Σύμφωνα με το άρθρο που δημοσιεύτηκε στο NewScientist, πραγματοποιήθηκε μια μελέτη όπου το facebook «έπαιξε» με την αρχική σελίδα aka newsfeed 689.003 χρηστών! Σκοπός ήταν να χειραγωγήσει τους χρήστες και διαμορφώσει τη ψυχολογικής τους κατάσταση δίνοντας τους θετικά και αρνητικά μηνύματα. Η έρευνα διήρκησε μια εβδομάδα και μέσα αυτές τις μέρες ορισμένοι χρήστες έβλεπαν στο χρονολόγιο τους κυρίως ειδήσεις με θετικό προσανατολισμό στα σχόλια ενώ οι υπόλοιποι έβλεπαν την αντίθετη πλευρά.
Το συμπέρασμα ήταν ότι το πρώτο group με τα θετικά σχόλια, είχε ένα αντίστοιχο θετικό προφίλ με θετικές τοποθετήσεις και θέσεις. Όσοι είχα αρνητικό feedback είχαν μια ακατάπαυστη ροή αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων. Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα συναισθήματα που εκφράζονται στο Facebook επηρεάζουν και τα δικά μας συναισθήματά, όσο περίεργο και να σας φαίνεται!
Έσεις τι λέτε ; Πόσο ανταποκρίνεται αυτό το πείραμα στην πραγματικότητα;