Δίνουν τη μάχη της υπεύθυνης ενημέρωσης
27/03/2020 – 16:44
Παρά το δυσβάστακτο οικονομικό κόστος που προκαλεί η γενικευμένη καραντίνα οι εφημερίδες συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη της υπεύθυνης ενημέρωσης. Αναζητούν μάλιστα νέους τρόπους επικοινωνίας με τους αναγνώστες οι οποίοι είναι κλεισμένοι στα σπίτια. Στην κατεύθυνση αυτή επεκτείνεται η διανομή τους και στα σούπερ μάρκετ αφού η ενημέρωση είναι από τα βασικότερα αγαθά για κάθε σκεπτόμενο πολίτη.
Πηγή: kontranews.gr