Με προσλήψεις εποχικών και ωρομίσθιων απασχολούμενων οι εταιρείες Ταχυμεταφορών – Courier προετοιμάζονται «πυρετωδώς» για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της Black Friday και των αυξημένων αγορών που έπονται, ενόψει των Χριστουγέννων.

Παλιοί και νέοι «παίκτες» κάνουν τις δικές τους ετοιμασίες για να μπουν στη «μάχη» των παραγγελιών με courier ενόψει Black Friday και Χριστουγέννων.

Σκοπός είναι να ανταπεξέλθουν σε μια πιθανή αγοραστική φρενίτιδα και να ανατρέψουν οποιαδήποτε ανησυχία σε επιφυλακτικούς ή και απογοητευμένους καταναλωτές, εξαιτίας της περυσινής αδυναμίας του συστήματος να εξυπηρετήσει την εκρηκτική αύξηση των παραγγελιών Black Friday.   

Ήδη, με εντατικούς ρυθμούς προετοιμάζονται οι τέσσερις μεγάλες εταιρείες του κλάδου των ταχυμεταφορών, ACS, Γενική Ταχυδρομική, Speedex, Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ, που πέρυσι «σήκωσαν» το μεγαλύτερο βάρος των παραγγελιών.  Τα πιο πρόσφατα στοιχεία αναφέρουν ότι το 86% των ταχυδρομικών αντικειμένων διακινείται από έξι μεγάλες επιχειρήσεις, ωστόσο, το 2019, βάσει εσόδων και αντικειμένων που διακίνησαν, οι τέσσερις μεγάλες που προαναφέρθηκαν, πραγματοποίησαν το 64% της αγοράς. 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στατιστικά στοιχεία που αφορούν το 2019, αναφέρουν ότι 539 εταιρείες ταχυμεταφορών είχαν λάβει άδειες, ωστόσο τα μεγαλύτερα μερίδια στην «πίτα» της αγοράς, όπως προκύπτει είναι συγκεντρωμένα σε λίγες εταιρείες.

Νέα έλευση  

Σε έναν κλάδο που αναπτύσσεται ραγδαία, με «πυρετώδεις» διεργασίες για να ριχτεί κι αυτή στη «μάχη» των παραδόσεων δεμάτων, ετοιμάζεται και η Courier Center, η εταιρεία που δραστηριοποιείται από το 1997 στην ελληνική αγορά και πρόσφατα πέρασε στον όμιλο Μαρινάκη, βάζοντας νέους φιλόδοξους στόχους για να αναρριχηθεί στις υψηλότερες θέσεις του κλάδου των ταχυμεταφορών.

Η εξαγορά πραγματοποιήθηκε εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, με την νέα διοίκηση να δηλώνει ότι «η πανδημία ανέδειξε τη ραγδαία ανάπτυξη της ζήτησης υπηρεσιών ταχυμεταφορών από τους Έλληνες καταναλωτές, που επιθυμούν να έχουν πολύ υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης στις παραδόσεις των προϊόντων που αγοράζουν. Προχωράμε στην εξαγορά της εταιρείας Courier Center, για να δημιουργήσουμε μαζί με την ικανή της ομάδα, μία νέα εμπειρία για τον Έλληνα, που θα διέπεται από ενισχυμένο το αίσθημα της πελατοκεντρικής προσέγγισης. Το όραμά μας είναι να φθάνουμε καθημερινά και με συνέπεια σε όλες τις πόλεις και τα νησιά της χώρας, υποστηρίζοντας τους συνεργάτες μας στο λιανεμπόριο κι εξυπηρετώντας τους Έλληνες όπου και αν διαμένουν».

Μέσα στο έντονο ανταγωνιστικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί, όλες οι εταιρείες επαναπροσδιορίζουν τη στρατηγική της επόμενης ημέρες.

Πώς θα ψωνίσουν οι Έλληνες

Εάν επαληθευτούν οι εκτιμήσεις έρευνας που διεξήγαγε η Sitecore, ότι το 59% των Ελλήνων θα πραγματοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους την περίοδο της Black Friday, τότε γίνεται αντιληπτό, για το τι πρόκειται να επικρατήσει στα κέντρα διαλογής των ταχυμεταφορικών εταιρειών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας «Holiday Shopping Trends 2021» της Sitecore, οι νεότερες κυρίως ηλικίες τάσσονται υπέρ των διαδικτυακών αγορών. Από τους ερωτηθέντες, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (65%) δήλωσε ότι βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όταν αγοράζει online, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές που δίνονται αποκλειστικά σε μέλη προγραμμάτων loyalty. Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν περισσότερη έμφαση στα εκπτωτικά προϊόντα. Τέλος, ένα αξιόλογο ποσοστό των νεότερων ηλικιών σκοπεύει να κάνει τις αγορές του μέσω βιντεοκλήσης (18%), εστιάζοντας στην αγορά limited edition προϊόντων (26%), αλλά και υπηρεσιών που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια (20%).

Πηγή newsit.gr



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...