bb

1η – Δημιουργήσατε το πρώτο online φαρμακείο στη Ναύπακτο και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα. Ήταν εύκολο εγχείρημα η υλοποίηση και λειτουργία του phavory.com ;

Η διαδικασία δημιουργίας ενός online φαρμακείου, αλλά και γενικότερα ενός online καταστήματος, αποτελεί εγχείρημα ιδιαίτερα απαιτητικό. Η επιτυχία ενός online φαρμακείου, και εδώ σας μιλώ από προσωπική πείρα, δεν συνίσταται σε μαγικές λύσεις. Για αυτό χρειάζεται μεγάλη προσοχή σε απατηλές υποσχέσεις. Το διακύβευμα είναι πολυπαραγοντικό και απαιτεί χρόνο.

2ηΘεωρείται ότι υπάρχει ένα φαινόμενο στροφής στο ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω του κορονοϊού;

Πράγματι, είναι πολλές οι εταιρείες εκείνες που τη δύσκολη αυτή εποχή αποφάσισαν και έκαναν την είσοδό τους στον διαδικτυακό χώρο. Αποφάσισαν, δεδομένης της δύσκολης αυτής κατάστασης δηλαδή, να κάνουν τα πρώτα βήματα στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου για να μπορέσουν να κοιτάξουν τόσο την πραγματικότητα όσο και το μέλλον.

3ηΤι θα συμβουλεύατε όσους ενδιαφέρονται να κάνουν eshop;

Απαιτείται πολύ προσεκτικός σχεδιασμός από τα πρώτα βήματα, δυνατή ομάδα υλοποίησης του eshop και απαραίτητα καλή συνεργασία με ένα Digital Agency ικανό να κατανοεί σε βάθος τους στρατηγικούς στόχους του εγχειρήματος σε όλα του τα στάδια.

4ηΣτην δική σας περίπτωση τι διαδικασία ακολουθήσατε; 

Στην περίπτωση του δικού μας online φαρμακείου, αν και τα πρώτα του βήματα έχουν κατά πολύ προηγηθεί της δύσκολης παρούσας περιόδου του κορονοϊού, συνέβαλε τα μέγιστα η επιτυχής συνεργασία μας με το Digital Agency Advisable. Πέρα από την κατασκευή ενός eshop, η επιλογή σωστού Digital Agency για μόνιμη υποστήριξη και δημιουργία προωθητικών ενεργειών είναι μέρος του αποτελέσματος. Πρέπει να διαθέτει ικανά και έμπειρα στελέχη, με τεχνογνωσία στο χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων, όραμα και σωστή στόχευση τόσο της εγχώριας όσο και της ευρωπαϊκής αγοράς.

5ηΠως αξιολογείται τη δική σας πορεία σε λιγότερο από 1 χρόνο λειτουργίας;

H δημιουργία του δικού μας διαδικτυακού φαρμακείου phavory.com εξυπηρετεί τους πελάτες μας όχι μόνο σε όλη την Ελλάδα, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, ενώ πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να εξυπηρετήσουμε με αποστολές την Αμερική.

6ηΓιατί πιστεύετε ότι σας προτιμούν και στο εξωτερικό. Θα μπορούσε να αποτελέσει μέθοδο εξαγωγών και σε άλλους κλάδους της οικονομίας;

Η συγκεκριμένη αγοραστική επιλογή προκύπτει φυσικά από την επάρκεια σε ποιοτικά και μεγάλης ποικιλίας προϊόντα, αλλά φαίνεται να ενέχει και μια προσέγγιση ενίσχυσης της ασθμαίνουσας αγοράς της χώρας, πρακτική που θα εξυπηρετούσε την ανάπτυξη νέων ελληνικών online καταστημάτων και άλλων κλάδων.

7ηΔηλαδή εάν κάποιος θέλει να αντιγράψει την επιτυχία σας τι πρέπει να σκεφτεί;

Η βασική αρχή είναι οι ανάγκες των πελατών. Για μας αποτελούν προτεραιότητα και για αυτό το phavory.com με μία σύγχρονη και εύχρηστη ιστοσελίδα προσφέρει την αγαπημένη εμπειρία αγορών όλων των προϊόντων φαρμακείου. Μιλάμε για αντηλιακά, βιταμίνες, προϊόντα υγείας, ομορφιάς και περιποίησης από τις μεγαλύτερες ελληνικές και ξένες εταιρείες. Και βέβαια στο blog μας μπορεί κάποιος να διαβάσει και ενδιαφέροντα ενημερωτικά άρθρα και μελέτες.

8η – Μιλήσατε για  εύχρηστη σελίδα. Πόσο σημαντικός παράγοντας είναι και πως βλέπετε ότι λειτουργούν οι πελάτες χρήστες του Phavory;

Για να ολοκληρωθεί μια παραγγελία χρειάζεται να είναι σχεδιασμένη για έμπειρους και αρχάριους χρήστες.

  1. Ο έμπειρος χρήστης που είναι εκπαιδευμένος σε διαδικτυακές δραστηριότητες και αγορές και μυημένος στα πλεονεκτήματα που αυτές προσφέρουν σε μειωμένο κόπο, χρόνο και χρήμα, συνήθως εκπαιδεύει και κατά κάποιο τρόπο μυεί στο χώρο του διαδικτύου δικούς του ανθρώπους, συνήθως μεγαλύτερους ηλικιακά. Αυτοί οι άνθρωποι θα επωφεληθούν στο μέλλον από τα πλεονεκτήματα αυτής της νέας για αυτούς, αλλά απολύτως απαραίτητης δεξιότητας.
  2. Φυσικά, υπάρχουν και αρχάριοι χρήστες  που κάτω από το βάρος της ανάγκης αυτοεκπαιδεύτηκαν και ανακάλυψαν  μεταξύ άλλων τις προσφορές και χαμηλές τιμές των online αγορών. Ήταν σα να άνοιξε ένας νέο κόσμος για αυτούς.  Ολοένα και μεγαλύτερο, λοιπόν, ποσοστό Ελλήνων ενισχύει τον ψηφιακό αλφαβητισμό του και πλησιάζουμε τα μεγαλύτερα ποσοστά της Ευρώπης.

9ηΔηλαδή εάν κάποιος αποφασίσει να ξεκινήσει τη δική του online επιχείρηση θα δει αγοραστικό ενδιαφέρον;

Το μέλλον είναι το online εμπόριο. Πολλά online φαρμακεία είδαν σημαντική αύξηση στην αγοραστική τους κίνηση την περίοδο αυτή κυρίως σε προϊόντα προσωπικής προστασίας και υγιεινής. Οι Έλληνες καταναλωτές, νέοι και παλιοί, επέλεξαν στην πλειοψηφία τους να αγοράσουν προϊόντα από ελληνικά online φαρμακεία.

10ηΓια να αναφερθούμε και στα αρνητικά ή στα προβλήματα. Που εντοπίζονται κυρίως;

Πρόσφατα λόγω του απότομου και μεγάλου όγκου παραγγελιών δημιουργήθηκαν και προβλήματα καθυστερήσεων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών, τα οποία όμως έχουν ως επί το πλείστον διευθετηθεί και θα έχουν θετικό πρόσημο στο μέλλον των ταχυμεταφορών στην χώρα μας.

10η+1 – Άλλαξε η πανδημία την άποψη των επιχειρήσεων αλλά και των καταναλωτών για το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Η δύσκολη αυτή εποχή του κορωνοϊού, της πανδημίας του Covid19 δηλαδή, ανέδειξε στο χώρο της ελληνικής αγοράς, πέρα από τις κυρίαρχες φυσικά αντιξοότητες, και κάποια πλεονεκτήματα τόσο για την ίδια όσο και για τους Έλληνες καταναλωτές.

Πολλές εταιρείες, μεταξύ των οποίων πολλά φαρμακεία, αναγκάστηκαν να εκσυγχρονίσουν την επιχειρηματική τους συμπεριφορά και να προσεγγίσουν τον σύγχρονο χώρο της αγοράς του διαδικτύου, δημιουργώντας εξωστρέφεια και καλύτερη δυναμική για τις ίδιες και για την ψηφιακή αγορά της χώρας, αν και το εγχείρημα δεν είναι απλό και κρύβει παγίδες.

Από την άλλη τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν μέσα από την αλλαγή της αγοραστικής νοοτροπίας του καταναλωτικού κοινού είναι, θεωρώ, πιο ξεκάθαρα.

Η βίαιη αυτή προσαρμογή που έφερε η δύσκολή αυτή στιγμή για την χώρα μας στα online καταστήματα, μπορεί να μας δείξει το μέλλον που θα διαδραματίσει η ψηφιακή αναβάθμιση του λιανεμπορίου και να αναδείξει αφενός την ανάγκη υποστήριξής του και αφετέρου τη δυνατότητα να αποτελέσει μοχλό εξωστρέφειας της τοπικής οικονομίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...