Πόσο ασφαλή έγιναν τα αυτοκίνητα μέσα σε είκοσι χρόνια;

Ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP που δημιουργεί crash test αυτοκινήτων ξεκίνησε τις δοκιμές τέτοιο καιρό πριν από 20 χρόνια.

Με την ευκαιρία αυτή, στην επέτειό του, πήρε ένα Rover 100 του 1997 αλλά και ένα σύγχρονο αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας, το Honda Jazz και προχώρησε στη καθιερωμένη δοκιμή με ταχύτητα 60 km/h.

Το Rover δεν καταφέρνει να προστατεύσει τους επιβάτες του, παρότι διαθέτει αερόσακους.

Τα ανδρείκελα του crash test στο εσωτερικό δεν συγκρατούνται σωστά  με αποτέλεσμα να είναι τόσο άσχημα παραμορφωμένα, ενώ ο κινητήρας καταλήγει εύκολα στα πόδια τους. Οι πόρτες μετά το χτύπημα σφηνώνουν, μπλοκάρουν καθιστώντας δύσκολη για τα πληρώματα έκτακτης ανάγκης την πρόσβαση στο αυτοκίνητο.

Τα ανδρείκελα της Honda τα πηγαίνουν πολύ καλύτερα. Παρότι το αμάξωμα συντρίβεται, οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας βοηθούν σαν μαξιλάρι τον οδηγό, ενώ οι «εικονικοί» επιβάτες δείχνουν ανέπαφοι. Οι δυνάμεις της σύγκρουσης δεν φαίνεται να περνούν μπροστά από το παρμπρίζ.

Περιττό να πούμε ότι, το ποσοστό των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων έχει μειωθεί σημαντικά τα τελευταία 20 χρόνια. Για την πλήρη εξάλειψη των θανάτων, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ψάχνουν μέσω των αυτόνομων χαρακτηριστικών να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες του ανθρώπινου λάθους.

 

Πηγή:



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...