Συγκεκριμένα όπως γράφει το 4troxoi.gr, στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή συναντάμε 31,6 χλγμ., σε αντίθεση με τα 27,5 της 6κύλινδρης 125i και -το σημαντικότερο- διαθέσιμα από τις 1.350 έως και τις 4.800 σ.α.λ.
Αντικρίζοντάς τη σε λευκό χρώμα και πριν δώσεις ζωή στον κινητήρα για να διαπιστώσεις ο ίδιος όλους τους παραπάνω αριθμούς, παρατηρείς ότι το σχήμα της δεν περνά απαρατήρητο. Το μακρύ εμπρός καπό σε συνδυασμό με το φαρδύ πίσω αμάξωμα προσφέρουν μια σαφώς επιθετική εικόνα. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζουν και οι πινελιές του τμήματος «Μ», με τους τροχούς των 18 ιντσών και τους διαφοροποιημένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες αλλά και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης να προσδίδουν σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, χωρίς να είναι εξεζητημένη, όπως η κορυφαία Μ 135i.
Ανοίγοντας την πόρτα και περνώντας στο εσωτερικό, η θέση οδήγησης, ακόμα και για αυτούς που το ύψος τους είναι κοντά στα 2 μέτρα, είναι ιδανική. Η πληθώρα ρυθμίσεων παίζει το ρόλο της, ενώ εξαιρετικό είναι και το κάθισμα, με την πολύ καλή πλευρική στήριξη. Θέτοντας τον κινητήρα σε λειτουργία, ο ήχος σού δίνει μία ιδέα για το τι θα ακολουθήσει, αλλά το πρώτο πάτημα του πεντάλ της βενζίνης είναι αυτό που μαρτυρά ότι αυτή δεν είναι μια απλή BMW της Σειράς 1. Ο 2λιτρος κινητήρας πραγματικά κλέβει τις εντυπώσεις με την ισχύ του, όντας δυνατός, αποδίδοντας γραμμικά και εντυπωσιακά από τις 1.500 σ.α.λ. έως και κοντά στον κόφτη στις 7.000 σ.α.λ. Σε αυτό μεγάλο ρόλο διαδραματίζει και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με την πυκνή κλιμάκωση, επιταχύνοντας ουσιαστικά ακατάπαυστα και χωρίς την παραμικρή υστέρηση.
Εκεί, όμως, που το χαμόγελο ξεπροβάλλει στο πρόσωπο του οδηγού είναι όταν συναντήσει την πρώτη στροφή. Το κιβώτιο θυμίζει σε χρόνο αντίδρασης αντίστοιχη χειροκίνητη κατασκευή, την ώρα που το σύστημα διεύθυνσης είναι με μία λέξη: εξαιρετικό! Σε αίσθηση, πληροφόρηση και αμεσότητα, αποτελώντας σύμμαχο του οδηγού. Οδηγώντας με γραμμές, η 125i θα ακολουθήσει πιστά τις εντολές του οδηγού, όντας και λιγότερο υποστροφική σε σχέση με τον προκάτοχό της, αφού πλέον το μειωμένο βάρος στον εμπρός άξονα έχει ως αποτέλεσμα το καλύτερο ζύγισμα του γερμανικού κουπέ. Από εκεί και πέρα, όταν απενεργοποιηθούν πλήρως τα ηλεκτρονικά, αρχίζει το πραγματικό παιχνίδι. Το παραμικρό πάτημα του γκαζιού έχει ως συνέπεια την υπερστροφή ισχύος, η οποία είναι εύκολα ελεγχόμενη, χαράζοντας εντυπωσιακές τροχιές με το πίσω μέρος. Ο συνδυασμός πλαισίου, κοντού μεταξονίου και της πολύ καλής κατανομής -πλέον- του βάρους τής χαρίζει ιδανική σπορτίφ συμπεριφορά.
Βέβαια, όπως κάθε κατασκευή του είδους, με 218 ίππους στους πίσω τροχούς στην ελληνική γλιστερή άσφαλτο, χρειάζεται και τον απαιτούμενο σεβασμό, αφού δεν είναι τυχαίο ότι η BMW, με τις εντυπωσιακές τιμές ροπής από τις χαμηλές στροφές, μπορεί να υπερστρέψει και με 4η σχέση στο κιβώτιο! Στα «μείον» σημειώστε την κατανάλωση. Παρ’ ότι οι Γερμανοί κάνουν λόγο για 6,4 λίτρα κατά μέσο όρο, στα χέρια μας η ελάχιστη που είδαμε άγγιξε τα 9,2 και η μέγιστη τα 14,5 λίτρα/100 χλμ., με το μέσο όρο να διαμορφώνεται στα 10,6 λίτρα. Βέβαια, σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος οδήγησης, αφού, κάνοντας χρήση του προγράμματος EcoPro, μπορεί η κατανάλωση να πέσει και κοντά στα 8, αλλά, όταν έχεις στη διάθεσή σου ένα τόσο ισχυρό και… θελκτικό σύνολο, είναι δύσκολο να παραμείνεις εγκρατής…_ 4Τ