Πασαρέλα μοντέλων σε λαϊκή αγορά

Πασαρέλα μοντέλων σε λαϊκή αγορά
Στις 12 Σεπτεμβρίου ανάμεσα στους πάγκους της λαϊκής αγοράς Ντανίλοβσκι της Μόσχας, πραγματοποιήθηκε η επίδειξη μόδας του διάσημου ιταλικού Οίκου Etro, με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων παρουσίας του στη Ρωσία.

Το νόημα της επίδειξης ρούχων σε στυλ ρετρό περικλείει η φράση που απεύθυνε ο Κιν Έτρο: «Προκειμένου να αφήσετε να μπει στη ζωή σας χαρά, πρέπει προσθέσετε σε αυτή λίγο χρώμα». Φωτογράφος: Αλεξέι Σμιρνόφ

Το αυτοσχέδιο πόντιουμ στην αγορά Ντανίλοβσκι της Μόσχας, όπως γράφει το rbth.gr, περνούσε μέσα από σειρές πάγκων με ώριμα φρούτα και λόφους από πολύχρωμους ξηρούς καρπούς, που αποτέλεσαν ένα φωτεινό ντεκόρ για τις παραδοσιακά γεμάτες με χρώματα δημιουργίες της Etro. Τα δαμάσκηνα, τα βερίκοκα, οι τομάτες και τα καρότα, οι μελιτζάνες και οι γλυκές πιπεριές, συνδυάζονταν τέλεια με το ωχρό, το χρυσαφί και το μωβ που χαρακτήριζαν τη συλλογή, η οποία αποτελούταν από αέρινα βραδινά φορέματα που έφταναν ως το πάτωμα, στυλιζαρισμένους με ασιατικούς συνδυασμούς χιτώνες και παντελόνια για τις γυναίκες, καθώς και πουκάμισα με ζωηρές στάμπες για τους άνδρες.

Τον ιδιαίτερο θαυμασμό προκάλεσαν οι ογκώδεις δέσμες από φτερά πουλιών που εμφανίζονταν μερικές φορές στα κεφάλια των μανεκέν. Ενώ το αγαπημένο ποπ είδωλο της Ρωσίας, Φιλίπ Κιρκόροφ, καταχειροκροτήθηκε όταν εμφανίστηκε με ένα μακρύ παλτό και μπότες από ασπρόμαυρο δέρμα αγελάδας με τα κλασικά στίγματα, παρουσιάζοντας ένα δείγμα της ανδρικής κολεξιόν της περασμένης φθινοπωρινής-χειμερινής σεζόν. Μάλιστα, η συλλογή αυτή αποτέλεσε μια από τις πιο νοηματικές του Οίκου, καθώς έφερε την ονομασία, «Η αγελάδα είναι φίλη μου», και προώθησε με τόλμη το τυρολέζικο στυλ, σαν αντίβαρο στο καουμπόικο.

Γεύση από Φελίνι

Η επίδειξη συνοδεύτηκε από τη ζωντανή εμφάνιση της Κρατικής Συμφωνικής Ορχήστρας υπό τη διεύθυνση του Πάβελ Κογκάν. Τη μουσική, ειδικά για το γεγονός, έγραψε ο ιταλός μουσικός της τζαζ, Τσέζαρε Πίκο, ο οποίος επίσης συμμετείχε στην αγορά Ντανίλοβσκι, σολάροντας στο πιάνο. Ήταν ενδιαφέρον κάποιες στιγμές να παρακολουθείς το μαέστρο να διευθύνει την ορχήστρα ξεχωρίζοντας πίσω από ένα βουνό από καρπούζια. Το τελευταίο γεγονός, έκανε το ασυνήθιστο σόου μόδας να πλησιάζει το πνεύμα παραλόγου που χαρακτηρίζει τις ταινίες του Φεντερίκο Φελίνι. Το ντεφιλέ ολοκληρώθηκε με την παρέλαση επί σκηνής όλων των μακιγιέρ και βοηθών που συμμετείχαν στη διοργάνωση της παρουσίασης. Ήταν σαν μια θεατρική αντιγραφή από τις ταινίες «Αμαρκόρντ» και «Οι κλόουν». Δεδομένου και του ότι το σάουντρακ του ντεφιλέ θύμιζε έντονα τις εύθυμες δημιουργίες του Νίνο Ρότα, του δημιουργού της μουσικής στις περισσότερες ταινίες του Φελίνι, ο ενθουσιασμός του κοινού από τα τεκταινόμενα ενισχύονταν όλο και περισσότερο.

Ο Τζιρολάμο Έτρο ίδρυσε την εταιρία του το 1968. Ύστερα από ένα ταξίδι του στις Ινδίες άρχισε να χρησιμοποιεί κατά κόρον το μοτίβο «Paisley» (ινδικό διακοσμητικό σχέδιο που έχει τη μορφή σταγόνας ή δακρύου), το οποίο με τον καιρό έγινε σήμα κατατεθέν και σύμβολο της μάρκας. Σήμερα την οικογενειακή επιχείρηση διευθύνουν τα τέσσερα παιδιά του ιδρυτή της: Η Βερόνικα, σχεδιάστρια γυναικείων κολεξιόν, ο Κιν, καλλιτεχνικός διευθυντής των ανδρικών κολεξιόν και διαφήμισης, ο Γιακόπο ο οποίος είναι υπεύθυνος για την επιλογή των γραμμών και των υφασμάτων της Etro, και ο Ιπόλιτο που έχει καθήκοντα εκτελεστικού διευθυντή. Δημιουργοί των ενδυμάτων εποχής για την επίδειξη ήταν ο Κιν και η Βερόνικα. Τα πιο εμβληματικά ενδύματα, τα οποία φτιάχτηκαν για τη γυναικεία και την ανδρική γραμμή του οίκου, παρουσίασαν στο πόντιουμ της αγοράς Ντανίλοβσκι μεταξύ άλλων και γνωστοί στη Ρωσία αστέρες από το χώρο του αθλητισμού, της μουσικής, και της σόου μπίζνες.

Μας αρέσει η ιταλική μάρκα Etro γιατί δείχνει πώς συνδυάζεται σε μια δημιουργία αυτό που φαίνεται ασυνδύαστο: Το πουά με το ριγέ και το «Paisley». Για το ότι σταθερά, χρόνο με το χρόνο, δίνει στις συλλογές του τον αέρα του ανεξάρτητου και το
πάθους για τον κόσμο της πολυτέλειας. Για το ότι μαθαίνει στους άντρες να φορούν πολύ λεπτά μωβ μάλλινα κασκόλ και πουκάμισα με ασύλληπτα χαρούμενα σχέδια. Για το ότι αντιμετωπίζει με χιούμορ και ειρωνεία οτιδήποτε πολύ σοβαρό, όπως την εκλεπτυσμένη πολυτέλεια.

Πολυεθνικό χρώμα

Εξάλλου, το ελαφρώς ειρωνικό και πολυπολιτισμικό πνεύμα της Etro ταιριάζει ακριβώς με την πολυεθνική συνιστώσα της ρωσικής πραγματικότητας. Κι όμως η γιορτή μόδας στην αγορά Ντανίλοβσκι δεν σταμάτησε στις ρωσοϊταλικές πολιτιστικές διασταυρώσεις. Σε όλους τους επισκέπτες μοίραζαν φέσια, ενώ στην είσοδο της εμπορικής αίθουσας της αγοράς, ο επικεφαλής της εταιρίας Bosco di Ciliegi, Μιχαήλ Κουσνιρόβιτς, μαζί με το γιό του ιδρυτή της Etro, Κιν Έτρο, κερνούσαν τους παρευρισκόμενους ουζμπεκικό πλοφ (κίτρινο ρύζι με κρέας και λαχανικά).

Το νόημα της επίδειξης ρούχων σε στυλ ρετρό περικλείει η φράση που απεύθυνε ο Κιν Έτρο: «Προκειμένου να αφήσετε να μπει στη ζωή σας χαρά, πρέπει προσθέσετε σε αυτή λίγο χρώμα». Τελευταία έντονη στιγμή της εκδήλωσης ήταν η παράδοση σε κάθε επισκέπτη που εγκατέλειπε την αγορά Ντανίλοβσκι ενός ώριμου καρπουζιού βάρους 10 κιλών, υπό τις χαρούμενες φωνές των εμπόρων που ζητούσαν από τους αποχωρούντες να αγοράσουν έστω κάτι!

ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΥΛ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...