Παρόμοια σχέδια έγιναν πριν από αρκετά χρόνια, όταν προτάθηκε στις Τουρκικές Αερογραμμές (Turkish Airlines) να γίνει ο εθνικός αερομεταφορέας της χώρας.
Τον περασμένο μήνα, η TAV Airports Holding, η οποία λειτουργεί τα δύο διεθνή αεροδρόμια της πΓΔΜ, δήλωσε ότι η χώρα έχει ανάγκη ενός εθνικού φορέα, ο οποίος θα συμβάλει στην ανάπτυξη του κλάδου των αερομεταφορών της.
Επί του παρόντος, η κυβέρνηση των Σκοπίων προσφέρει 40.000 ευρώ για κάθε νέο προορισμό που ξεκινούν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους και πληρώνει ένα επιπλέον ποσόν μεταξύ επτά έως εννέα ευρώ για κάθε εισιτήριο που αγοράζεται για τις πτήσεις αυτές.
«Φέτος προγραμματίζουμε να δαπανήσουμε 4.900.000 ευρώ για τις επιδοτήσεις για νέες πτήσεις. Σχεδιάζουμε να κρατήσουμε αυτήν την πολιτική, διότι όπως τα δείχνουν τα στοιχεία, έχει σημαντικά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα από τότε που εφαρμόσθηκε», δήλωσε το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών της χώρας.
Η κυβέρνηση επιδιώκει τώρα να διατηρήσει την τεράστια αύξηση της κίνησης επιβατών που επιτεύχθηκε πέρυσι, με τη δημιουργία ενός εθνικού αερομεταφορέα.
Κατά τα τελευταία είκοσι χρόνια, η πΓΔΜ είχε δύο φορές εθνικό αερομεταφορέα, όμως στην συνέχεια οι εταιρείες αυτές κήρυξαν πτώχευση.