphone ή tablet.

Με το σύστημα “JustRide” της Masabi, ένα εκατομμύριο επιβάτες μπορούν καθημερινά να αγοράσουν online τα εισιτήριά τους για άμεση και μελλοντική χρήση, χρησιμοποιώντας την ίδια τη συσκευή για την ενεργοποίησή τους. Ετσι κερδίζουν χρόνο, αποφεύγοντας τις ουρές και την πιθανή ταλαιπωρία αναζήτησης σημείου πώλησης. Το “JustRide” περιλαμβάνει επίσης λογισμικό επικύρωσης εισιτηρίων με scanning μέσω smartphone ή μέσω ειδικών πυλών και μεμονωμένων μηχανημάτων επικύρωσης.

«Η MasterCard παραμένει πιστή στο όραμά της να εκπαιδεύσει τους Ελληνες στην αντικατάσταση των μετρητών με εναλλακτικούς και τεχνολογικά προηγμένους τρόπους πληρωμής, που παρέχουν περισσότερη ασφάλεια, ταχύτητα και ευκολία στις καθημερινές συναλλαγές τους», σχολίασε με αφορμή την ανακοίνωση της διεθνής συνεργασίας των δυο εταιρειών, ο κ. Αθανάσιος Γεραμάνης, Country Manager της MasterCard Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας.

Η Masabi δραστηριοποιείται σε διάφορες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Σαν Ντιέγκο. Ανέπτυξε για πρώτη φορά το σύστημα JustRide στο δίκτυο μεταφορών της Βοστώνης, τον Νοέμβριο του 2007. Η Masabi ενσωμάτωσε το MasterPass, το σύστημα ασφαλών ψηφιακών πληρωμών της MasterCard, στο JustRide, επιτρέποντας στους καταναλωτές να πληρώνουν για το εισιτήριό τους με ένα απλό άγγιγμα.

«Μεταμορφώνοντας τα smartphones σε μηχανήματα πώλησης, τα εισιτήρια μπορούν να αγοραστούν οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε, αφήνοντας την αναμονή στην ουρά στο παρελθόν. Στην Αθήνα αναπτύσσουμε για πρώτη φορά τη συνεργασία μας με τη MasterCard και ανυπομονούμε να δουλέψουμε μαζί, ώστε να φέρουμε τα mobile ticketing και πληρωμές και σε άλλες πόλεις στον κόσμο», δήλωσε  ο Brian Zanghi, CEO της Μasabi.

Η επεκτάσιμη τεχνολογία της εταιρίας είναι στημένη σε περιβάλλον cloud και ήδη επεξεργάζεται περισσότερα από 110 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, αφού διαχειρίζεται εκατομμύρια συνδέσεις ημερησίως και συνεργάζεται με 22 παγκόσμιες εταιρίες μετακινήσεων και brands λιανικής, όπως οι: Virgin Trains, First Group, Boston’s MBTA, San Diego MT.



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...