Εγκρίθηκε η μελέτη και η επιλογή της διαδικασίας σύναψης Δημόσιας Σύμβασης  του έργου με τίτλο Κατασκευή πεζοδρομίων στα ανατολικά της Ναυπάκτου.

Πρόκειται για δρομολόγηση τμήματος κατασκευής πεζοδρομίων ανατολικά της Ναυπάκτου ως συνέχιση του τμήματος που είχε κατασκευάσει η προηγούμενη δημοτική αρχή Λουκόπουλου σε μήκος 300 μέτρων.

Αρχή του έτους ξεκινούν τα πεζοδρόμια στο Σκα - Nafsweek.gr

Η νέα κατασκευή σύμφωνα με τον κ.Γκίζα, αφορά συνολικό μήκος 1200 μέτρων (700 μέτρα εκατέρωθεν) 538 μέτρα σύμφωνα με τον κ.Σιαμαντά (βάσει της μελέτης όπως είπε) και με προυπολογισμό 1.186.000 ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Στόχος,σύμφωνα με τα λεγόμενα του δημάρχου,είναι όχι μόνο να κατασκευαστεί το έργο,αλλά να λυθούν σοβαρά και χρόνια προβλήματα στην περιοχή όσον αφορά τα όμβρια.Για το λόγο αυτό,έπρεπε να γίνει μια σωστή και ολοκληρωμένη μελέτη.Επελέγη ο μεγαλύτερος δυνατός αγωγός για τα όμβρια (Φ1000),έτσι ώστε όλα τα όμβρια, να κατευθυνθούν στην περιοχή του χειμάρρου του Σκα.

Κι εδώ, έρχονται οι ενστάσεις της αντιπολίτευσης η οποία κατηγορεί τη δημοτική αρχή,ότι με το σκάψιμο για τη διέλευση του αγωγού προς τον Σκα, στο πρώτο κομμάτι των πεζοδρομίων που έχει κατασκευαστεί,ουσιαστικά καταστρέφεται το έργο.Για το λόγο αυτό,προτάθηκε στο ύψος της παλαιάς Renault, ο αγωγός να στρίψει προς την πλατεία Στάικου και έπειτα δεξιά, ώστε οδηγούμενος προς τον χείμαρρο όπου θα καταλήγει,να διευθετεί οριστικά και τα προβλήματα με τα όμβρια που παρουσιάζονται πέριξ της πλατείας.

Κάτι τέτοιο ανταπαντά η δημοτική αρχή, στοιχίζει και χρήματα για τη συγκεκριμένη παρέμβαση δεν επαρκούν,ενώ η αντιπολίτευση έκανε λόγο για μόλις 123 μέτρα,θέτοντας τη λύση αυτή, ως προυπόθεση για να ψηφίσει συνολικά το θέμα.Κάτι τέτοιο, δεν έγινε αποδεκτό από την πλευρά της δημοτικής αρχής με αποτέλεσμα να το καταψηφίσει.

Τι υποστηρίχτηκε;

Ναύπακτος-Πεζοδρόμια ανατολικά: Κανένα πρόβλημα με την  κατασκευή-Μεσοβδόμαδα θα συνεχιστούν οι εργασίες - Nafpaktia News
Από την πλευρά της δημοτικής αρχής,ότι στόχος ήταν η παρουσίαση μιας συνολικής μελέτης σε όλο το μήκος (μέχρι τη Δαφνη) του δρόμου,προκειμένου μελλοντικά οποιοσδήποτε συνεχίζει να κατασκευάζει πεζοδρόμια, αυτό να γίνεται κάτω από την ίδια μελέτη, προκειμένου οι λύσεις να κουμπώνουν η μία μέσα στην άλλη.

Από την πλευρά του ο πρώην δήμαρχος Τ.Λουκόπουλος, κατηγόρησε τη δημοτική αρχή ότι με την πρακτική της να διαθέσει τα 500.000 ευρώ του προγράμματος για τη συνέχιση των πεζοδρομίων με την αγορά των 5 αποριμματοφόρων, έφερε το έργο “πίσω” και αυτή τη στιγμή,θα μπορούσαμε να είχαμε κι άλλα πεζοδρόμια κατά μήκος του δρόμου.Η δημοτική αρχή ανταπάντησε,ότι με την επιλογή της δικαιώθηκε η θέση της,ότι και αποριμματοφόρα θα αποκτηθούν και το έργο αυτό θα εκτελεστεί, με τη συνδρομή της Περιφέρειας προυπολογισμού 1.186.000 και κυρίως με σωστό και διαχειρίσιμο τρόπο και ολοκληρωμένες μελέτες διαχείρισης των ομβρίων, κάτι που απουσίαζε από το πρώτο κομμάτι κατασκευής, υποχρεώνοντας τη δημοτική αρχή σε επιπλέον μελέτη και κατασκευή,κόστους 50%.

Πέρασε 1,5 χρόνος για να φέρετε τη μελέτη κι ακόμα περισσότερο τη χρηματοδότηση και την υλοποίηση η οποία δεν μπορεί να γίνει αν δεν περάσουν δύο με τρία χρόνια.Αυτό υποστήριξε ο Γ.Γούλας υποστηρίζοντας ότι το υπάρχον κατασκευασθέν έργο έχει επιδείξει πολύ καλή συμπεριφορά στα καιρικά φαινόμενα.Καταλόγισε ευθύνες στη δημοτική αρχή για την καθυστέρηση εκτέλεσης συνέχισης των εργασιών πεζοδρόμισης ανατολικά με την αιτιολογία της απορρόφησης των σχετικών κονδυλίων ύψους 500.000 ευρώ για την αγορά αποριμματοφόρων στο δήμο.Θα ήταν υλοποιημένο το έργο συμπλήρωσε ο κ. Γούλας,αν ο δήμος είχε διαθέσει τα χρήματα αυτά για το σκοπό αυτό

Θέλετε να καταστρέψετε το υπάρχον έργο σκάβοντάς το, υποστήριξε ο κ. Σιαμαντάς,προτείνοντας τη διέλευση του αγωγού μέσω της περιοχής της πλατείας Στάικου λύνοντας χρόνια προβλήματα της περιοχής, πριν καταλήξει δυτικά στο χείμαρρο.Αυτό το έργο,θα είχε λογική και δυνατότητα αξιοποίησης της πλατείας-συμπλήρωσε- σημειώνοντας, κλείνοντας ότι δεν πρόκειται για 700 μέτρα μήκους πεζοδρομίων ανά κατεύθυνση,αλλά για 583 σύμφωνα με τη μελέτη.

Ο κ. Γκίζας στηλίτευσε την πρακτική κατασκευής της πρώτης φάσης των πεζοδρομίων από την προηγούμενη δημοτική αρχή λέγοντας ότι τα 300 μέτρα που κατασκευάστηκαν έγινα με εμπειροτεχνικό τρόπο χωρίς μελέτη,ενώ η παρούσα δημοτική αρχή παρουσιάζει μια συνολική μελέτη μέχρι τα όρια της τ.κ.Δάφνης ώστε τμηματικά ότι κατασκευαστεί στο μέλλον να ακουμπά πάνω σε συγκεκριμένη μελέτη και να μπορούν να κουμπώνουν οι λύσεις μεταξύ τους.



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...