Γραφειοκρατία ή αδιαφορία….Δείτε τι έγινε σε τράπεζα της Ναυπάκτου

Καταγγελία πελατών τράπεζας της Ναυπάκτου στο Nafpaktianews.gr 

Η γραφειοκρατία ή αδιαφορία;;;

Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στο Nafpaktianews.gr από Ομογενείς οι οποίοι  πήγαν να βγάλουν χρήματα από το ATM της τράπεζας το περασμένο Σάββατο. Η συναλλαγή μέσο του ATM όσο αφορά τα χρήματα έγινε με επιτυχία με τους ομογενείς μας να παίρνουν τα χρήματα τους όμως όχι και την κάρτα διότι κρατήθηκε αυτόματα από το ATM. Την Δευτέρα το πρωί επισκέφτηκαν την τράπεζα και ζήτησαν την κάρτα που είχε κρατηθεί.

Η απάντηση από υπάλληλο ήταν ότι δεν μπορεί να την δώσει μιλώντας σύμφωνα με όσα μας κατήγγειλαν με αγένεια. Στη συνέχεια η κάτοχος της κάρτας επικοινώνησε με την τράπεζα της στην Αμερική και η ενημέρωση που είχε από εκεί ήταν ότι αυτό που συμβαίνει είναι πρωτόγνωρο γι αυτούς και της είπαν να ζητήσει γραπτώς το λόγο γιατί δεν δίνεται η κάρτα, κάτι που δεν έγινε ποτέ από την πλευρά της τράπεζας.  Στη συνέχεια η κάτοχος της κάρτας μαζί με τον σύζυγο της αφού με  δεν μπορούσαν να πιστοποιούσουν ότι είναι οι ίδιοι η κάτοχοι της κάρτας τους έφεραν στην τράπεζα μάρτυρες και μάλιστα άλλος πελάτης που τους γνώριζε προθυμοποιήθηκε και είπε μόνος του ότι αυτοί είναι οι άνθρωποι όμως χωρίς πάλι να υπάρξει αποτέλεσμα.Επίσης ζήτησαν να κάνουν ανάληψη από το ATM με την κάρτα τους και αν δεν έβγαζε χρήματα τότε να την κρατούσαν. Για να μην πολυλογούμε προσπάθησαν από την πλευρά τους να αποδείξουν ότι δεν είναι “ελέφαντες” .

Τελικά η πρώτη μέρα προσπάθειας πήγε χαμένη με την κάρτα να μένει στη τράπεζα και οι άνθρωποι να μην μπορούν να κάνουν ανάληψη των χρημάτων τους μένοντας άφραγκοι. Την δεύτερη μέρα επισκέφτηκαν πάλι την τράπεζα και ζήτησαν από τον διευθυντή να τους δώσει την κάρτα οποίος μίλησε και αυτός σύμφωνα πάλι με τους κατόχους της κάρτας μίλησε  με αγένεια λέγοντας ότι ξέρει το θέμα αμφισβητώντας το διαβατήριο που του έδειξαν για ακόμη μια φορά.Τελικά το  απίστευτο της υπόθεσης είναι ότι μετά την μαραθώνια διαπραγμάτευση με τους υπαλλήλους της τράπεζας ζητήθηκε όπως θα δείτε και στη φωτογραφία που ακολουθεί να σταλούν προσωπικά δεδομένα των πελατών της Αμερικανικής τράπεζας στο email τους.

unnamed-001

Κάτι που όπως ήταν φυσικό δεν θα δεχόταν ποτέ η Αμερικανική τράπεζα διότι για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων τα  στοιχεία δεν στέλνονται με email.Κάνοντας το συνήγορο του διαβόλου πως ο διευθυντής και η τράπεζα ζήτησαν να έχουν απάντηση από την τράπεζα διαμέσου του πελάτη τον οποίον  δεν εμπιστεύτηκαν ούτε με την υπόδειξη του διαβατηρίου του και τους ζήτησαν να φέρει απάντηση μέσω email ή με όποιο άλλο τρόπο θα είχαν αυτά τα στοιχεία στα χέρια τους….Αυτό θα το πίστευαν;;;;

Το τέλος σύμφωνα με όσα ενημερωθήκαμε από τους πελάτες της τράπεζας δεν θα είναι καλό διότι είναι πιθανό να κατατεθεί μήνυση προς τους υπάλληλος αλλά και την  τράπεζα για την ταλαιπωρία αυτή.

Το Nafpaktianews.gr γνωρίζει τα στοιχεία από τους καταγγέλοντες αλλά και σε ποια τράπεζα απευθύνθηκαν. Επίσης επικοινωνήσαμε με την τράπεζα για λόγους δεοντολογίας αλλά η απάντηση που πήραμε ήταν ότι δεν έχουν εξουσιοδότηση να κάνουν ενημέρωση σε Μ.Μ.

θα επανέλθουμε στο θέμα….



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...