Γέφυρα – Εύηνου: Σε αγωνιστική ετοιμότητα οι κάτοικοι – Προανήγγειλαν αποκλεισμό της Ιόνιας οδού.

bb

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Συνήλθε σε σύσκεψη σήμερα Σάββατο 14 Μαΐου 2022 και ώρα 19:00΄στην πλατεία του Γαλατά η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησε στους κατοίκους των Κοινοτήτων Ευηνοχωρίου, Γαλατά και Περιθωρίου η κατάρρευση των γεφυρών του Ευήνου στη διάρκεια των πλημμυρών της 12ης Δεκεμβρίου 2021. Θέματα της σύσκεψης ήταν:

1ο. Η ενημέρωση για το στάδιο, στο οποίο βρίσκεται η υλοποίηση της ομόφωνης απόφασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, που ελήφθη κατά τη συνεδρίαση της 19 Απριλίου 2022 και σχετίζεται με την αντιμετώπιση των προαναφερθέντων προβλημάτων.

2ο. Οι εξελίξεις στην εξεύρεση άμεσης και προσωρινής λύσης.

3ο. Η ανταλλαγή απόψεων και ο προγραμματισμός των περαιτέρω ενεργειών.

Κοινή ήταν η διαπίστωση πως ο πεντάμηνος αγώνας των κατοίκων, οι ομόφωνες αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων των Δήμων Ναυπακτίας και Μεσολογγίου και, κυρίως, η ομόφωνη απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου συνέβαλαν καθοριστικά στο πρώτο θετικό αποτέλεσμα. Ο συντονισμός δράσης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Πολιτικής Προστασίας έφερε ως αποτέλεσμα την έναρξη κατασκευής του πρόχειρου δρόμου αποκατάστασης της επικοινωνίας μεταξύ των Κοινοτήτων Γαλατά και Ευηνοχωρίου.

Οι πληροφορίες από την τηλεδιάσκεψη, που έγινε στις 09 Μαΐου του 2022 και στην οποία συμμετείχαν η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιος για θέματα φυσικών καταστροφών κ. Τριαντόπουλος, ο Περοφερειάρχης Δυτικής Στερεάς κ. Φαρμάκης και οι Δήμαρχοι Μεσολογγίου και Ναυπακτίας, που κάνουν λόγο για απόφαση του Υπουργού για κατεδάφιση της σιδερένιας γέφυρας, για «τεχνικούς λόγους», δημιούργησε σε όλους αγανάκτηση, θυμό και οργή.

Η γέφυρα αυτή είναι ιστορικό μνημείο. Χτίστηκε το 1891, είναι άρρηκτα συνδεμένη με την πολιτική σταδιοδρομία και τα οράματα του Μεσολογγίτη πρωθυπουργού Χαρίλαου Τρικούπη, που φιλοδοξούσε με τον σιδηρόδρομο να συνδέσει την Πελοπόννησο και την Ανατολική Στερεά με την Αιτωλοακαρνανία, την Ήπειρο και τη Θεσσαλία. Μοναδικός αρμόδιος φορέας σχετικής γνωμάτευσης είναι το Υπουργείο Πολιτισμού, που έχει ενημερωθεί σχετικά με επιστολή μας.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας βεβαιώνει ότι η εν λόγω γέφυρα, αφού επισκευαστεί, με τη δαπάνη του ποσού των 2.054.838,71 ευρώ, το οποίο και ζητάει από το αρμόδιο Υπουργείο, μπορεί να αποτελέσει άμεση και προσωρινή λύση, μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή της οδικής γέφυρας.  

Απαιτούμε τη διάθεση του ποσού από το Υπουργείο στην Περιφέρεια και την αξιοποίησή του για την άμεση έναρξη των εργασιών συντήρησης της σιδερένιας γέφυρας. Απαιτούμε ακόμα την άμεση έναρξη των εργασιών κατασκευής της οδικής γέφυρας, έτσι ώστε να επισπευστεί ο χρόνος παράδοσής της στην κυκλοφορία. Καλούμε τους κατοίκους σε εγρήγορση και αγωνιστική ετοιμότητα. Ο αγώνας συνεχίζεται με διάφορες μορφές. Μία από αυτές είναι και ο αποκλεισμός της Ιόνιας οδού.   

Για τη Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα

Ο συντάκτης του Δελτίου Τύπου

Κώστας Σακαρέλος

Ακολουθήστε το nafpaktianews.gr στο Google News αλλά και στο Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Έχετε 5 μήνες που συζητάτε τα ίδια και τα ίδια χωρίς αποτέλεσμα.Αν σας πήρε 5 μήνες συγκεντρώσεων να γίνει ενα πρόχειρο πέρασμα τότε για την κανονική γέφυρα πόσα χρόνια συγκεντρώσεων θα χρειαστει;Η περιφέρεια η οποία είναι υπεύθηνη για την γέφυρα θα πρέπει από τα 80 εκατομύρια που έχει πάρει από το υποδομών για έργα λόγων των καιρικών συνθηκών του φθινοπώρου να εντάξη αυτό το έργο (παλαιά γέφυρα) προς υλοποίηση.Οι αγώνες κύριοι δεν γίνονται με κλείσιμο δρόμων,αυτές ειναι τακτικές που εφαρμόζει το ΚΚΕ.Υπάρχει υπεύθυνος που είναι η περιφέρεια,κινηθείτε εναντίον της νομικά.Έλεος με τις συνεχόμενες συγκεντρώσεις!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...