Οι 4 που θέλουν να κατασκευάσουν την 4η γραμμή του Μετρό Αθήνας

Οι 4 που θέλουν να κατασκευάσουν την 4η γραμμή του Μετρό Αθήνας

1,45 δις για τη γραμμή 4 του Μετρό – Κατασκευή σε 8 χρόνια 2019-2026

Την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το διαγωνισμό «ΓΡΑΜΜΗ 4 – ΤΜΗΜΑ Α΄, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ – ΓΟΥΔΗ– Α’ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ», ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό, με τέσσερα διαφορετικά σχήματα να έχουν υποβάλει φακέλους για την ανάληψη του έργου κατασκευής. Με βάση τη σειρά υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οι «μονομάχοι» που θα διεκδικήσουν το έργο είναι:  

  • ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG “TVS”
  • J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT S.A.
  • ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA
  • FCC – ARCHIRODON-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

 

Σύμφωνα με την εταιρία, η παραπάνω εξέλιξη σηματοδοτεί την εκκίνηση της υλοποίησης της Γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής, προϋπολογισμού δημοπράτησης για την πρώτη φάση 1, 45 δισ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε.

Σε σχετική ανακοίνωση, η Διοίκηση της Αττικό Μετρό εκφράζει την ικανοποίησή της για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή κατασκευαστικών εταιριών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς η ολοκλήρωση του έργου θα συμβάλλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες της Αττικής, καταλήγει η ανακοίνωση. Ο  Προϋπολογισμός του έργου είναι 1.450.000.000 και η διάρκεια κατασκευής θα φτάσει τα 8 έτη, δηλαδή την περίοδο 2019-2026

Το έργο

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4, το τμήμα Α «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει μήκος περί τα 13χλμ και 14 νέους υπόγειους σταθμούς, τους εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή. Εξετάζεται, όμως, η προσθήκη ενός σταθμού μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης. 

Επίσης, για τις ανάγκες του τμήματος Α της Γραμμής 4 θα κατασκευασθούν:

• Σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους περίπου 10,0 χλμ με μηχανήματα ΤΒΜ.

• Συνδετήρια σήραγγα μονής τροχιάς μήκους περίπου 840 μ.

• Δέκα (10) φρέατα.

• Ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για τη Γραμμή 4 και ένα νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών που θα χωροθετηθούν σε διαθέσιμο χώρο στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.

• Δύο επίσταθμοι της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).

• Η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία τροχαίου υλικού μέχρι 18 αυτόματων συρμών, που θα απαιτηθούν για την λειτουργία του τμήματος «Α» της νέας γραμμής, ώστε να καλύπτουν την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση κατά το έτος 2030.

Πηγή: http://www.kontranews.gr/OIKONOMIA/296376-Oi-4-poy-theloyn-na-kataskeyasoyn-ten-4e-gramme-toy-Metro-Athenas ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...