Επιπλέον, η 918 εκτός των άλλων διαθέτει 5 ρυθμίσεις λειτουργίας κίνησης (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid και Hot Lap), ανάλογα με τις προτεραιότητες του οδηγού για οικονομία καυσίμου ή επιδόσεις.
Πιο αναλυτικά, η λειτουργία E-Power, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, προσφέρει μια αυτονομία 30 χλμ. περίπου, ενώ φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ. και με τελική τα 150 χλμ./ώρα. Αντίθετα, η λειτουργία Hot Lap, που χρησιμοποιεί όλο το υβριδικό σύνολο, αποδίδει τη μέγιστη ιπποδύναμη και ροπή, για πιο «αγωνιστικές» επιδόσεις.
Τέλος, παρόλο που το Goodwood ήταν μια καλή ευκαιρία, δεν θα είναι η μοναδική για τη νέα υβριδική 918, αφού οι δοκιμές θα συνεχιστούν, ώστε τα νούμερα των επιδόσεων να αλλάξουν προς το καλύτερο, μέχρι το μοντέλο να ξεκινήσει τις πωλήσεις του.