Τι αποφάσισε το κοινό σχολικό συμβούλιο του 2ου σχολικού συγκροτήματος.

Σήμερα Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012 και ώρα 13.00 έγινε κοινή συνεδρίαση των Σχολικών Συμβουλίων του 2ου ΓΕΛ Ναυπάκτου και του 2ου Γ/σίου Ναυπάκτου στο κλειστό Γυμναστήριο του κτηριακού συγκροτήματος της οδού Ν.Τσάρα 6 υπό την προεδρία του αρχαιότερου Δ/ντού κ. Μπαρμπόπουλου Γεωργίου, σύμφωνα με το παραπάνω σχετικό. Το θέμα της συνεδρίασης ήταν η στέγαση των μαθητών 2ου ΓΕΛ Ναυπάκτου και του 2ου Γ/σίου Ναυπάκτου μετά τις τελευταίες εξελίξεις.
Στη συνεδρίαση, η οποία συγκλήθηκε νόμιμα, πήραν μέρος οι κ. Σχολικοί Σύμβουλοι Γενικής Παιδαγωγικής ευθύνης των δύο σχολείων, η κ. Μανουσάκη για το 2ο ΓΕΛ και η κ. Κώτσιου για το 2ο Γυμνάσιο, οι καθηγητές των δύο σχολείων, τα Δ.Σ. των Συλλόγων Γονέων των δύο σχολείων και τα τριμελή προεδρεία των 15/μελών Μαθητικών Συμβουλίων των δύο σχολείων. Από πλευράς Δημοτικής Αρχής παραβρέθηκε ο Δήμαρχος κ. Ι. Μπουλές, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Κ. Σταυρόπουλος και η Αντιδήμαρχος κα Μ. Ζιαμπάρα.
Μετά από διεξοδική συζήτηση όλων των παραμέτρων του κτηριακού προβλήματος τα μέλη των Σχολικών Συμβουλίων, με συντριπτική πλειοψηφία αποφασίζουν:
Α. Να επισημάνουν στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία που διέπει τη λειτουργία των Καλλικρατικών Δήμων και το νόμο 1566/1985, άρθρο 41 η ιδιοκτησία των σχολικών κτηρίων ανήκει σε όλο το λαό της πόλης, δεν είναι τσιφλίκι κανενός. Οφείλει η Δημοτική Αρχή να διαχειριστεί τη χρήση τους στα πλαίσια της ισονομίας και της ισότιμης μεταχείρισης όλων των ενδιαφερόμενων πολιτών (εμπλεκομένων εκπαιδευτικών, μαθητών και των γονέων τους) με ομόφωνη, εάν είναι δυνατό, απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Μέχρι την αποκατάσταση των βλαβών του κτηρίου της οδού Ν.Τσάρα 6, η συστέγαση των 4 σχολείων είναι η δημοκρατικά πιο ανεκτή λύση για όλους στα πλαίσια της αλληλεγγύης που πρέπει να χαρακτηρίζει τις σχέσεις όλων των συμπολιτών.
Β. Οι Σχολικές Κοινότητες του 2ου Γ/σίου και του 2ου Λυκείου, εκτιμούν ότι η ποιότητα των διδακτηρίων και των συνθηκών μάθησης (εργαστήρια, βιβλιοθήκες, επαρκής θέρμανση, ασφαλής αυλισμός μαθητών κ.λ.π.), που εξασφαλίζεται σήμερα με τη συστέγαση στο διδακτήριο της οδού Μεσολογγίου 49 είναι καλύτερη από τη «μόνιμη» πρωινή βάρδια σε λυόμενα.
Γ. Η προσωρινή λύση των λυόμενων, η οποία προτείνεται από ορισμένους, δεν είναι η καλύτερη λύση διότι:
1) Έχει οικονομικό κόστος, το οποίο αν δεν δαπανηθεί για το σκοπό αυτό, μπορεί να διοχετευτεί, αν χρειαστεί, στην ολοκλήρωση της αποκατάστασης επισκευής του διδακτηρίου της οδού Ν.Τσάρα 6.
2) Η λύση των λυόμενων είμαστε βέβαιοι ότι θα παγιωθεί σε μόνιμη κατάσταση, όπως στα σχολεία του Θέρμου και στο Γ/σιο Γαβαλούς του Νομού μας, αν κάτι δεν πάει καλά με την επισκευή του παλιού μας σχολείου.
3) Οι λυόμενες αίθουσες, πέρα από προβλήματα μη επαρκούς θέρμανσης ή ψύξης
δημιουργούν και προβλήματα υγείας. Το διαδίκτυο «βρίθει» τέτοιων αναφορών σε
προβλήματα αναπνευστικά λόγω της αναγκαστικής πολύωρης παραμονής και έκθεσης των
μαθητών στα πλαστικά υλικά των κατασκευών, σε χώρους μη επαρκώς εξαεριζόμενους,
(ιδιαίτερα σε ημέρες δυσμενών καιρικών συνθηκών), είτε σε προβλήματα θερμοπληξίας σε
περιόδους υψηλής θερμοκρασίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε την δημοσίευση άρθρου – με ημ/νία
31 Μαρτίου 2010 – με θέμα «Δυσμενείς επιπτώσεις στην υγεία μαθητών λόγω αυξημένης
συγκέντρωσης φορμαλδεΰδης στις σχολικές αίθουσες του Δημοτικού Σχολείου της Νέας
Καλλικράτειας Χαλκιδικής » που αποτελεί και ερώτημα της βουλευτού κας Ευαγγελίας
Αμανατίδου-Πασχαλίδου προς τους κ.κ Υπουργούς Παιδείας, Υγείας και Κοινωνικής
Αλληλεγγύης, Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
(http://www.iatronet.gr/newsarticle.asp?art_id=11264).
4) Τα λυόμενα θα υποβαθμίσουν τα σχολεία και συνακόλουθα τους 500 και πλέον
μαθητές και εκπαιδευτικούς που θα στεγασθούν σε αυτές τις κατασκευές. Θα δημιουργηθούν
στην πόλη δύο σχολεία Δεύτερης ( Β΄) κατηγορίας. Κανένας γονιός δεν θα θέλει να στείλει το
παιδί του σ’αυτά, αφού θα γειτνιάζουν με άλλα «κανονικά» σχολεία. Το αποτέλεσμα θα είναι οι
καθημερινές μετεγγραφές μαθητών και η σταδιακή μείωση του μαθητικού δυναμικού των δυο
σχολείων ( 2ου ΓΕΛ και 2ου Γυμνάσιου Ναυπάκτου).
Δ. Να εισηγηθούν και να αξιώσουν από το Δημοτικό Συμβούλιο να δρομολογηθούν άμεσα
οι διαδικασίες επισκευής του παλιού διδακτηρίου στην οδό Ν. Τσάρα 6. από τον Ο.Σ.Κ.
σύμφωνα με την από 27-11-12 δέσμευση της Διοίκησής του ενώπιον της Δημοτικής Αρχής
της πόλης της Ναυπάκτου και να ανανεώσει, μέχρι πλήρους αποκατάστασης του κτηρίου,
την απόφαση του καλοκαιριού του 2012 για την εκ περιτροπής λειτουργία (πρωί –
απόγευμα), των τεσσάρων σχολείων Β/θμιας εκπ/σης στο διδακτήριο της οδού
Μεσολογγίου 49, όπως ισχύει σήμερα.
Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας
Μπαρμπόπουλος Γεώργιος Ψαρρός Χαράλαμπος



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. κ.κ. Μπαρμπόπουλε και Ψαρρέ αναφέρετε ότι οι λυόμενες αίθουσες δημιουργούν προβλήματα υγείας στους μαθητές.
    Το παιδί μου που κάνει μάθημα σε λυόμενο δύο χρόνια θα έχει προβλήματα υγείας και ποιά?
    Ανησυχώ εντονότατα και θα ήθελα μια απάντηση από κάποιον αρμόδιο. Επειγόντως παρακαλώ πολύ.

  2. Παρακαλούμε, όποιον γνωρίζει ότι οι λυόμενες αίθουσες που θα προμηθευτεί ο Δήμος για τα σχολεία αποτελούνται από υλικά που περιέχουν φορμαλδεύδη, να το καταγγείλει ώστε να παραγγείλει άλλες.

  3. Γιατί ανέχεται ο Δήμος να κάνουν παιδιά του Δημοτικού μάθημα σε λυόμενες. Οι κύριοι που ξέρουν λένε ότι θα αντιμετωπίσουν αναπνευστικό πρόβλημα. Κύριε Διευθυντά του Σχολείου παρακαλώ να διαλευκάνεις το θέμα. Μέχρι τη Δευτέρα να ξέρουμε τι θα κάνουμε. Αυτό μας λείπει τώρα.

  4. ΒΡΕ ΟΥΣΤ…. ΠΕΡΥΣΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΛ ΗΤΑΝ ΜΟΝΙΜΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ-ΑΦΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΕΣ

  5. Τι ωραία, τι καλά, σκίζει η βάρκα τα νερά, και, ξαφνικά, γίνονται τα αποκαλυπτήρια των υπόγειων διαδρομών μεταξύ των καθηγητών και των συλλόγων του 2ου ΓΕΛ/2ου Γυμνασίου Ναυπάκτου και της απαξιωμένης στη συνείδηση των Ναυπάκτιων πολιτών δημοτικής αρχής (αρχή να την κάνει ο θεός).
    Μεταξύ μας, όμως, η έκπληξη δεν προέρχεται από τον Μπαρμπόπουλο και το Ψαρρό, αφού ο
    ρόλος τους και η πολιτεία τους είναι γνωστή. Η έκπληξη προέρχεται από τους συλλόγους των γονέων των δύο σχολείων προς τους οποίους αξίζει να απευθυνθούν, ρητορικά τουλάχιστον, κάποια εύλογα ερωτήματα.
    Βρε αδέρφια (σύλλογοι και γονείς του 2ου ΓΕΛ/2ου Γυμνασίου Ναυπάκτου), εσείς δεν είσαστε που μέχρι χτες βρίσκατε ήπιες τις κινητοποιήσεις που γίνονταν με τελικό σκοπό να πειστεί ο τεχνοκράτης, ο ορθολογιστής, ο νοικοκύρης,κ.λ.π….δήμαρχος να πάρει προκατ αίθουσες με προδιαγραφές ΟΣΚ, ως προσωρινή λύση μέχρι να αποκατασταθει το πρόβλημα στο κτιριακό συγκρότημα του 2ου; Τι άραγε μεταβλήθηκε από τότε;
    Βρε αδέρφια εσείς δεν παίρνατε ομόφωνες αποφάσεις για κλείσιμο δρόμων, για κατάληψη της αίθουσας του δημοτικού συμβουλίου, για πορείες στο κέντρο της πόλης; Γιατί τα κάνατε όλα αυτά; Για να πάρετε τις 24 αίθουσες ώστε τα σχολεία σας να λειτουργήσουν ξανά πρωί όπως εγώ είχα καταλάβει, ή για να πείσετε το Δήμαρχο να μην τις πάρει όπως λέτε τώρα στην ανακοίνωσή σας.Θα τρελαθούμε τελικά όλοι μαζί.
    Βρε αδέρφια μιλάτε στην ανακοίνωσή σας για ισοτιμία, ισονομία, ισοπολιτεία, αλλά όταν στο πρόσφατο παρελθόν στο θέμα του ΕΠΑΛ, κληθήκατε να εφαρμόσετε αυτές ακριβώς τις δημοκρατικές αρχές που σήμερα επικαλείστε, τότε φερθήκατε ως ιδιοκτήτες προς νοικάρηδες. Απόγευμα-απόγευμα το ΕΠΑΛ, χωρίς καμία συζήτηση. Βλέπετε, οι γονείς των παιδιών του ΕΠΑΛ στην πλειοψηφία τους ήταν λαϊκοί άνθρωποι, δεν ανήκαν στη δική σας κοινωνική ελίτ (όπως αυτάρεσκα αφήνετε να υπονοηθεί) και, συνεπώς, τα περιθώρια αντίδρασής τους ήταν ελάχιστα. Βλέπετε, για εσάς, τα ίδια τα παιδιά του ΕΠΑΛ ήταν μαθητές δεύτερης ή και τρίτης κατηγορίας και, σιγά μη κάτσουμε και συζητήσουμε μαζί τους. Απόγευμα-απόγευμα και αν τους αρέσει.
    Βρε σεις αδέρφια, μου άρεσε πολύ αυτή η αναφορά σας στο ν.566/1985, στο ότι, δηλαδή, τα σχολικά συγκροτήματα δεν είναι ιδιοκτησία κανενός και μπλα, μπλα, μπλα. Συμφωνώ μαζί σας, μόνο που ο νόμος όπως απαιτεί η έννοια της ισονομίας και της ισοπολιτείας, δεν είναι κοστουμάκι που το φοράμε όταν μας συμφέρει και μας πέφτει μικρό όταν έρχεται κόντρα στα κακώς εννοούμενα συμφέροντά μας. Ναι,ναι, καλώς καταλάβατε, πάλι στο θέμα του ΕΠΑΛ αναφέρομαι. Εσείς απόγευμα, χωρίς συζήτηση και αν σας αρέσει.
    Βρε σεις αδέρφια, αναφέρεστε, επίσης, στην ανακοίνωσή σας, στο κακό που θα πάθει η υγεία των ευαίσθητων παιδιών σας σε αυτά τα καταραμένα λυόμενα, στα οποία, προσωρινά, καλούνταν να στεγαστούν. Σας καταλαβαίνω απόλυτα. Άλλωστε, το είπαμε. Τα δικά σας παιδιά αποτελούν την παιδική ελίτ της πόλης. Τι θα κοιτάξουμε τώρα, τα παιδιά από το Τρίκορφο, τη Ρίζα, τη Μακύνεια, που φεύγουν από το πρωί και γυρίζουν το βράδυ με ένα σάντουιτς τη μέρα, αν τόχουν και αυτό. Έτσι δεν είναι κυρά Μαριγούλα; Τα δικά μας να είναι καλά κι ας ψοφήσουν χίλια αρνιά. Μου αρέσει όμως που σε αυτήν την κατάπτυστη αιτιολόγηση έχετε και τη συμπαράσταση του Δήμου. Γεια σου βρε δημοκράτη Μπουλέ. Τι σε νοιάζει εσένα για τα δικά μου παιδιά που πήγαν για χρόνια στα λυόμενα του τρίτου δημοτικού και ολοκλήρωσαν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα λυόμενα του 1ου Λυκείου; Τι σε νοιάζει εσένα, για τα παιδιά του τρίτου δημοτικού και του 1ου Λυκείου που ακόμα στεγάζονται σε λυόμενα, περασμένης μάλιστα γενιάς. Είναι σκληραγωγημένα παιδιά και δεν δεν ευαισθησίες ανάλογες με τα παιδιά του δευτερου. Ντροπή ρε!!!!.
    Εκείνο, ωστόσο, που πραγματικά με στενοχωρεί σε αυτήν την άθλια ανακοίνωση, είναι, ότι προφανώς συμφωνεί με το περιεχόμενό της και ένας καταξιωμένος στη συνείδηση των πολιτών Ναυπάκτιος δάσκαλος. Ο Κώστας Σταυρόπουλος. Αλλά,όπως λέει και ο ποιητής: πουσαι νιότη πούλεγες πως θα γινόμουν άλλος.
    Κλείνοντας, το μόνο που θέλω να πω στο δημοκράτη Δήμαρχο, είναι, πως σιμώνει ο καιρός που θα μετρήσει τα απίδια που χωράει ο σάκος του

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...