Alfa Romeo MiTo TwinAir: Κορυφαίος συνδυασμός

Alfa Romeo MiTo TwinAir: Κορυφαίος συνδυασμός
Η νέα έκδοση της MiTo με τον κινητήρα 0.9 Turbo TwinAir των 85 ίππων έρχεται τώρα και στην ελληνική αγορά προσφέροντας τον ιδανικό συνδυασμό επιδόσεων, οικονομίας και χαμηλών εκπομπών ρύπων για το μικρότερο σπορ αυτοκίνητο της αγοράς.

Η νέα αυτή έκδοση της Alfa Romeo MiTo, όπως γράφει το $ troxoi.gr,  ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά το συνδυασμό της βέλτιστης απόδοσης με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση και τις ελάχιστες εκπομπές ρύπων. Ο νέος κινητήρας της FPT (Fiat Powertrain Technologies), ο οποίος κέρδισε τα βραβεία «International Engine of the Year 2011», «Best Engine 2011» και «Best Green Engine 2011», έχει χωρητικότητα μόλις 875 κ.εκ. αλλά αποδίδει ισχύ 85 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 145 Nm, σταθερά από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.αλ., χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία MultiAir. Η ύπαρξη τούρμπο δεν χαρίζει μόνο δύναμη σε όλο το εύρος της περιστροφής του, αλλά και γραμμικότητα σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του, προσφέροντας κορυφαίες για τον κυλινδρισμό επιδόσεις σε συνδυασμό με οδηγική απόλαυση. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ροπή στις 1.000 στροφές είναι αυξημένη κατά 10-25% σε σχέση με τους κινητήρες 1.4 και 1.4 Multiair των 78 και 105 ίππων αντίστοιχα.

Όμως εξίσου σημαντικά είναι τα αποτελέσματα στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία φτάνει μέχρι και το 25% σε σχέση με αυτούς τους κινητήρες. Με τη βοήθεια του συστήματος Start&Stop και του «έξυπνου» δυναμό που λειτουργεί μόνο στη φάση της επιβράδυνσης, η MiTo TwinAir, εκτός από μειωμένη κατανάλωση, σημειώνει και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία της τάξης των μόλις 98 g/km, κάτι που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην ουσία πρόκειται για ένα βενζινοκινητήρα υψηλής απόδοσης, που προσφέρει την κατανάλωση και το κόστος χρήσης ενός πετρελαιοκινητήρα!

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με το μοναδικό σύστημα DNA της Alfa Romeo, που επιτρέπει στον οδηγό να επέμβει δραστικά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ανάλογα τόσο με τον τρόπο που θέλει να οδηγήσει όσο και τις συνθήκες. Έτσι, στην καθημερινή χρήση, όπου η χαμηλή κατανάλωση είναι το ζητούμενο, μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Normal, οπότε η μέγιστη ροπή μειώνεται κατά 35 Nm ενώ για δυναμική οδήγηση και επιδόσεις υπάρχει το πρόγραμμα Dynamic, στο οποίο ο κινητήρας ξεδιπλώνει το σύνολο των δυνατοτήτων του.

Η MiTo Twinair διατίθεται στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου μόνο στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Distinctive, η οποία περιλαμβάνει στάνταρ μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους τύπου κουρτίνας και αερόσακο γονάτων οδηγού, σύστημα DNA, σύστημα VDC με ASR, MSR, CBC, e-Q2 και Hill Holder, σύστημα Start&Stop και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέφτες με αντιθαμβωτική λειτουργία, ζάντες αλουμινίου 16”, ραδιο-CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι κλπ. Επίσης, σε αντίθεση με τις εκδόσεις Distinctive των υπόλοιπων κινητήρων βενζίνης, η MiTo Twinair διαθέτει πίσω αεροτομή στον βασικό εξοπλισμό της.

Η MiTo 0.9 Twinair Distinctive διατίθεται στην τιμή των 16.800€ (15000€ ύστερα από έκπτωση).

Και για όσους είναι απαιτητικοί της σπορ οδήγησης, διατίθεται το νέο πακέτο QV Sportiva στην ήδη πλούσια έκδοση Distinctive, το οποίο περιλαμβάνει μαρσπιέ αλουμινίου στη βάση των θυρών, λογότυπο QV, πίσω σπορ προφυλακτήρα, πίνακα οργάνων με λευκό φωτισμό, καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών, πλαίσια εξωτερικών φώτων και εξωτερικά χερούλια θυρών Chrome Satine, μαύρο εσωτερικό, σπορ καθίσματα Alcantara, ζάντες αλουμινίου 18’’ κ.ά. στην τιμή των 1.600 ευρώ, που προσφέρει στον πελάτη οικονομικό όφελος 30% (www.alfaromeo.gr).

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...