Πέρασε το νομοσχέδιο Ψηφιακής Πολιτικής για τα ΜΜΕ

Πέρασε το νομοσχέδιο Ψηφιακής Πολιτικής για τα ΜΜΕ

Δεκτό κατά πλειοψηφία έγινε το νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής για την καθιέρωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την τηλεοπτική διαφήμιση, το barcode στις εφημερίδες και το Μητρώο Περιφερειακού Τύπου.

Η ΝΔ, η Δημοκρατική Συμπαράταξη, το ΚΚΕ, η Χρυσή Αυγή και το Ποτάμι καταψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ η Ένωση Κεντρώων δήλωσε «παρών». Η υπουργική τροπολογία για τον επανακαθορισμό της εκκίνησης της διαδικασίας αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών «πέρασε» με ευρεία πλειοψηφία, καθώς την υπερψήφισαν, πλην του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, και η ΝΔ και η Δημοκρατική Συμπαράταξη. Την τροπολογία καταψήφισαν η Χρυσή Αυγή, το ΚΚΕ και το Ποτάμι, ενώ «παρών» δήλωσε η Ένωση Κεντρώων.

Άγρια κόντρα στη Βουλή

«Κάνω έκκληση στην αντιπολίτευση να μην παγιώσει την τακτική της βρίζω αλλά ψηφίζω» τόνισε ο Νίκος Παππάς κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια, ενώ ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Ανδρέας Λοβέρδος ανταπάντησε ότι την τελευταία εβδομάδα με το νομοσχέδιο για τα ΜΜΕ ζούμε το ρέκβιεμ των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ο λαός πληρώνει πολύ ακριβά όσα αφήνει πίσω της αυτή η κυβέρνηση, προσθέτοντας ότι γρήγορα θα υπάρξουν διαδικασίες αποκατάστασης στο πλαίσιο της δημοκρατίας.

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, παρουσιάζοντας την τροπολογία που ρυθμίζει θέματα αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών τόνισε ότι είναι με την ομόφωνη σύμφωνη γνώμη του ΕΣΡ και δεν αφήνει περιθώρια για πολιτικά παιχνίδια και δημιουργία εντυπώσεων και κάλεσε τα κόμματα που τον προηγούμενο χρόνο είχαν θέσει ως μέγιστο ζήτημα το ρόλο του ΕΣΡ να ψηφίσουν μια προς μια τις ρυθμίσεις, για να είναι συνεπή με όσα έλεγαν στο πολιτικό τους ακροατήριο. «Αφού θα ψηφίσετε γιατί επιδίδεστε σε ένα υβρεολόγιο που σας εκθέτει και φαίνεται ότι το κάνετε μόνο για πολιτικές εντυπώσεις» είπε ο κ Παππάς, ενώ δικαιολογώντας την ρύθμιση για την ηλεκτρονική πλατφόρμα στην τηλεοπτική διαφήμιση-που έγινε όμως προαιρετική με νέα νομοτεχνική αλλαγή- είπε ότι διορθώνει μια εκκωφαντική αδυναμία της αγοράς που συμπιέζει τα οικονομικά των καναλιών. Έφερε μάλιστα ως παράδειγμα ένα reality show που είναι ανταγωνιστικό σε τηλεθέαση και με την πλατφόρμα ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού θα μπορούσε να προπωλεί το διαφημιστικό χρόνο 6 ή 9 μήνες πριν αντί να το κάνει 15 μέρες πριν για να εισπράττει περισσότερα χρήματα, κάτι που θα βοηθήσει την βιωσιμότητα των καναλιών.«Αλλάζει ο δυσμενής συσχετισμός μεταξύ των καναλιών και των διαφημιστικών εταιρειών να πουλάνε τον διαφημιστικό χρόνο με καλύτερους όρους», τόνισε ο κ Παππάς.

«Είστε κυβέρνηση με ηθικό μειονέκτημα, ο νόμος σας κατέπεσε στο ΕΣΡ και τώρα ταπεινώνεστε για ακόμη μια φορά» απάντησε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Ανδρέας Λοβέρδος, εξαπολύοντας «πυρά» στον υπουργό ότι από την αγωγή που του έχει κάνει το star, ζητώντας αποζημίωση για τα προγράμματα που έχασε με αφορμή τον περσινό διαγωνισμό για τις άδειες, το ελληνικό δημόσιο μπορεί να χάσει εκατοντάδες εκατομμύρια. «Φροντίστε να κερδίσετε τις δίκες γιατί το δημόσιο φορτώνετε τις πολιτικές του κ Παπά» είπε ο κ Λοβέρδος.

Πηγή: http://www.kontranews.gr/POLITIKE/295595-Perase-to-nomoschedio-PSephiakes-Politikes-gia-ta-MME ΠΟΛΙΤΙΚΗ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...