Oι 10 πιο σημαντικές τροφές για αντιγήρανση!!!

1. ΒΑΤΟΜΟΥΡΑ
Τα βατόμουρα έχουν αποδειχθεί ότι καθυστερούν τη γήρανση και προωθούν τη μακροζωία. Οι περισσότερες έρευνες σχετικά με τα οφέλη του βατόμουρου για την υγεία, επικεντρώνονται στην προστασία που προσφέρουν στις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με τη μνήμη. Βοηθούν δηλαδή από την οξειδωτική βλάβη και επιβραδύνουν τη φθορά που προκαλείται από την ηλικία στα εγκεφαλικά κύτταρα.

Τα βατόμουρα είναι πλούσια σε ανθοκυανίνες, μια ένωση γνωστή για τα αντιγηραντικά της αποτελέσματα. Οι ανθοκυανίνες περιορίζουν την κυτταρική βλάβη που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες και εμποδίζουν μια μεγάλη ποικιλία παθήσεων.

2. ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
Η κατανάλωση καρπών με κέλυφος ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, μπορεί να προσθέσει χρόνια στη ζωή σας βοηθώντας στην πρόληψη χρόνιων ασθενειών. Όπως είναι ο καρκίνος, οι καρδιαγγειακές παθήσεις και η γνωστική παρακμή.

Τα καρύδια ειδικά, περιέχουν τόσο μονοακόρεστα όσο και πολυακόρεστα λιπαρά και οι δύο αυτές ενώσεις έχουν συσχετιστεί με μειωμένο κίνδυνο καρδιακής νόσου και διαβήτη τύπου 2. Επειδή όλοι οι αγγειακοί παράγοντες σχετίζονται με τη γνωστική λειτουργία, οι ξηροί καρποί μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να επιβραδύνουν τη γνωστική μείωση σε ηλικιωμένους ενήλικες.

Μερικοί από τους καλύτερους ξηρούς καρπούς που καταναλώνονται για την καταπολέμηση της γήρανσης, περιλαμβάνουν τα καρύδια, τα κάστανα, τα πεκάν και τα αμύγδαλα.

3. ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
Η επιτροπή Κατευθυντήριων Γραμμών Διατροφής των ΗΠΑ κατέληξε το 2010 στο συμπέρασμα, ότι η προσθήκη μέτριων ποσοτήτων μαύρης σοκολάτας, εκτός από μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μπορεί να προσφέρει επιπλέον οφέλη κατά της γήρανσης.

Δεδομένου ότι η μαύρη σοκολάτα είναι υψηλή σε θερμίδες, τρώγοντας ένα μικρό κομμάτι σοκολάτας με υψηλά ποσοστά κακάου (70-90%), είναι αρκετό για να βοηθήσει να επιβραδύνετε τις συνέπειες της γήρανσης.

4. ΣΥΚΑ
Τα σύκα είναι πλούσια σε φλαβονοειδή και σε πολυφαινόλες, οι οποίες είναι υπεύθυνες για τις ισχυρές αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.

Επιπλέον, τα σύκα βοηθούν στην πρόληψη διαφόρων ιατρικών καταστάσεων που σχετίζονται με το οξειδωτικό στρες, όπως είναι τα ηπατικά και τα νευροεκφυλιστικά προβλήματα.

5. ΚΑΡΔΑΜΟ
Ακόμη μία από τις πιο σημαντικές τροφές για αντιγήρανση είναι το κάρδαμο και τα οφέλη του για την υγεία είναι πολλαπλά!

Αυτό το πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμο είναι μια σημαντική πηγή ασβεστίου, καλίου, μαγγανίου, φωσφόρου και βιταμινών Α, C, Κ, Β1 και Β2.

Το κάρδαμο λειτουργεί ως εσωτερικό αντισηπτικό του δέρματος και αυξάνει την σωστή κυκλοφορία σε όλα τα κύτταρα του σώματος. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική οξυγόνωση του δέρματος. Επιπλέον, τα αντιοξειδωτικά που περιέχει, μπορούν να εξουδετερώσουν τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες και να απομακρύνουν τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες.

Προσθέστε μια χούφτα από αυτό το γευστικό τρόφιμο στη σαλάτα σας, για λαμπερό δέρμα και συνολικά βελτιωμένη υγεία!

6. ΠΑΠΑΓΙΑ
Αυτή η νόστιμη σούπερ τροφή είναι πλούσια σε μια ποικιλία αντιοξειδωτικών, βιταμινών και ανόργανων συστατικών. Αυτά μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ελαστικότητας του δέρματος και στην ελαχιστοποίηση της εμφάνισης λεπτών γραμμών και ρυτίδων.

Η παπάγια περιλαμβάνει βιταμίνες Α, Β, C, Κ και Ε, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο.

Η μεγάλη ποικιλία αντιοξειδωτικών στην παπάγια, βοηθά στην καταπολέμηση των βλαβών από τις ελεύθερες ρίζες και μπορεί να καθυστερήσει τα σημάδια γήρανσης.

Περιέχει επίσης ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη, το οποίο παρέχει πρόσθετα οφέλη κατά της γήρανσης. Η παπαΐνη λειτουργεί ως ένας από τους καλύτερους αντιφλεγμονώδεις παράγοντες της φύσης.

Βρίσκεται επίσης σε πολλά απολεπιστικά προϊόντα και έτσι η κατανάλωση παπάγιας (ή η χρήση προϊόντων που περιέχουν παπαΐνη), μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα του δέρματος, αφήνοντας ένα λαμπερό και ζωντανό δέρμα!

Στίψτε φρέσκο χυμό λάιμ ή λεμονιού πάνω από ένα πιάτο με παπάγια ως μέρος του πρωινού σας. Ή απλώστε μια φρέσκια μάσκα παπάγιας στο πρόσωπο σας πριν να κοιμηθείτε και αφαιρέστε τη το πρωί!

7.ΑΓΡΙΟΣ ΣΟΛΟΜΟΣ
Ο άγριος σολομός έχει υψηλές ποσότητες ασταξανθίνης, ένα σούπερ αντιοξειδωτικό και καροτενοειδές γνωστό για τα μοναδικά του αντιγηραντικά οφέλη. Η ασταξανθίνη παράγεται από φύκια, βακτήρια και μύκητες και συγκεντρώνεται υψηλότερα στην τροφική αλυσίδα, όσο περισσότερο προσθέτουμε τον σολομό στα γεύματα.

Μια μελέτη έδειξε πως αυτή η ουσία αναστέλλει την οξειδωτική βλάβη στο DNA μας, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα.

Η ασταξανθίνη αύξησε την HDL χοληστερόλη και τα μειωμένα τριγλυκερίδια, βελτιώνοντας την κυκλοφορία του αίματος. Η κλινική επιτυχία της ασταξανθίνης προχωρά επίσης στην προστασία από φλεγμονή και οξειδωτικό στρες. Καθιστώντας τη σημαντική στην πρόληψη ή την επιβράδυνση των σημαδιών γήρανσης.

8. ΑΒΟΚΑΝΤΟ (από τις σημαντικότερες τροφές για αντιγήρανση)
Το αβοκάντο έχει πρόσφατα χαρακτηριστεί ως υπερτροφή, επειδή περιέχει φυτοχημικά και πολλά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την πρόληψη των αρνητικών επιπτώσεων της γήρανσης.

Τα αβοκάντο περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι βασικά συστατικά για να διατηρούν τις αρτηρίες σας υγιείς και νεανικές.

9. ΚΟΥΡΚΟΥΜΑΣ (στις σούπερ τροφές για αντιγήρανση)
Ο κουρκουμάς έχει αντιγηραντικές, αντικαρκινικές και λειαντικές ιδιότητες και έχει χρησιμοποιηθεί σε καλλυντικά παρασκευάσματα εδώ και αιώνες.

Σύμφωνα με εκτεταμένες έρευνες, που δημοσιεύονται στην έκδοση «Ανοσία και γήρανση», η κουρκουμίνη στον κουρκουμά μπορεί να βοηθήσει ενάντια στην γήρανση των αρθρώσεων, του εγκεφάλου και πολλών νευροεκφυλιστικών παθήσεων.

10. ΣΠΟΡΟΙ ΡΟΔΙΟΥ
Τα ρόδια έχουν χρησιμοποιηθεί για αιώνες ως θεραπευτικό φρούτο. Περιέχουν υψηλές ποσότητες βιταμίνης C και μια ποικιλία ισχυρών αντιοξειδωτικών. Τα ρόδια μπορούν να προστατεύσουν το σώμα μας από βλάβες ελεύθερων ριζών και να μειώσουν τα επίπεδα φλεγμονής στον οργανισμό μας.

Αυτά τα υπέρ-υγιεινά φρούτα περιέχουν επίσης μια ένωση που ονομάζεται punicalagins. Αυτή μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του κολλαγόνου στην επιδερμίδα και να επιβραδύνει τα σημάδια της γήρανσης.

Μπορείτε απλά να προσθέσετε σπόρους ροδιού σε μια σαλάτα με καρύδια και σπανάκι, για μια εξαιρετική αντιγηραντική θεραπεία!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ!!!
Οι πολιτισμοί εδώ και αιώνες, έχουν επωφεληθεί από τα φυσικά συστατικά που βρίσκονται στα τρόφιμα.

Έχει αποδειχθεί ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πέρασμα των χρόνων υγιεινά, χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία σε αντιγηραντικές κρέμες.

Οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι εφάρμοζαν στο δέρμα ασβεστόλιθο, μουστάρδα και θείο. Οι ρητίνες των δέντρων όπως το μύρο και το λιβάνι, αναμίχθηκαν με ελαφρόπετρα για να απομακρύνουν τις φακίδες και τις ρυτίδες. Κατά το Μεσαίωνα, οι γυναίκες χρησιμοποιούσαν παλαιωμένο κρασί, που είχε το δραστικό συστατικό τρυγικό οξύ για να επιτύχουν αναζωογόνηση της επιδερμίδας.

Ο χυμός λεμονιού έχει επίσης χρησιμοποιηθεί ως λευκαντικός παράγοντας, για όσο διάστημα καταγράφονται οι διάφοροι πολιτισμοί.

Επίσης, κατά τον Μεσαίωνα οι γυναίκες υποβάλλονταν σε θεραπείες ακμής με πηγμένο γάλα (γαλακτικό οξύ). Για να αφαιρέσουν τις φακίδες, χρησιμοποιούσαν χυμό αγγουριού και για να αποκτήσουν μια ομοιόμορφη και ομαλή επιδερμίδα,χρησιμοποιούσαν ζεστές τσουκνίδες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...