Επιβεβαιώνεται ο Χρίστος Βερελής , σύμφωνα με άρθρο του Reuters ,το οποίο δημοσιεύτηκε στην Καθημερινή για την
Την πώληση δρομολογίων σε ιδιώτες που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, εξετάζει πλέον το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε χθες ο επικεφαλής του Ταμείου, κ. Κ. Μητρόπουλος, το Ταμείο μελετάει το ενδεχόμενο να εισάγει μια διαδικασία κατά την οποία διάφορα δρομολόγια του δικτύου θα πωλούνται σε ενδιαφερόμενους διαχειριστές.
Μάλιστα, ο κ. Μητρόπουλος υποστήριξε -μιλώντας στο Reuters- πως οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές θα πληρώνουν για τη διαχείριση των δρομολογίων και θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δικές τους «πηγές», καθώς και το δικό τους προσωπικό. Το μοντέλο αυτό έχει ακολουθηθεί και στη Βρετανία και εφόσον εφαρμοστεί στην Ελλάδα, εκτιμάται ότι θα εντείνει τον ανταγωνισμό στον χώρο (που θα λειτουργήσει υπέρ του καταναλωτή) και θα αποφέρει ταχύτερα έσοδα στο Δημόσιο απ’ ό,τι η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό σημαίνει ότι το Ταμείο μπορεί να προκηρύξει ένα διαγωνισμό για τη «γραμμή» Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Ο επενδυτής που θα αγοράσει τα δικαιώματα εκτέλεσης αυτού του δρομολογίου θα μπορεί να φέρει τα δικά του τρένα και -εφόσον το επιθυμεί- να προσλάβει ο ίδιος το προσωπικό που θα εξυπηρετεί τους επιβάτες. Σε μια τέτοια περίπτωση, το υφιστάμενο προσωπικό θα συνεχίσει να ανήκει στον ΟΣΕ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, για να εξετάζει το Ταμείο αυτό το μοντέλο αποκρατικοποίησης του ΟΣΕ, θεωρείται βέβαιο ότι έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από επενδυτές για μία αγορά δρομολογίων στην Ελλάδα. Πέραν αυτών, η κυβέρνηση έχει αποφασίσει και την τοποθέτηση χρηματοοικονομικών συμβούλων για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δεδομένου ότι το Μνημόνιο προβλέπει την ιδιωτικοποίηση της επιχείρησης, η κυβέρνηση προχωράει τις διαδικασίες και η τελική απόφαση θα ληφθεί με βάση όλα τα δεδομένα και το μεγαλύτερο όφελος για το Δημόσιο.